-ɐMoԀ- Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hei Noe jeg lurer på Jeg har takket ja til 12 mnd avtale på bredbånd. Noen mnd etter velger jeg og flytte, det viser seg at dem ikke kan levere til denne addr. dermed vil dem at jeg betaler i 12 mnd og kom men en faktura på 3000 kr. Er dette riktig at jeg skal betale da dem ikke kan levere til ny addr? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Ja, du har jo en avtale med dem om å levere nett til den adressen du bestilte nett på. At du velger å flytte til et sted de ikke kan levere, kan ikke de holdes ansvarlige for. Har du undersøkt om den nye beboeren på din gamle adresse vil/kan overta abonnementet? 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Som nevnt, sjekk om ny eier der du bodde vil 'fremleie' med et lite avslag feks 2 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Prøv å få til et eierskifte til nye beboere. Har du allerede sagt opp, kan nok det være for sent. Hvilken leverandør gjelder Det? 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Hmm litt sure penger hehe, men lite oppe i det hele.. Men ja, det kan jo være en ide at de nye tar over linja Jeg har sent en mail til bredbåndsleverandøren. Så får vi se om dem er snille. (Tvilsomt) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hmm litt sure penger hehe, men lite oppe i det hele.. Men ja, det kan jo være en ide at de nye tar over linja Jeg har sent en mail til bredbåndsleverandøren. Så får vi se om dem er snille. (Tvilsomt) Ja det var vel kanskje en tabbe, om du hadde forhørt deg med de som flyttet inn først, om de hadde vært interessert først tror jeg hadde vært lurt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 En må vel ikke betale for 12 måneder? Noe som heter bruddgebyr Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Din flytting regnes ikke som mislighold fra leverandør som gir deg rett til å gå ut av avtalen uavhengig av bindingstid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå