ReaveЯ Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vurderer Lacazette fremfor Jesus. Tanker? Førstnevnte mer garantert starter mtp spissmangel på City? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg har tydeligvis aktivert WC... Noen åpenbare endringer noen ser at jeg burde gjøre? Vil jo egentlig beholde Eriksen, men ble jo litt usikker nå med skaden. Sane virker å være i storslag, men er han bankers til å starte alt? Screenshot_20170927-165534.jpg Ja, ville gjort noen endringer, men det er hvilke toppspillere vi har sansen for. Otamendi skjønner jeg dog ikke mange som kommer til å få flere poeng enn han til en bedre pris. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Vurderer Lacazette fremfor Jesus. Tanker? Førstnevnte mer garantert starter mtp spissmangel på City? Ingen av de. Aguero/Lukaku, Kane og Firmino/Morata som gjelder nå. Arsenal vinner ikke med mange mål som City, spurs og Chelsea gjør! Endret 27. september 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Faen, Phil Jones skadet, er vel borte til nyttår nå? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Har brukt bytte mitt, har Mbemba på benk. Bør jeg bytte ut Phil med noen andre? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Faen, Phil Jones skadet, er vel borte til nyttår nå? Ifølge Mourinho er han tvilsom til helgas kamp, men skaden er ikke ille. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Kanskje jeg bare skal la han starte, og spiller han ikke så kommer første innbytteren inn? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Hvis erstatteren er grei nok ville jeg gjort det, ja. Da slipper du å gjøre et bytte før landslagspausen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Mee, Carroll og Mbemba på benken, men hadde vært digg å ha 2 bytter etter pausen ja. Så håper jeg Eriksen blir frisk til helgen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Vurderer Lacazette fremfor Jesus. Tanker? Førstnevnte mer garantert starter mtp spissmangel på City?Ingen av de. Aguero/Lukaku, Kane og Firmino/Morata som gjelder nå. Arsenal vinner ikke med mange mål som City, spurs og Chelsea gjør! Har ett bytte igjen og Morata, Lukaku og Jesus på topp da. 0,5m i banken. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Jesus spilte bare 53 minutter i CL. Kanskje han starter til helga? Sane spilte hele kampen også. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Er for feil at en spiller som et talent som Jesus skal benkes. Kjører på med han jeg.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) https://twitter.com/City_Chief/status/913609711894720512 Jesus som tar over da om dette er legit. Endret 29. september 2017 av Schneiderlin Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Er for feil at en spiller som et talent som Jesus skal benkes. Kjører på med han jeg.. Nå skal du være glad for at gjorde det 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/manchester-city/ag-ero-kan-vaere-ute-i-to-maaneder-etter-bilulykke/a/24152253/ Manchester City-spiss Sergio Agüero kan være ute i flere uker etter å ha vært involvert i en bilulykke i går kveld. Denne saken handler om: Manchester City 29-åringen var passasjer i en taxi som var på vei til flyplassen i Amsterdam da sjåføren mistet kontrollen over bilen og kjørte inn i en stolpe. Håper de som har han har brukt opp byttene sine og verdien hans har falt i fantasy! |edit|ooops, stod vist lenger oppe :o Endret 29. september 2017 av AllFather Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) WHAT? Hvem hadde dere henta inn da? Jesus, Lukaku, Lacazette? Endret 29. september 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Kane/JesusJeg hoppet aldri på Aguero toger men, skal bytte Lukaku til Kane etter CP. Endret 29. september 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Etter Chelsea så har Jesus et fint program, verre med Lukaku. Lurer på om jeg skal kjøre Lukaku nå også bytte ut han med Jesus etter CP kampen. Lukaku blir vel ikke hvilt nå? Spilt alle kamper 90min. Må si Lacazette frister også. velger jeg Lacazette, så har jeg Morata, Lacazette og kan få råd til Jesus også. Velger jeg Lukaku, så blir det Lukaku, Morata Firmino. Hva hadde dere valgt? Endret 29. september 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Tok han heller ikke da han ofte blir skadet, dog ikke ofte i en Taxi Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Etter Chelsea så har Jesus et fint program, verre med Lukaku. Lurer på om jeg skal kjøre Lukaku nå også bytte ut han med Jesus etter CP kampen. Lukaku blir vel ikke hvilt nå? Spilt alle kamper 90min. Må si Lacazette frister også. velger jeg Lacazette, så har jeg Morata, Lacazette og kan få råd til Jesus også. Velger jeg Lukaku, så blir det Lukaku, Morata Firmino. Hva hadde dere valgt? Har Morata - Lukaku - Jesus. Tenker også å bytte ut Lukaku mot evt Kane etter Palace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå