Redaksjonen. Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Lucid er for topphastighet det Tesla er for akselerasjon.Her kjører elbilen i 379 kilometer i timen Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 0-100km/t er jo noe man faktisk kan benytte seg av i hverdagen. 379 km i timen kan/tørr man kanskje bare å prøve på et titals steder i verden... 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Hvordan greier den seg i utholdenhetsløp da? En Tesla Model S P100D greier jo knapt ti minutter rundt en bane før den blir for varm og ytelsen faller. Akselerasjon og toppfart er en ting, men lite interessant om det kun varer en liten stund. Endret 13. juli 2017 av FrihetensRegn 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvordan greier den seg i utholdenhetsløp da? En Tesla Model S P100D greier jo knapt ti minutter rundt en bane før den blir for varm og ytelsen faller. Akselerasjon og toppfart er en ting, men lite interessant om det kun varer en liten stund. Tesla Model S er jo ingen banebil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Hvordan greier den seg i utholdenhetsløp da? En Tesla Model S P100D greier jo knapt ti minutter rundt en bane før den blir for varm og ytelsen faller. Akselerasjon og toppfart er en ting, men lite interessant om det kun varer en liten stund. tja om tesla model S ikke holder mål kan en jo alltids gå for elbilen NIO EP9 som har recorden på Nürbugring med sin rundetid på 6min og 45.9s Koster mer enn en bugatti, menmen https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ Endret 14. juli 2017 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvordan greier den seg i utholdenhetsløp da? En Tesla Model S P100D greier jo knapt ti minutter rundt en bane før den blir for varm og ytelsen faller. Akselerasjon og toppfart er en ting, men lite interessant om det kun varer en liten stund. Tesla Model S er jo ingen banebil. Riktig. Det er en dragster. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvordan greier den seg i utholdenhetsløp da? En Tesla Model S P100D greier jo knapt ti minutter rundt en bane før den blir for varm og ytelsen faller. Akselerasjon og toppfart er en ting, men lite interessant om det kun varer en liten stund. Tesla Model S er jo ingen banebil. Riktig. Det er en dragster. Å gå fort rett frem er ikke så vanskelig, skulle likt å sett den i Le Mans 24 timersløp Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 0-100km/t er jo noe man faktisk kan benytte seg av i hverdagen. 379 km i timen kan/tørr man kanskje bare å prøve på et titals steder i verden... 0-100km/t? Når bruker man det? 100 er over er fleste fartsgrenser i Norge og nær den absolutte fartsgrensen. 0-60km/t er nok mer relevant, selv om det er svært sjeldent at det er om å aksellerere fortest mulig. I Norge er det viktigere hvor bra en bil trekker opp bratte bakker. Det er da du føler forskjellen på pinglebiler og kraftmonstre. Lenke til kommentar
singapong Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 hvis den ikke går i over 400 så er jeg ikke interessert. skal jo tross alt rekke frem før butikken stenger... Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 0-100km/t er jo noe man faktisk kan benytte seg av i hverdagen. 379 km i timen kan/tørr man kanskje bare å prøve på et titals steder i verden...0-100km/t? Når bruker man det? 100 er over er fleste fartsgrenser i Norge og nær den absolutte fartsgrensen.0-60km/t er nok mer relevant, selv om det er svært sjeldent at det er om å aksellerere fortest mulig. I Norge er det viktigere hvor bra en bil trekker opp bratte bakker. Det er da du føler forskjellen på pinglebiler og kraftmonstre. For oss som bor rundt Oslo fjorden så er det svært mange av oss som pendler via E18 og E6 til jobb. Da benyttes 0-110kmt hver dag faktisk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 0-100km/t er jo noe man faktisk kan benytte seg av i hverdagen. 379 km i timen kan/tørr man kanskje bare å prøve på et titals steder i verden... 0-100km/t? Når bruker man det? 100 er over er fleste fartsgrenser i Norge og nær den absolutte fartsgrensen. 0-60km/t er nok mer relevant, selv om det er svært sjeldent at det er om å aksellerere fortest mulig. I Norge er det viktigere hvor bra en bil trekker opp bratte bakker. Det er da du føler forskjellen på pinglebiler og kraftmonstre. Begge deler er jo bestemt av effekten og massen til bilen, så er ikke det ganske likeverdig hva som er "viktigere" av de to? AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå