magnkra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Utenlandske nummer typ: +222342342234, +46234234234 + 43234234234, ringer til mammas telefon ofte. Anropene varer bare 1-2 sekunder. Dette er svindel, jeg har vært borti det før. Nummerene nytter ikke å blokkeres da de endrer landkode og nummer ofte, or oppringingene fortsetter. Da hadde jeg android og lastet ned en app som blokkerte alle innkommende utelandsnrop. Finnes noe slik til iPhone? - Eventuelt andre løsninger på problemet? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg har ikke undersøkt det nøye selv, men tror iOS er mye strengere laget enn Android og ikke tillater at apper kobles til hverandre. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har ikke undersøkt det nøye selv, men tror iOS er mye strengere laget enn Android og ikke tillater at apper kobles til hverandre. Det kan nok stemme Kristian! Blire noe kor på deg til høsten? ;P - Magnus Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Halla, det var en stund siden. Flytter til Berlin, så ikke noe kor på meg til høsten nei. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Halla, det var en stund siden. Flytter til Berlin, så ikke noe kor på meg til høsten nei. Stemmer det! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå