Lyspaere Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg ser at Batshuayi har gått ned 0.1 allerede, men lurer på hvorfor. Fabregas, Zaha, Coutinho osv. er alle transferet mer ut av lag en Bats, og gjorde det værre enn Bats i GW1 - likevel har de beholdt sin verdi. Hva avgjør om verdi økning/senking? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg aner ikke hvordan formelen et. Jeg tipper på at det har noe med totalt antall eiere ift antall som selger og ift opprinnelig pris. Costa har og gått ned i pris. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det er en prosentsats i forhold til eierandel. Før i tiden var det et fast antall som sørget for at prisen gikk opp/ned, da var det helt texas! Nå er det mye mer logisk og forutberegnende. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 ikke rart når Costa er ferdig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 ikke rart når Costa er ferdig. Rart at såpass mange ikke har fått med seg det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Tips til forsvarsspiller til 4.5mill? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Naughton og Mee. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Tips til forsvarsspiller til 4.5mill? Löwe på huddersfield. Han tar straffer også.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Tips til forsvarsspiller til 4.5mill?Löwe på huddersfield. Han tar straffer også.. Han tok 1 av 4 sist sesong. Mooy tok 2. Er det noe klubben har uttalt? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Tips til forsvarsspiller til 4.5mill?Löwe på huddersfield. Han tar straffer også.. Han tok 1 av 4 sist sesong. Mooy tok 2. Er det noe klubben har uttalt? Har lest det noen plasser.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Noen andre som ikke får aktivert "free hit" funksjonen? Får forsatt opp minus poeng når jeg bytter ut spillere på laget. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei, det er jo ingen grunn til å bruke den nå. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fabregas har rødt kort så vil jeg ha inn 2 spillere uten å gå på 4 minus. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Kan du ikke bare sette inn noen fra benken din? Eller bare ræl der? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fabregas har rødt kort så vil jeg ha inn 2 spillere uten å gå på 4 minus. Tja. Kan jo benke han? Personlig vil jeg spare free hit til en av rundene der det spilles veldig få kamper. Jeg syns ikke free hit er verdt å bruke fordi en av femten har en suspensjon. Men det er din vurdering. Du bruker free hit når du gjør bytter. Bytt ut alle du vil bytte ut. Når du bekrefter laget får du mulighet til å velge free hit. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Har Loftus Cheek på benken selv. Bytter han mot Fabregas selv om CP møter Liverpool Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fabregas har rødt kort så vil jeg ha inn 2 spillere uten å gå på 4 minus. Du vet hvordan free hit funker? Og du vet du har tre spillere på benken? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Tenker å selge Zaha, men hvem skal inn? Winja, Ramsey, OX, Mata, Ritchie? Eller noen andre? Endret 17. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Eg ville avventa, men om du må er vel Ramsey/Mata dei mest potensielle poenggivarane der. Rotasjon og usikkerhet rundt sikker startande vil vel henge litt i lufta, så Ritchie er kanskje eit sikrare kort? En skadefri Ramsey vil vel alltid starte eller - Arsenalfans? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ramsey er vel kanskje den av de som er mest garantert å starte, og som har størst sannsynlighet for scoring eller assist. Ritchie starter nok også, men Newcastle mangler en av sine viktigste spillere nå. Mata er nok den første som ryker ut av laget hvis Mourinho roterer fra forrige kamp. Hva med for eksempel Albrighton eller noe? Synes han var strålende i første kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå