Sexylubb1 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg hadde egentlig Ramsey i laget mitt før han ble skadet. Angrer åpenbart nå på at jeg ikke har han. Grunnen til at jeg hadde han inne var rapporter om at Arsenal i preseason spilte han i en rolle hvor han gikk på mye løp i boks, omtrent som den supersesongen hans for et par år siden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hmm, ok venter til imorgen og ser ann situasjonene, valger faller nok på Ramsey ser det ut til. Fikk 95 første runde btw, yaay Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Jeg ville vært fryktelig skeptisk til Arsenalspillere på generell basis. Eneste som er poenggarantist er Alexis og han er skadet + at man ikke aner hvordan han vil prestere mtp kun 1 år igjen og vil antagelig vekk. Lager har heller ingen annen utpreget målscorer. Bakover er det også tynt med mye skader og dermed rotasjon. Per og Kos er gamle og kroppene deres tåler ikke en hel sesong. Jeg har Kolasinac som eneste Arsenalspiller på mitt lag, men jeg tror egentlig han er litt for dyr ift til pengene han koster. Må nok ha en monstersesong om han skal være verdt det. Luiz koster jo f.eks 1m mindre. Oxlade-Chamberlain, om han blir, er kanskje verdt et forsøk? Uvisst hvor mye han faktisk kommer til å spille når folk er tilbake fra karantener og skader. Ramsey? Skeptisk. Gir det 2 uker før kroppen hans bryter sammen. Kommer ikke til å spille mer enn 20 kamper. Endret 17. august 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Tror Mata med fornyet tillit til 7k kan være en god deal. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han. Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå. 6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp. Benken min består av Carrol, mariappa og Lascelles What to do? Endret 17. august 2017 av SpongeFrog 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Carroll er jo bankers nå som Siggy er borte? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Stor sjanse for at Firmino benkes/hviles? Poolfans?? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han. Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå. 6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp. Benken min består av Carrol, mariappa og Lascelles What to do? Hva annet forventet du deg? Selvfølgelig ville han falle i pris. Prisen justeres ned eller opp utifra hvor mange som selger/kjøper han. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Stor sjanse for at Firmino benkes/hviles? Poolfans?? Nei. Eller for å omformulere meg - eg har han sjøl så eg trur han starter - tåler mykje juling Firmino. Endret 17. august 2017 av Whiteshit Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Jeg har Kolasinac som eneste Arsenalspiller på mitt lag, men jeg tror egentlig han er litt for dyr ift til pengene han koster. Må nok ha en monstersesong om han skal være verdt det. Luiz koster jo f.eks 1m mindre. Både Kolasinac og Luiz koster 6.0. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Stor sjanse for at Firmino benkes/hviles? Poolfans?? Jeg tror ganske sikkert han starter ja. Alternativene er såpass mye dårligere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ok good, slipper jeg å tenke på han også. Hodebry disse greiene? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Tror Mata med fornyet tillit til 7k kan være en god deal. Mata hadde vært fin å ha, men Martial og Rashford hadde en såpass god kamp. Tipper en av de vil starte. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han. Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå. 6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp. Man bør alltid vente så lenge som mulig, men om spilleren du skal ha ut er i ferd med å synke i pris, eller den du skal ha inn er i ferd med å øke i pris, "må" man bare ta sjangsen. Dette følger du med på her: http://www.fplstatistics.co.uk +100 så øker spillerne mest sannsynlig -100 så synker spillerne mest sannsynlig Dette skjer vel kl 03:00 om jeg ikke husker feil. Mulig det faktisk er 01:00 når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Ut med Zaha, inn med Ramsey. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Zaha må ut.. Fra før av har jeg 0,5m i banken, noe som gjør at jeg da har 7,5 til rådighet.. Vurderer Mooy. Huddersfield har to hjemmekamper på rappen, og de er tydeligvis litt i siget, da. Tanker? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Tok en råsjans med Ince på Huddersfield jeg! Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Har 7 mill til rådighet for å erstatte Zaha. Vurderer Ramsey, men vet ikke om han er en garantert starter. Southampton har veldig enkelt kampprogram fremover, så tror kanskje jeg går for en derfra. Spørsmålet er: WP, Tadic eller Redmond? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Tadic så vel farligst ut i første kamp. JWP tok ikke så mange dødballer som jeg forventet og jeg er keen på å bytte han ut om han (forhåpentligvis) blanker mot West Ham idag. Men det kommer jo litt ann på om det er noen andre dyrere spillere som du har lyst på. Da er kanskje pengene tjent inn på JWP eller eventuelt Romeu (£4.5 og var mer offensivt med enn vanlig) noe som kan friste. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Mané mest sannsynlig ute mot CP i dag for LFC. Har ikke noen god erstatter på benk, kun will hughes. Burde jeg vente med Mané og bytte Hughes f.eks mot Matic fra United i stede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå