AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Om jeg begynner å ta myyyee pushups situps planke. Legger jeg på meg? Hvis ja, hvor mye? Og knebøy Anonymous poster hash: 43c0a...788 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Dét vil jo variere en hel del, ut fra kosthold og treningsmengde. Muskler veier jo mer enn fett, og forbrenner mer kalorier enn fett. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Kommer helt an på hva du spiser, så ja og nei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Dét vil jo variere en hel del, ut fra kosthold og treningsmengde. Muskler veier jo mer enn fett, og forbrenner mer kalorier enn fett. Jeg spiser veldig lite og spiser sunt prøver å gå ned i vekt, derfor jeg spør det jeg spør om. Anonymous poster hash: 43c0a...788 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Kommer helt an på hva du spiser, så ja og nei. Jeg spiser veldig lite og spiser sunt prøver å gå ned i vekt, derfor jeg spør det jeg spør om. Anonymous poster hash: 43c0a...788 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Kommer helt an på hva du spiser, så ja og nei. Jeg spiser veldig lite og spiser sunt prøver å gå ned i vekt, derfor jeg spør det jeg spør om. Anonymous poster hash: 43c0a...788 Spiser du mindre enn du forbrenner vill du generelt sett miste fett og bygge lite muskler, du vill derfor gå ned i vekt. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) 1) Hvis du vil ned i vekt, bli kvitt fett, bør du heller gå lange turer. Kjøpe gode gå/joggesko, ta på treningstøy og gå i skog og mark. Beste for psyken og kroppen. 1-2 timer hver dag. Det tar lang tid, men det er bærekraftig og ikke vanskelig. 2) Skal du bygge muskler, må du spise mat og trene muskler. Det er repetitivt og kjedelig. Å gå i helsestudio "prays on your brain". Det er bedre å gå i skog og mark og heller ta noen pull-ups i trærne og push-ups på bakken, på knokene. Finnes av og til parker ved slike skoger hvor det finnes visse apparater man kan bruke. Finnes det her jeg bor, ser av og til noen svinger seg rundt i dem. Jeg har mér tro på å løfte sin egen kroppstyngde, bruke den som vekt"mål", og naturlige bevegelser. Ikke jern på treningsstudioer. Men, all trening er antageligvis bedre enn ingen trening, hvis målet er å komme i bedre form. Målet må dog være at treningen er positiv og ikke ødeleggende. Tenk langsiktig. Det nytter ikke å gå til krig mot sin egen psyke, det er tap-tap situasjon. Må spille på lag med seg selv ^^, Endret 12. juli 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå