bosannes Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Mitt Trust 410 bass headset har mistet all lyd på høre øre. Jeg kunne jo egentlig ha prøvd å finne den defekte lederen og reparert den selv, men om jeg ikke skulle klare det, så ville jeg neppe fått noe garanti på det senere. Derfor har jeg tenkt å ta det med til leverandør å få nytt. Problemet er bare det at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte det. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvis du handlet i en nettbutikk, kan du jo sjekke dine siste ordre der..? en av dem må inneholde headsetet! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 har sjekket alle de stedene jeg pleier å handle, men fant ikke orderen der, men ja, jeg kjøpte det fra en vvebshop Lenke til kommentar
tjenssen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 PS Data selger dette headsett Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 har sjekket der også Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hmmm... du har ikke ordreseddelen heller? eller kan du kanskje ta direkte kontakt med Trust? http://www.trust.com/customercare/ Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 er det noen offesiel importør eller noe sånt hvor jeg har krav på å få det byttet inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå