Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte inn Kane for å bruke han som kaptein, men så ble ikke kapteinsvalget lagret, så da må jeg sette min lit til Salah...

So far so good

Jeg ville være dristig og ga kapteinsarmbåndet til Alli..

Spurs hadde minst to av de chippene inn i bakrom han pleier score på. Var bare litt uheldig i dag.

Ja forsto ikke helt valgene til Alli i dag. Han skulle ha scoret..

Lenke til kommentar

Er det sån at Davis kun blir rotert på denne runden for hvile?

I følge Poch hadde han en liten skade/trøkk fra Dortmund-kampen. Hvis ikke hadde han nok spilt.

Regner med han spiller alt i liga og CL frem til Rose er tilbake, så sant han holder seg skadefri.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men betyr dette at Lukaku ikke tar straffer mer? Kanskje på tide å få inn Aguero nå i steden for (uten at jeg har sjekket kampprogrammet).

Lukaku er ikke første straffeskytter uansett. Når Mata spiller er det han som tar dem. Ellers bør Pogba eller Matrial ta dem. Kanskje til og med Rashford. Lukaku har bommet på 3/6 siden 15/16 sesongen. Det er vel omtrent som Rooney. 

Lenke til kommentar

Spiller Mbemba og Rosenior fast? Er det gjennomtenkt/ft aktivt valg å ha to forsvarere fra Newcastle?

Mbemba og Rose fyren spiller fast virker det som. Bare Mbemba som er fra N'Castle eller tenkte du på Elliot også?

Synes Mbemba er greit. MEN, når det er både Ward, Roseinor og Mbemba er det ikke greit. Du har for få supre alternativer bakover. I tillegg synes jeg Fabianski over Foster ikke er greit, WB har bedre bakrekke og nå med nysigneringene er de bare bedre med supre back ups i tillegg. Vet at Swansea har grønnere fixtures, men jeg er ikke overbevist. 

I tillegg ender du opp med å spille enten RLC eller Carroll fast på midten. Det burde du ikke være fornøyd med. De er ikke akkurat super offensive og bør flyttes som benk alternativet (den sikre 2 poenger'n på en måte)

Spissrekka ser selvfølgelig bra ut, men det vises at dette går på bekostning av resten av leddene. 

Jeg synes du mangler veldig mye balanse i laget og håper du reviderer WC laget :)

Hvis jeg viser deg min balanse sånn at du ser et eksempel:

4.5 - 4.0

5.0 - 7.0 - 5.0 - 4.5 - 4.0

8.0 - 8.0 - 9.5 - 5.0 - 4.5

10.0 - 11.5 - 8.5

I tillegg er det greit å ha flest bredde fra topp 4 kandidater. jeg har for eksempel:

3* Chelsea

2* Manchester united

2* Liverpool

1* Spurs

1* City

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...