Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Det blir nok narkotikamonopolet snart Hva baserer du dette på? Det er en potensiellt svært lønnsom geskjeft for politikerne. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ja, men til tross for det har de stått på sitt om forbud i årevis. Hvorfor skulle det plutselig snu? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ja, men til tross for det har de stått på sitt om forbud i årevis. Hvorfor skulle det plutselig snu? Behov for penger, og mangel på moralsk ryggrad. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Så lenge det ikke er flertall for legalisering i befolkningen vil ingen regjering legalisere narkotiske stoffer fordi de er redde for å miste støtte. Endret 19. juli 2017 av Pentagram Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Begynner med hasj-salget først, trolig på vinmonopolet ... eller på apotekene som legemiddel. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Gleder meg til jeg får kjøpt cannabis på 7-Eleven. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Begynner med hasj-salget først, trolig på vinmonopolet ... eller på apotekene som legemiddel. Har du noen som helst eksempler på at dette vil begynne å skje? Noen som viser i den retningen? Eller er det utelukket motvilje mot staten du baserer deg på? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Gleder meg til jeg får kjøpt cannabis på 7-Eleven. Har du hørt at dette er noe som skal innføres? (Om du er seriøs da). Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Begynner med hasj-salget først, trolig på vinmonopolet ... eller på apotekene som legemiddel. Har du noen som helst eksempler på at dette vil begynne å skje? Noen som viser i den retningen? Uruguay og Vinmonopolet Endret 19. juli 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva i all verden mener du med det? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva i all verden mener du med det? Du ba om eksempler som kan tyde på at slikt kan skje https://www.theguardian.com/world/2017/jul/19/uruguay-marijuana-sale-pharmacies Vinmonopolet kjenner du vel til, selv om de driver med andre varer som staten anser som skadelige ... om enn svært lønnsomme for staten. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg vet. Jeg har jo selv trukket fram bla. alkohol som eksempel på farlige varer som er fult legalisert. Men som jeg nevnte er ikke flertallet av befolkningen for legalisering av narkotiske stoffer, ikke engang så latterlig svake stoffer som hasj og marihuana. Og da frykter politikerne å miste makt og posisjon så de danser etter det flertallet av velgerne er for. Det er selvsagt en komplett idiotisk "politikk"! Når alkoholholdig drikke med 60% alkohol skal være tillat, hvorfor skal ikke dette (heroin) være tillat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 ....Og da frykter politikerne å miste makt og posisjon så de danser etter det flertallet av velgerne er for. Ja det er konsekvensen av et parlamentarisk system, også kjent som flertallstyranniet. Det er selvsagt en komplett idiotisk "politikk"! Når alkoholholdig drikke med 60% alkohol skal være tillat, hvorfor skal ikke dette (heroin) være tillat? Det er ingen rasjonell grunn for det. Hele politikken er basert på følerier, synsing og ikke sjelden ren og skjær gjetting. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Det er en potensiellt svært lønnsom geskjeft for politikerne. Noe som er kjernen av våre problemer. At noen beriker seg av andres produksjon. Noe jeg selv deltar i , ved at jeg er sosialklient. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Det er ingen rasjonell grunn for det. Hele politikken er basert på følerier, synsing og ikke sjelden ren og skjær gjetting. Det er ihvertfall på et så lavt nivå at man kan begynne å lure ... om det er med vilje? Lenke til kommentar
keelling Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Jeg vet. Jeg har jo selv trukket fram bla. alkohol som eksempel på farlige varer som er fult legalisert. Men som jeg nevnte er ikke flertallet av befolkningen for legalisering av narkotiske stoffer, ikke engang så latterlig svake stoffer som hasj og marihuana. Og da frykter politikerne å miste makt og posisjon så de danser etter det flertallet av velgerne er for. Det er selvsagt en komplett idiotisk "politikk"! Når alkoholholdig drikke med 60% alkohol skal være tillat, hvorfor skal ikke dette (heroin) være tillat? Det er vel faktisk et menneskerettighetsbrudd og samtidig så skaper man et fremtidig problem både innenlands og utenlands. (kriminalitet/terror). Det er skummelt å tenke på at de stoffene som er lovlige i Norge er også de mest toksiske(tobakk/alkohol). Akkurat som om en forhøyet skatt endrer disse stoffenes kjemiske struktur og at de ved inntak blir sunne og noe kroppen trenger. Kanskje det finnes andre avhengigheter vi burde se nærmere på, som f.eks. makt-misbruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå