AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg stod og pantet flasker, og det kom en bekjent forbi, og vi sa hei til hverandre mens han gikk forbi. Så sa han "det går i boks ser jeg". Og så sa jeg "ja, litt av hvert". Og da sa han "ja". Hva kan han ha ment med dette? Jeg hadde noen ølbokser, men også brusflasker. Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg ser vel to tolkninger: 1.) Du drikker mye øl (kan også ha vært en spøk?) 2.) Du foretrekker øl fra boks, fremfor flaske. Anonymous poster hash: ed28f...d5c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Pun intended. Ja, det tror jeg. Men hva "gikk i boks"? Jeg vet ikke hva han siktet til. Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Det er et ordspill. At noe går i boks betyr at noe er/går i orden, at noe er avsluttet, eller at noe har lyktes. Du pantet blant annet bokser, derfor leverte han den vitsen. Skjønner? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Det er et ordspill. At noe går i boks betyr at noe er/går i orden, at noe er avsluttet, eller at noe har lyktes. Du pantet blant annet bokser, derfor leverte han den vitsen. Skjønner? Ja, jeg skjønner jo det. Men hva var det som gikk i orden? Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Pantingen gikk tydeligvis i orden. Det er et ordspill. Han forsøkte å være vittig. Endret 11. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Pantingen. Det er et ordspill. Han forsøkte å være vittig. Ja, jeg skjønner at det (sannsynligvis) var et ordspill (pun). Men mente han bare at det var pantingen som gikk i boks / i orden? Eller var det noe mer / annet? Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Ja. Som sagt det var et ordspill, en kommentar hvor han lekte litt med ord. Nei, det er det ingen grunn til å tro at han mente noe mer med det. Han forsøkte seg bare på en morsomhet. Endret 11. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Ja. Som sagt det var et ordspill, en kommentar hvor han lekte litt med ord. Nei, det er det ingen grunn til å tro at han mente noe mer med det. Han forsøkte seg bare på en morsomhet. Det var nok kritikk. Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 han mente at du er ikke riktig god som drikker fra boks, da flaske er mye bedre. prøv det neste gang så kanskje det blir en date på deg. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Dette skal du faen ikke finne deg i! Han mente åpenbart at du har lagt på deg, og ligner en boks, eller at du er alkoholiker. Makan til frekkhet. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 han mente at du er ikke riktig god som drikker fra boks, da flaske er mye bedre. prøv det neste gang så kanskje det blir en date på deg. Umulig å vite hva som ble ment. Med mindre du er han... men tviler på det. Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Boks holder bedre på kullsyren enn plastflaskene, så boks er bedre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Boks holder bedre på kullsyren enn plastflaskene, så boks er bedre Det selges ikke øl på plastflasker. Og glassflasker med øl er ofte mye dyrere enn boks. Det selges ikke vanlig pils på glassflasker lenger, kun dyrt mikrobrygg og importert (også dyrere). Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Dette skal du faen ikke finne deg i! Han mente åpenbart at du har lagt på deg, og ligner en boks, eller at du er alkoholiker. Makan til frekkhet. Jeg ble ikke fornærmet, jeg bare lurer på hva som ble ment. Eller var det bare svada? Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Det var bare en tørr vits, ikke noe mer. Ikke les mer inn i det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Det var bare en tørr vits, ikke noe mer. Ikke les mer inn i det. Det vet man ikke. Anonymous poster hash: 037fb...f5b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå