Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Tror dere Herrera får spilletid eller burde jeg bytte han m lingard, Fellaini eller matic? (draft-systemet) Endret 14. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Vil ikke si at noen av de er noe å samle på. Lingard og Fellaini er ikke faste i startoppstillingen, og Matic og Herrera er spillere som ikke får mye poeng. Vet ikke hvorfor Herrera ikke startet, men har var en av våre beste spillere forrige sesong, så tror han er en starter, men med tanke på hvor gode Matic og Pogba var i går er det ikke sikkert han får starte likevel. Tror spillere som Loftus-Cheek og Ward-Prowse er bedre alternativer i forhold til prisen. Gayle til 6.5 mill kan være et bra alternativ om du vil legge om formasjon. Av United-spillerne tror jeg Mkhitaryan er den beste spilleren i forhold til prisen (8m). Fikk to assist mot West Ham. Tror han kommer til å score veldig mange poeng i år. Vurderer å sette inn Jones etter hvert. Virket veldig solid mot West Ham, og om han forsvarer startplassen er han et røverkjøp for 5m. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Når skal bench boost benyttes? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Tror jeg bytter ut Fabregas og setter inn LC fra benken jeg. Har Crystal Palace tøft kampprogram? Veldig overraskende smellen de gikk på i helga.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Når skal bench boost benyttes? Akkurat når du vil, men de fleste venter til slutten av sesongen med å spille alle tre kortene. Altså bench boost, triple captain og tidligere all out attack. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Bruker denne siden for å sjekke hvem som har enklest kampprogram: https://fantasyfootballfirst.co.uk/team-performance/game-difficulty-checker-2/ CP har et ganske tøft program fremover ja, møter 5 av topp 6-lag i løpet av de 10 neste kampene. Jeg tar vare på LC de neste 4 kampene ihvertfall, og siden han er så billig er det bare å sette han på benken når de går inn i den tøffe perioden med City, United og Chelsea etter hverandre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Når skal bench boost benyttes?Akkurat når du vil, men de fleste venter til slutten av sesongen med å spille alle tre kortene. Altså bench boost, triple captain og tidligere all out attack.Det er jo bare en delvis sannhet. De fleste venter med å spille dem til det er "doble kampuker", altså når mange lag spiller sine utsatte kamper samtidig i en kampuke. Dette skjer typisk mot slutten av sesongen. Mange i en liga jeg er med i spilte trippelkaptein på Lukaku nå i første runde. Selv om det nok er å anbefale å gjøre det når et lag har en såkalt dobbeltkamp så traff de jo greit. Endret 14. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Den nye greia der man kan bytte hele laget for én runde er iallfall genialt på vårsesongen. Var vel en runde i fjor der jeg hadde tre eller fire spillere som spilte kamp. Resten av spillerne sine kamper ble utsatt... Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Synes egentlig det er ganske rart at man ikke får poeng på den runden kampene egentlig skulle spilles når de utsettes. Man planlegger jo ofte laget i flere kamper fremover, og om en kamp blir utsatt må man bytte alle spillerne fra lagene som har utsatt kamp. Kan fort være snakk om 4-5 spillere som må byttes. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Når skal bench boost benyttes?Akkurat når du vil, men de fleste venter til slutten av sesongen med å spille alle tre kortene. Altså bench boost, triple captain og tidligere all out attack.Det er jo bare en delvis sannhet. De fleste venter med å spille dem til det er "doble kampuker", altså når mange lag spiller sine utsatte kamper samtidig i en kampuke. Dette skjer typisk mot slutten av sesongen. Mange i en liga jeg er med i spilte trippelkaptein på Lukaku nå i første runde. Selv om det nok er å anbefale å gjøre det når et lag har en såkalt dobbeltkamp så traff de jo greit. Tenkte jeg ikke på når jeg skrev, men ja. Doble runder er absolutt best å bruke disse på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Synes egentlig det er ganske rart at man ikke får poeng på den runden kampene egentlig skulle spilles når de utsettes. Man planlegger jo ofte laget i flere kamper fremover, og om en kamp blir utsatt må man bytte alle spillerne fra lagene som har utsatt kamp. Kan fort være snakk om 4-5 spillere som må byttes. Men det fører nok til komplikasjoner for spillmotoren som avslutter rundene for å oppdatere tabeller og slikt. Og i tillegg er det jo noe urettferdig om spilleren du hadde vinteren når kampen blir utsatt plutselig er skadet to måneder etterpå når kampen spilles. Du hadde jo ikke hatt spilleren i laget om du visste han var skadet? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Pleier dere og bruke mye poeng på å bytte? er jo i deepship nå som noob i dette spillet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Nei. Du må ha ganske gode grunner til det. Du kan selvfølgelig gamble høyt og bytte til spillere du tror får mye poeng kortsiktig, men det beste er nok å spille over lengre tid. Unntak er jo om nøkkelspillere plutselig blir skadet i flere kamper eller åpenbart er ute av form etc. Da kan det være en god taktikk å bytte jo før jo heller. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hva skjer om jeg bytter ut en spiller og kjøper en erstatter og trykker på "make transfer". Er jeg låst til denne endringen, eller kan jeg bytte frem til deadline? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Du låses. Kun før første runde og hvis du bruker wildcard at du kan bytte fritt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Er du i deepshit - så ta heller 8 minus (dvs to bytter pluss gratisbytte) framfor å sitte med 2-3 svarteper. Og kan en spele ut alle korta (benchboost/triple cpt) på en gang. Trudde du kun fekk lov å bruke en i slengen. Var vel slik i fjor? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Har et problem med Fabregas, bytte han ut med Willian? Willian spiller bra og er sikker nå som Hazard er ute Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det er jo slike avgjørelser spillet går ut på. Han er ute i en kamp. Kommer han inn på laget mot Everton igjen? Hvem vet. I fjor bare han ofte på benken (men fikk allikevel masse poeng). Har du en ok innbytter som erstatter ham? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Mee hjemme mot WBA er ikke usannsynlig at blir 6 poeng. Daniels spiller også hjemme mot Watford (som riktignok scoret tre første kamp). Carroll mot United er nesten garantert 2 poeng. Så spørsmålet, slik jeg ser det, er om du ønsker å ha med Fabregas videre etter neste runde og om du tror Willian kommer til å få mer poeng enn Mee/Carroll/Daniels borte mot Spurs og fremover sett opp mot Fabregas. Samtidig er det mange som har solgt Fabregas nå. Jeg vet ikke hvor grensen ligger, men du kan jo være uheldig med et prisfall om du venter. Endret 14. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå