Nitrius Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har tenkt å skaffe meg Final Fantasy XI til pc, men hvordan vil det gå siden det er import spill? er det noen instillinger jeg må rette på for at den skal virke? f.eks som man måtte i demo til NFSU? eller er det akkurat som vanelig spill man kjøper her i norge?? takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 NFSU var et unntak. Det vil nok gå helt fint. Har brukt å kjøpe masse importspill. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg følger egentlig ikke med på noe av Final Fantasy, men jeg har hørt at man må tilhøre (i hvert fall late som) en amerikansk adresse for å kunne spille FFXI. Du får bare vente litt mer på svar, eller kanskje gjøre et søk i forumet, så får du sikkert en litt mer detaljert forklaring. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) okay, takker for svar hittil men vil gjærne ha mer. Det er vel noen som har FFXI til pc her vel? vis det så fortell hvordan det gikk/går. Endret 6. desember 2003 av remy5 Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 det er ikke noe problem med å spille ffx|,det stemmer at du må ha en amerikansk adresse men det er bare til å finne på en adresse,de kjekker den ikke.Det er ikke noen instilinger eller noe du skal forandre på,det er bare til å bestille å installere spillet er meget bra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 okay takker for et utfyllende svar arimelan da kan jeg ikke vente til å få spillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå