Stimann Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hva tenker dere om Milner? Liverpool har vel ikke kjøpt seg en ny VB? Jeg har Milner på mitt lag. Han er som regel bankers i forsvaret når han ikke er skadet. I tillegg er han straffeskyteren til Liverpool, noe som er en av grunnene til at jeg tok han Blir spennende dette! Hva tror dere om Lacazette vs Jesus på topp? Har sistnevnte foreløpig, føler Lacazette er et litt usikkert kort. Men han kan fort skore mange poeng, tar vel straffer og..? Har dere forresten noen tips til en fantasy-nybegynner om sider eller lignende en kan følge med på skadesituasjoner, forventede lagoppstillinger osv som kan hjelpe i spillet? Har reddit og abonnerer på et par podkaster (wildcard fc bla), men er åpen for andre tips og lyst til å legge litt innsats i det Hvis du søker "FPL" på Soundcloud finnes det mange podcaster å bugne seg i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Greia med free hit-chipen? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hva tenker folk om Kane? Leverer han fra start? Noen forslag med dette laget; Elliot - Forster Azpi - Kolasinac - Bertrand - Lejeune - Long KdB - Zaha - Carroll - Fabregas - Ward-Prowse Gayle - Lukaku - Kane Gira på Laca, gira på Morata... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Er det ikke head to head i år? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Anbefaler alle å bruke denne siden for å sjekke ut kampprogrammene: https://fantasyfootballfirst.co.uk/team-performance/game-difficulty-checker-2/ Satser spesielt på spillere fra United, Soton og Spurs (selv om de møter Chelsea i andre runde). City har også et lett kampprogram, men der er det mye spillerrotasjon og baklengsmål, så har bare KdB derfra. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Greia med free hit-chipen? Du kan bytte ut hele laget ditt for en runde (akkurat som et wildcard). Laget du hadde fra før av da kommer tilbake neste runde. Håper det var forståelig? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ganske fornøyd med laget nå. Har fylt startelleveren med spillere fra topp 6 jeg antar kommer til å starte, pluss to fra Southampton som har en ganske enkel start på sesongen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Noen tanker om å stille med BÅDE Willian og Fabregas? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Jeg er redd for at ingen av de kommer til å spille fast jeg. Tipper Kante er bankers og at de kommer til å rullere på Bakayoko og Fabregas ut fra motstanderen. Forrige sesong ble vel også Pedro og Hazard stort sett foretrukket foran Willian. Endret 7. august 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jo, men nå er vel Pedro og Hazard ute noen uker? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Noen tanker om å stille med BÅDE Willian og Fabregas? Jeg har det akkurat nå. Dobbeltbytter nok ut Willian/dyr spiss med Hazard når han er tilbake. Evt wildcard. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jo, men nå er vel Pedro og Hazard ute noen uker? Pedro spilte i går? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Willian kommer nok ihvertfall til å spille i starten, og har en ganske bra pris. Kanskje han klarer å få en fast rolle i laget om han spiller bra nok også, og da er han et kupp. Er personlig litt usikker på om jeg skal ha noen Chelsea-spillere, ettersom de møter Tottenham, Arsenal og City i løpet av de først 7 kampene. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Tok feil ang. Pedro.. Er enig at kampene til Chelsea ikke er de beste, men føler at jeg må nesten ihvertfall ha en av de to - så mye potensiale for bare 7M er det ikke mye av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 7mill er vel det samme som for eksempel Zaha... Sånn sett er det jo ganske billig ja. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Slenger meg med jeg også! dette blir morro Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 7mill er vel det samme som for eksempel Zaha... Sånn sett er det jo ganske billig ja. Jepp. Willian > Zaha Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 7mill er vel det samme som for eksempel Zaha... Sånn sett er det jo ganske billig ja. Jepp. Willian > Zaha Oh, Dette vet jeg sannelig ikke er sant. Kanskje nå som Hazard er ute, men Crystal Palace har bedre fixtures enn Chelsea. Han har bedre statistikk på et "dårligere" lag. Endret 8. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Lett zaha over willian i fpl. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 La meg legge til at dette er mtp. at Hazard er ute. Straks Hazard er tilbake synker verdien til Willian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå