*F* Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Er aktiv kaloriteller, men greier ikke finne informasjon om hvor mye av forskjellige ting det er i disse posene man blander sammen med kjøtt og ris, det står bare oppgitt for ferdig rett, men det hjelper ikke meg da jeg pleier bruke andre ingredienser og mengder enn oppgitt. Noen som vet hvor jeg kan finne denne informasjonen? Gjelder samtlige på bildene vedlagt. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) TORO Meksikansk gryte: 188 g i posen 800 g vann 400 g kjøttdeig Ferdig tilberedt: 122 kcal / 100 g Kjøttdeig storfe 14% uten salt og vann fra Spar: 202 kcal / 100 g Vær så god, regn ut! Endret 12. juli 2017 av Dr. Brodsky 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 håpte det fantes noen publisert info Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Vært i kontakt med Orkla og fått info 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Jeg ble overrasket over hvor mye kalorier det var i potetmos. Ferdig blandet med smør og fløte er det ca 360 kalorier per 100 gram, og i én pose er det nok til å lage 600 gram! Og dét spiser man jo opp på 5 minutter. Crazy shit. Endret 23. juli 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Vært i kontakt med Orkla og fått info Uten navn.png Skal si du er dedikert om dagen Evelen. Bra jobba. Dette er så absolutt noe jeg også har vært på utkikk etter 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Nå mener jeg ikke å være frekk, men halvfabrikat og kaloritelling, really? Koketiden på en hjemmelagd gryte er jo like lang og du får større kontroll på hva du får i deg mtp mengder av salt, sukker og tilsetninger. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Nå mener jeg ikke å være frekk, men halvfabrikat og kaloritelling, really? Koketiden på en hjemmelagd gryte er jo like lang og du får større kontroll på hva du får i deg mtp mengder av salt, sukker og tilsetninger. Hva legger du i setningen? Hvis man først er opptatt av kaloriinntaket, blir man da automatisk en person som kun spiser mat laget fra grunnen av, kun ren og "sunn" mat i dine øyne? Man får si hva man vil om kaloritelling. Noen er nøye mens andre trives best med å ha en viss oversikt. Andre igjen gir fullstendig blaffen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå