Sexylubb1 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) 88 poeng men hadde glemt å sette kaptein Screenshot_20170813-213013.png Hvorfor har du Solanke? Kommer han til å spille noe særlig? Endret 13. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Ville bare ha han på laget,ikke noe valg tatt av fornuften Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Nå kan jeg bytte ut en spiller til neste runde? Har 2 fra Chelsea og Tottenham, og de møter jo hverandre. Hvordan velger man da? Luiz og Willian, Davies og Eriksen.. Anbefaler å spare på de beste spillerne. Vis litt tålmodighet og vær rutinert. Ikke bytt bare for en kamp. Hvis du ikke bruker bytte denne runden får du to bytter neste runde. (Max er to bytter)Thanx Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Slik endte jeg opp denne helgen, har et problem med Fabregas. Ville dere solgt han og kjøpt ny midtbanespiller, eller beholdt han og selge en fra benken? Endret 13. august 2017 av winmedi Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Tar imot tips jeg også, min første sesong så er nok så noob. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kvitt deg med Kante. Ubrukelig Fantasy-spiller, med tanke på at Fantasy utelukkende gir deg poeng for målpoeng (iallfall på midten og spiss). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kvitt deg med Kante. Ubrukelig Fantasy-spiller, med tanke på at Fantasy utelukkende gir deg poeng for målpoeng (iallfall på midten og spiss). Prøvde på det men han er bare verdt 5m så hvem bør jeg bytte med? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Tom Carroll. Evt. Loftus-Cheek. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Tom Carroll. Evt. Loftus-Cheek.Takker Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Nå kan jeg bytte ut en spiller til neste runde? Har 2 fra Chelsea og Tottenham, og de møter jo hverandre. Hvordan velger man da? Luiz og Willian, Davies og Eriksen.. Anbefaler å spare på de beste spillerne. Vis litt tålmodighet og vær rutinert. Ikke bytt bare for en kamp. Hvis du ikke bruker bytte denne runden får du to bytter neste runde. (Max er to bytter) Liten presisering. Max er to gratisbytter. En kan alltids bytte meir, men det koster deg 4 poeng av neste totalsum. Derav prøve å begrense det litt og planlegge godt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Med en eierandel på 48 % så tror jeg ikke du var alene, nei, Golf'ern. sant det men godt å være en del av de. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Gjorde generaltabben å ta med Bernardo Silva. Trodde han ville være bænkers på laget. Ta ham ut for Henrik Mikketarhyan? Kane over Lukaku var også en tabbe, men han må jo slå til etterhvert. Valgte også Daniels over Ward i siste liten. Ward-Prowse og Hayden er også to spillere som ligger tynt ann. Spesielt sistnevnte egentlig. Ble vel bare kjøpt da jeg trengte en billig spiller. Albrighton og Cork er hete alternativer som kan overta for de to. Eventuelt Fernandez. Har for dårlig koll på disse lagene nedover på tabellen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Trudde jeg hadde tabba meg ut med pogba over mhik og Salah over Mane. men Det endte greit til slutt Alt kunne seff ikke gå veien. Gambla på Iwobi over xhaka og satte Gabbi som kaptein for å ta rotta på alle som hadde lukaku som kaptein FAIL. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Noen tips på hvem jeg skal bytte Fabregas mot? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Synes Ramsey ser best ut av de på 7.0. Om det er noen andre dyrerer spillere du kunne tenkt deg på andre plasser så kan det være lurt å kjøpe en som er billigere da. Mooy/Ward-Prowse/Atsu/Loftus-Cheek/Carroll kan være kandidater da. Er også litt spent på Richarlison, som er stilt opp som midtbane, spiller vel av og til spiss. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Valgte Kane fremfor Lukaku. Burde man sitte i båten og vente eller burde jeg bytte? Tenker at Kane må jo begynne etterhvert. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Tror jeg kjører "safe" med Ramsey. Må vel starte neste Arsenal kamp? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Ikke noe er safe med Arsenal sin midtbane imo. Men sjansen er stor for Ramsey start. Han pleier jo ha klippekort og har vært i grei form etter siste skade. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Sitter i samme båt, har Fabregas. Vet ikke om jeg vil gå for Ramsey, Arsenal har et tøft program fremover. Noen andre alternativer? Endret 14. august 2017 av winmedi Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Valgte Kane fremfor Lukaku. Burde man sitte i båten og vente eller burde jeg bytte? Tenker at Kane må jo begynne etterhvert. Jeg har begge. Kane var ekstremt nære å score flere mål første runden. Møter et svekket Chelsea til helga. Men Lukaku har nok et lettere program fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå