Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoke scoret. :(

Kostet meg 12 poeng....

Veldig hit/miss med 3 forsvarere fra samme klubb?

Jeg har en dårlig runde, men det hadde alle i jobbligaen og. Helt til Mane og co begynte showet sitt. Og Kane fortsetter med løskrutt.

Tja... Er bedre enn alternativene jeg kunne hatt. Og treffer jeg så hadde det jo vært helt konge - var tross alt ikke langt unna.

Endte på 68 poeng denne runden, så tror ikke jeg skal klage for mye.

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar

Cesc er i god form akkuratt nå, men kommer ikke til å spille fast når Baka r 100% fit. Er også på utkikk etter spiller i samme prisklasse, de jeg vurderer: Ritchie, Tadic, Redmond, Jese, Richarlison, Mata har jeg også vurdert.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Et større spørsmål er om Morata blir fast i PL når CL drar seg igang.

Ja de må jo nesten bare stole på morata. Batshuayi imponerte preseason, men ikke i PL kampene han har startet. Ergo bare en spiss i mine øyne. Tullete å ikke ha han i FPL tenker jeg da, men jeg er en av de som prøver å få han til å passe siden Laca/Arsenal er et synkende skip!

Lenke til kommentar

Jeg heiv ut KDB for Cesc. Var spontant ettersom at jeg trodde Cesc kom til å øke 0.1 etter kampen go KDB synke tilsvarende. Ser at det ikke skjedde, men likevel så er det greit å ikke låse 9.9m på en midtbane som ligger såpass dypt. Kan dog banne på at han klikker vilt nå mot Liverpool...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...