d'espresso Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Kicker ut KDB asap.. Men hvem skal inn? Står hovedsakelig mellom Mane, Salah, Pogba og Miki.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Har samme problem her: ut Ramsey og KDB. Inn: MKHI og D.Silva? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Plus for Silva er at han er cpt, dvs vil han sansynligvis bli rullert mindre. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Skal jeg holde på Kane? Har både han og Lukaku på topp, men Kane har jo startet drittdårlig... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 august er over, så då skal vel kane bøtte inn? or so the legend says.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Kane har vel gjort det meste riktig bortsett fra å sette ballen i mål. Tre i stanga og masse store sjanser. Åtte skudd på mål forrige kamp. Et under at han ikke er en av de som har fått flest poeng. Ville holdt på han litt til Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Jeg sliter veldig med å bestemme meg selv. Angrer ekstremt på at jeg byttet ut Firmino for Kane rett før 1. runde. Endret 29. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg sliter veldig med å bestemme meg selv. Angrer ekstremt på at jeg byttet ut Firmino for Kane rett før 1. runde.Hvordan ser laget ditt ut? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Jeg sliter veldig med å bestemme meg selv. Angrer ekstremt på at jeg byttet ut Firmino for Kane rett før 1. runde.Hvordan ser laget ditt ut?FosterBertrand Bailly Mee Suttner Mooy De Bruyne Pogba Gabbiadini Lukaku Kane Elliot Carroll Danilo Ward-Prowse Vurderer WC, vurderer KDB ut for en av Pool-heltene. Endret 29. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hentet Firmino selv. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Jeg sliter veldig med å bestemme meg selv. Angrer ekstremt på at jeg byttet ut Firmino for Kane rett før 1. runde.Hvordan ser laget ditt ut?FosterBertrand Bailly Mee Suttner Mooy De Bruyne Pogba Gabbiadini Lukaku Kane Elliot Carroll Danilo Ward-Prowse Vurderer WC, vurderer KDB ut for en av Pool-heltene. Flott lag og du får lett inn firimo for Kane eller Gabbiadini hvis det er det du ønsker. Ville vært tålmodig og ikke brukt WC nå. Endret 30. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg er egentlig fornøyd med laget. Hadde Kane fått litt poeng mot Burnley hadde laget mitt nesten vært par med de som har 3xPool&United. Men KDB har vært en skuffelse. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Har Forster - (Elliot) Azpilicueta - Kolasinac - Bertrand - (Lejeune - Long) KDB - Mooy - Willian - Ward-Prowse - (Carroll) Chicharito - Lukaku - Kane Hva er det beste å gjøre her? Bare å få ut KDB mot... Mane, Salah, Eriksen, Alli, Mkhi, Pogba...? Eller noe annet? Aldri vært mer usikker i mitt liv.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Foster - (Elliot) Mee - Cedric - Lascelles - (Davies) - (Alexander-Arnold) Eriksen - Carroll - Willian - Mhiki - (Ward-Prowse) Lukaku - Kane - Firmino Greit fornøyd med laget. Det eneste jeg følger jeg mangler er noen fra City, men det er så mye rulleringer at jeg vet ikke hvem jeg skulle hatt. Regner med at Kane begynner å sette ballen i mål i stedet for stanga ganske snart... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Har Forster - (Elliot) Azpilicueta - Kolasinac - Bertrand - (Lejeune - Long) KDB - Mooy - Willian - Ward-Prowse - (Carroll) Chicharito - Lukaku - Kane Hva er det beste å gjøre her? Bare å få ut KDB mot... Mane, Salah, Eriksen, Alli, Mkhi, Pogba...? Eller noe annet? Aldri vært mer usikker i mitt liv.. Azp og Kolas til Alonso (pri1) og downgrade til Jones. KDB til Hazard eller en av de du nevner over. Når Hazard er fit må du bytte ut Willian pga rotasjon med Pedro. Også får du nesten avgjøre selv om du beholder Kane. Jeg ville iallefall hatt en spiller fra Liverpool sin offansive rekker. Drit i Arsenal spillere på dette tidspunktet. Prøv å få en core av Chelsea, Liverpool, united og minst en fra City (jesus). Endret 31. august 2017 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Har Forster - (Elliot) Azpilicueta - Kolasinac - Bertrand - (Lejeune - Long) KDB - Mooy - Willian - Ward-Prowse - (Carroll) Chicharito - Lukaku - Kane Hva er det beste å gjøre her? Bare å få ut KDB mot... Mane, Salah, Eriksen, Alli, Mkhi, Pogba...? Eller noe annet? Aldri vært mer usikker i mitt liv.. Azp og Kolas til Alonso (pri1) og downgrade til Jones. KDB til Hazard eller en av de du nevner over. Når Hazard er fit må du bytte ut Willian pga rotasjon med Pedro. Også får du nesten avgjøre selv om du beholder Kane. Jeg ville iallefall hatt en spiller fra Liverpool sin offansive rekker. Drit i Arsenal spillere på dette tidspunktet. Prøv å få en core av Chelsea, Liverpool, united og minst en fra City (jesus). Takk Så du vil si Alonso burde være prioritert over å få KDB ut? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Har Forster - (Elliot) Azpilicueta - Kolasinac - Bertrand - (Lejeune - Long) KDB - Mooy - Willian - Ward-Prowse - (Carroll) Chicharito - Lukaku - Kane Hva er det beste å gjøre her? Bare å få ut KDB mot... Mane, Salah, Eriksen, Alli, Mkhi, Pogba...? Eller noe annet? Aldri vært mer usikker i mitt liv.. Azp og Kolas til Alonso (pri1) og downgrade til Jones. KDB til Hazard eller en av de du nevner over. Når Hazard er fit må du bytte ut Willian pga rotasjon med Pedro. Også får du nesten avgjøre selv om du beholder Kane. Jeg ville iallefall hatt en spiller fra Liverpool sin offansive rekker. Drit i Arsenal spillere på dette tidspunktet. Prøv å få en core av Chelsea, Liverpool, united og minst en fra City (jesus). Takk Så du vil si Alonso burde være prioritert over å få KDB ut? Nei, mente du burde prioritere Alonso over de to du hadde. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ahh. Skjønner. Men, ja. KDB brenner vel litt mer, all den tid jeg bare har 1 ft.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg kjører null Chelsea spillere denne sesongen . Alt for ustabile og scorede mål kommer til å være lavt i antall Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Noen lur måte å få Mane inn i dette laget? Ved å beholde Eriksen, Alli, Pogba etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå