ReaveЯ Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Møkkrunde så langt.. satser på Morata og Lukaku show imorra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Kjøpte inn Kane for å bruke han som kaptein, men så ble ikke kapteinsvalget lagret, så da må jeg sette min lit til Salah...So far so good Jeg ville være dristig og ga kapteinsarmbåndet til Alli.. Spurs hadde minst to av de chippene inn i bakrom han pleier score på. Var bare litt uheldig i dag. Ja forsto ikke helt valgene til Alli i dag. Han skulle ha scoret.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Valg og valg. Den farligste bommet han på headingen. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Er det sån at Davis kun blir rotert på denne runden for hvile? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Er det sån at Davis kun blir rotert på denne runden for hvile?I følge Poch hadde han en liten skade/trøkk fra Dortmund-kampen. Hvis ikke hadde han nok spilt. Regner med han spiller alt i liga og CL frem til Rose er tilbake, så sant han holder seg skadefri. Endret 17. september 2017 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Slumpet inn på rett kaptein denne runden da. Greit med flaks når Spurs ikke har det. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Bra Lukaku ikke satt straffen denne runden når jeg bommet på kaptein ? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Solgte jo Lukaku for å få Kane. Var en perfekt dag for en Valencia/Mkhi eier fram til det 89 minutt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Men betyr dette at Lukaku ikke tar straffer mer? Kanskje på tide å få inn Aguero nå i steden for (uten at jeg har sjekket kampprogrammet). Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Kommer Gayle til å få mye spilletid fremover? Har alltid holdt igjen fordi jeg har brukt byttet mitt på andre spillere. Har han på benken også, så ikke så viktig med tanke på poeng, men om han ikke spiller må jeg nesten selge han for å ikke tape lagverdi. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) . Endret 18. september 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Til alle dere som ikke vet det så kan det være greit med denne oversikten:https://www.reddit.com/r/FantasyPL/comments/70rs4w/player_price_changes_18th_september_2017/ Hvem som øker og faller får de fra følgende kilde:http://fplstatistics.co.uk/ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Men betyr dette at Lukaku ikke tar straffer mer? Kanskje på tide å få inn Aguero nå i steden for (uten at jeg har sjekket kampprogrammet). Lukaku er ikke første straffeskytter uansett. Når Mata spiller er det han som tar dem. Ellers bør Pogba eller Matrial ta dem. Kanskje til og med Rashford. Lukaku har bommet på 3/6 siden 15/16 sesongen. Det er vel omtrent som Rooney. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 WC er aktivert, vurderer dette laget.. Fabianski Elliot Davies, Dawson, Ward(Burnley) Mbemba, Rosenior Eriksen, Mkhi, Salah, RLC, Carroll Morata, Lukaku, Jesus Hva syns dere? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Spiller Mbemba og Rosenior fast? Er det gjennomtenkt/ft aktivt valg å ha to forsvarere fra Newcastle? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Mbemba og Rose fyren spiller fast virker det som. Bare Mbemba som er fra N'Castle eller tenkte du på Elliot også? Endret 18. september 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Elliot og ja. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Spiller Mbemba og Rosenior fast? Er det gjennomtenkt/ft aktivt valg å ha to forsvarere fra Newcastle? Mbemba og Rose fyren spiller fast virker det som. Bare Mbemba som er fra N'Castle eller tenkte du på Elliot også? Synes Mbemba er greit. MEN, når det er både Ward, Roseinor og Mbemba er det ikke greit. Du har for få supre alternativer bakover. I tillegg synes jeg Fabianski over Foster ikke er greit, WB har bedre bakrekke og nå med nysigneringene er de bare bedre med supre back ups i tillegg. Vet at Swansea har grønnere fixtures, men jeg er ikke overbevist. I tillegg ender du opp med å spille enten RLC eller Carroll fast på midten. Det burde du ikke være fornøyd med. De er ikke akkurat super offensive og bør flyttes som benk alternativet (den sikre 2 poenger'n på en måte) Spissrekka ser selvfølgelig bra ut, men det vises at dette går på bekostning av resten av leddene. Jeg synes du mangler veldig mye balanse i laget og håper du reviderer WC laget Hvis jeg viser deg min balanse sånn at du ser et eksempel: 4.5 - 4.0 5.0 - 7.0 - 5.0 - 4.5 - 4.0 8.0 - 8.0 - 9.5 - 5.0 - 4.5 10.0 - 11.5 - 8.5 I tillegg er det greit å ha flest bredde fra topp 4 kandidater. jeg har for eksempel: 3* Chelsea 2* Manchester united 2* Liverpool 1* Spurs 1* City Endret 18. september 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 RLC spiller vel offensivt i QPR nå? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Takk Wengerout, skal se nærmere på tipsa dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå