Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Trenger ikke å selge alle som ikke starter. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Foster Jones, hegazi, cedric Salah, D.silva, Eriksen, Mihkti Firminho, Mounie, lukaku Har £2.1 til overs. Virker laget greit, eller burde jeg gjøre noen bytter? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Benken er en del av laget og. Men jeg hadde neppe byttet noen denne runden om jeg var deg. Greit å ha klart fritt dobbelbytte til neste runde. Forresten, om du hadde alle de spissene på banen i runde en, I tillegg til resten av det laget. Jøsses! Leder du ligaen? Endret 19. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Benken er en del av laget og. Men jeg hadde neppe byttet noen denne runden om jeg var deg. Greit å ha klart fritt dobbelbytte til neste runde. Forresten, om du hadde alle de spissene på banen i runde en, I tillegg til resten av det laget. Jøsses! Leder du ligaen? heheh, nei. Fikk 86 poeng første runde, men tenkte å ta i bruk wildcard. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Hvorfor bruke wildcard nå om du har et lag som fikk 86 poeng? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Hvorfor bruke wildcard nå om du har et lag som fikk 86 poeng? Jeg vet ikke.Det frister bare å Wildcard slik at jeg kan rykke til, men tror ikke at jeg gjør det. Jeg ser uansett at laget jeg lagde er basert på spillere som gjorde det bra forrige uke, noe som ikke lønner seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Hva slags lag har du nå da? Veldig mange bruker wild card etter den internasjonale pausen ved runde 6(?). Da vet man ofte hvordan lagene har satt seg, hvilke nye spillere som virker å kunne slå til raskt og man slipper å bruke byttene på eventuelle skader i landskampene. Transfervinduet har også vært lukket en stund. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Tok en råsjanse på Sturridge i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Rimelig pissed over ikke å ha Pogba eller Mki nå. Spesielt når pengeligaen min stort sett har minst en av de alle mann. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Har Lukaku og DDG, hadde vært digg med Mki.. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Glad jeg traff med Mki, Jones og Lukaku, men hvorfor starter ikke Salah? Trodde Mane var småskadet Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Unitedspillerne leverer på fpl! Pogba: 2 mål, 2 assist Miki: 4 assist Lukaku: 3 mål Martial: 2 mål, 1 assist Burde satt inn Pogba før denne runden, går nok opp i pris nå. Glad jeg har hatt Miki, Lukaku (cap) og De Gea begge kampene Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 godt å ha Pogba og Lukaku på laget gitt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Har Lukaku © og Bailly, så jeg kan jo ikke klage. Men Bailly lå an til å få 3 bonuspoeng lenge. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Godt at Firmino starter, også håper jeg et par mål fra Gabbiadini, skårer han ikke nå så ryker han. Endret 19. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Vet ikke om du bør selge Gabba. Southampton har latterlig enkelt kampprogram de neste 10 kampene. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Godt at Firmino starter, også håper jeg et par mål fra Gabbiadini, skårer han ikke nå så ryker han. Firmino spiller sikkert ving i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 United sine FPL-dødare spiller så bra at nettsiden er nede for telling. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Himla irriterende. Husker ikke om jeg satt Lukaku kaptein og om jeg har Mhikitaryan... Vil sjekke... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Fantasy funker fint her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå