PrettyBoy Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Trenger mål fra KDB nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg og. Forrige runde og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Han spiller mye lavere på banen, det er litt kjedelig selvom han har noen gode løp i boksen, begynner å lure på om han verdt den prislappen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Han spiller mye lavere på banen, det er litt kjedelig selvom han har noen gode løp i boksen, begynner å lure på om han verdt den prislappen. Tar vel alt av dødballer? Men ja. Bytter nok for han der Hazard etter hvert. Går ut i fra mange kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Danilo inn ja. Får håpe på målpoeng på han og KDB da. Og at Siggy setter et frispark på overtid. Vil jo ikke at City vinner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Dårlige greier Gjort to forandringer til neste runde, får se hvordan det slår ut. Solanke og Eriksen ut, Pogba og Barahino in. (Skulle ta Ali ut men av en eller annen grunn trykket jeg feil og tok Eriksen, så gjort er gjort , blind på begge øga ) Endret 22. august 2017 av AllFather Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Er det noe triks man kan gjøre med WC I runde to for å få opp verdien i laget sitt? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (Skulle ta Ali ut men av en eller annen grunn trykket jeg feil og tok Eriksen, så gjort er gjort , blind på begge øga ) Ikke sikkert det er så dumt, selvom du gikk glipp av pris-stigningen til Eriksen. Alli er suspendert de 3-4 første CL kampene fremover, så kan kommer kanskje til å være mere utvilt til PL enn Eriksen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Lurer på om jeg skal selge Ramsey og hente inn Richarlison, og selge KDB neste runde og hente inn Hazard. Hva tenker dere om dette? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Lurer på om jeg skal selge Ramsey og hente inn Richarlison, og selge KDB neste runde og hente inn Hazard. Hva tenker dere om dette? Jeg har Willian for Ramsey Skal vente å se hvilken form Hazard er i før jeg hopper på det toget. Mye pga at jeg allerede har Willian og må kanskje få ut han for Pedro når Hazard er tilbake. Forventer mye av ham i år, siden spissene i Chelsea ikke når helt opp enda. Endret 25. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Her er laget: DDG, Elliot Cedric Dawson, Luiz, Davies, Mbemba Eriksen, KDB, Willian, Ramsey, Carroll Gabiadini, Lukaku, Firmino, Sliter med å finne ut hvilken spiller jeg skal bytte ut denne runden. Firmino mot Chicarito? Ramsey mot .... En annen spiller mot? Hvem hadde dere bytta ut? Endret 25. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg har solgt Willian, så dere må for all del ikke kvitte dere med han. Hattrick incoming. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Håper på en fin runde denne helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Tror du virkelig det blir 0-0 mellom Chelsea og Everton? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Må bytte innpå Bertrand evt mot en av de to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hadde vært lurt det ja, kan jo hende det ender 0-0 da, bare et forslag Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 KDB spiller jo faen meg som en 3dje midtstopper! Han skal ut neste runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2017 Forfatter Del Skrevet 26. august 2017 Satser på at KdB ikke får til noe mer resten av kampen og at mange hopper over til min kjære David Silva. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 KDB skal ut ja. Alt for dyp rolle. Tar -4 og får innpå Kane da.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Kan jeg bytte ut KDB nå? Med feks MKHI? Og fortsatt få poeng for MKHI sin kamp som spilles idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå