Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beholder Hernandez en uke til så ser jeg etter det, tror Mane blir bra i år. Tenker også Luiz ut mot en forsvarspiller til rundt 4 mill.

Generelt sett, når jeg ser forsvaret ditt og keepere, så kan du kutte mye her. En keeper til 5,5 og en til 5 er rimelig luksus. Du har 4 forsvarsspillere til over 5 selv om du ser ut til å bare spille med 3 stoppere, ganske bortkastet.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Morata setter en pen scoring et par minutter etter han kommer inn for Spania. Må innrømme at han frister.

Woodburn gjorde nøyaktig det,samme idag for Wales. Kjøp han å?
Lenke til kommentar

Jeg har Ben Davies, Luiz, Cedric og Dawson i forsvar, og skal kun spille med 3, hvilke 3 hadde dere valgt?

Skal selge KDb og Ramsey og vurderer å hente inn MKHI og D.Silva..Vurderer tom å beholde Ramsey, siden de møter Bournemouth. #hodebry

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Få ut Ramsey. Alt for lite effektiv til å forsvare den prisen. Vet ikke hvordan laget ditt ser ut nå, men bytt han ut med Fer/Can/Jese. Ramsey vil ikke være i stand til å dytte inn 2-3 mål i en og samme kamp som D.Silva eller MKHI.

Cedric Dawson, Luiz, Davies, Mbemba

Eriksen, KDB, Willian, Ramsey, Carroll

Gabiadini, Lukaku, Firmino,

Hvis dette er laget ditt enda. Må du gjøre noe og her er noen eksempler:
Mbemba (skadet ca 3 mnd) -> Haidara
Luiz -> Alonso
KDB -> D.Silva
Willian -> Morata/Hazard
Ramsey -> Fer

Du må sikkert downgrade keepere og forsvaret litt. GL :)

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Jeg er Mkhi-fan, og har han selv på laget, men om jeg skulle valgt i dag ville jeg tatt Pogba for samme pris. Pogba har vært mer toneangivende, og nærmere flere poeng enn Mkhi som har blitt forholdsvis godt betalt for sine pasninger. I tillegg tas Mkhi av banen etter 70 minutt _hver_ kamp. 

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar :)

Jeg har Ben Davies, Luiz, Cedric og Dawson i forsvar, og skal kun spille med 3, hvilke 3 hadde dere valgt? 

Pogba vs Mkhi er vrien syns jeg, Mkhi spiller høyere opp på banen, men blir tatt av som du sier rundt 70min, og det er som regel da det blir en del mål. Men tror ikke det blir no målfest mot Stoke akkurat.

@Wengerout

Har Eriksen, Willian, KDB, Ramsey, Carroll akkuratt nå midten, og jeg har 2 bytter tilgode. Vurderer å hente inn D.Silva og Mkhi for KDB og Ramsey, har også vurdert å hente inn Sanchez og spille med 4 bak..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Angående Mkhitaryan vs Pogba så er det viktig å huske på at United kun har møtt lag som har ligget ganske dypt og forsvart seg. Da er det naturlig at Pogba får en litt farligere rolle høyt i banen. Når United etterhvert skal møte bedre motstand så tror jeg Mkhitaryan vil ende opp som litt mer involvert i eventuelle mål. Men som PrettyBoy sier over her så er han i fare for å byttes av, og et mulig offer for rotasjon fra Mourinho. Pogba er fullstendig bankers på laget, så jeg har han på mitt lag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har muligheten for å sette Willian ut for Mkhitaryan eller Salah. Hvem bør jeg velge? Liverpool har en tøff kamp mot City denne helgen, så er litt i tvil. Salah er også dyrere. Benteke vil jeg helst ha ut, men han gikk jo selvfølgelig ned i pris, slik at jeg ikke kunne få Morata inn.

Hva synes dere? 

https://imgur.com/1ijz0ej

Lett. Salah! Liverpool vinner også _alltid_ mot topplagene. Salah har dritgode underliggende stats, og slik som Liverpool spiller vil det bare vedvare. Han er også ikke like rotasjonplaget som MHKT. Salah kommer til å bli byttet ut med Sturridge, men ikke i alle kampene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...