JokerN_ Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Har en katastrofal sesong i år kontra i fjor... Sikkert ikke den eneste som plages mye mer i år enn i fjor..Har holdt meg mellom 100k - 500k i 3 år, ligger nå på 2.1m etter en god runde. Tragikomisk. Endret 21. november 2017 av JokerN_ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Gå til fpl.guru og se hva som står etter Total Points Possible. Der kan man se hvor mange poeng man hadde hatt dersom man hadde satt kaptein på riktig spiller hver runde. Jeg hadde hatt 838 poeng og vært #3 i verden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 116 Captain points284 Possible (dvs jeg er ikke flink til å velge rett kaptein) dvs takk til FPL svikerne Alli, Lukaku og Kane...631 Total Points769 Possible (vet ikke hva dette tallet er basert på) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Total Points Possible er at du hadde valgt riktig kaptein hver gang OG (tror jeg) satt riktige spillere i XI og på benken. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 vurderer Zlatan inn, usikker der, må jo bli Lukaku ut isåfall. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Total Points Possible er at du hadde valgt riktig kaptein hver gang OG (tror jeg) satt riktige spillere i XI og på benken. Diffen på kaptein er større en gapet på total points possible så det kan det ikke være Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Ah, da vet jeg faktisk ikke. Endret 21. november 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 vurderer Zlatan inn, usikker der, må jo bli Lukaku ut isåfall. Hvor mye tror du Zlatan kommer til å spille? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 vurderer Zlatan inn, usikker der, må jo bli Lukaku ut isåfall. Hvor mye tror du Zlatan kommer til å spille? Tror han kommer til å spille endel. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Smalling starter vel til helgen? Endret 24. november 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Ville ikke tatt det som en selvfølge Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Smalling starter vel til helgen? Han har hitta seg inn på sitt eget FPL lag. Grei indikasjon på at han vet at han kommer til å spille framover? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hva er alternativene, Baily og Jones er vel ute med skade? Valencia Smalling Rojo Young blir vel rekka? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Eriksen -> Hazard og Aguero -> Morata innafor? Eller brenner det mer å få Pogba inn? Endret 24. november 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hva er alternativene, Baily og Jones er vel ute med skade? Valencia Smalling Rojo Young blir vel rekka? Høyst sannsynlig blir det rekka, ja. Husk at United møter Arsenal og City fremover. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Eriksen -> Hazard og Aguero -> Morata innafor? Eller brenner det mer å få Pogba inn? Vet ikke hvilken form Pogba er inn i. Når spiller han 90 minutter igjen? Skal han brukes i CL også? Han er usikker enda, men billig dog. Villa gledelig tatt inn Morata/Hazard, Helst begge hvis man har råd. Hazard får veldig lett bonus også. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Pogba blir fortsatt matchet forsiktig, og kommer ikke til å spille 90 minutter i morgen. Zlatan er ikke klar til å starte kamper ennå, men kommer til å spille 15-20 minutter i morgen hvis kampen tillater det (ifølge Mourinho på pressekonferansen i dag). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Eriksen -> Hazard og Aguero -> Morata innafor? Eller brenner det mer å få Pogba inn? Vet ikke hvilken form Pogba er inn i. Når spiller han 90 minutter igjen? Skal han brukes i CL også? Han er usikker enda, men billig dog. Villa gledelig tatt inn Morata/Hazard, Helst begge hvis man har råd. Hazard får veldig lett bonus også. Takker for inputen. Dessverre klarte jeg kunststykket å glemme tidlig deadline. Det med 2 ft. Og Salah som cap. Dette går ikke.. Wow. Fy faen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Selvsagt. Når jeg dropper Carrol så starter han igjen. Forvent dere hattrick, dere som fortsatt har ham. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Hazard kan godt putte. Edit: Assist og bonuspoeng funker og. Endret 25. november 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå