#Kroenkeout Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Det blir nok Lukaku siden 53% gjør det samme. Shawcross er også ute med skade, så her kan det potensielt bli noen mål. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Brukte 4 poeng på å bytte bort De Bruyne, i frykt for at han kom til å gå ned kraftig i verdi til neste runde.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Surt! Har også kvitta meg med KDB. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Var veldig usikker på om jeg skulle gjøre det, men måtte bytte Britos, som har 3 kampers karantene, og måtte nesten få bort KdB. Kan ikke bruke 10 mill på en som spiller defensiv midtbane for tiden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Flott at jeg har Mane da.. blæ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Flytta ut KDB jeg og. Heldigvis valgte jeg ikke Mane. Kommer til å ende opp med å tape 4 poeng på KDB og 4 på Danilo. Garantert. Endret 9. september 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Shit, denne runden går til helvette Ut med Mane for godt? Ute i de neste 3 kampene også. Hmmm Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) De bruyne igjen.... Endret 9. september 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 De Bruyne altså, typisk. Vurderte å bytte inn Mané, så bra jeg ikke gjorde det ihvertfall. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 typisk det:p har også bytta han ut. kan banne på at chelsea kommer til å suge så¨det blir dobbelt dritt Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Bytta KdB med Mane tidligere i dag, smart valg! Endret 9. september 2017 av -lemoncake Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg bytta til Mane, men nå putter jeg bare på hazard elleren av spurs gutta. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Faen meg slutte å spille Fantasy! (som alltid når dette skjer). Edit: Salah ut til pause!? Endret 9. september 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hadde salah som cap til sent igår kveld. Glad jeg ga båndet til Vokes Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Faen meg slutte å spille Fantasy! (som alltid når dette skjer). Edit: Salah ut til pause!? Ja rart at det var han om han ikke er små skadet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Yoshida på benken, Mbemba skadet. Arnold kommer inn og slipper inn tre baklengs. Blir ikke mye poeng denne runden! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Hva skjer nå, har Willian i laget, men han starter ikke? Kommer første innbytter inn da? Og hva vis Willian blir bytta inn? Endret 9. september 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hva skjer nå, har Willian i laget, men han starter ikke? Kommer første innbytter inn da? Og hva vis Willian blir bytta inn? If any of your outfield players play 0 minutes in the Gameweek, they will be substituted by the highest priority outfield substitute who played in the Gameweek and doesn't break the formation rules (eg. If your starting team has 3 defenders, a defender can only be replaced by another defender). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå