machoman Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ser mange har spurt om lignende ting tidligere, men finner ikke svar på mitt konkrete spørsmål. Men jeg har en 17 kg oled tv, finner ikke et veggfeste med arm som har 60 cm feste mot veggen (til å treffe 2 stendere) som også passer på tv'n... Mener den har 300x200. Litt rar anordning. Er så bortskjemt att jeg MÅ ha den på en arm. Noen som har gjort omtrent det samme før? Tenkte jeg kunne feste en tykk bjelke i stendere med sykt lange skruer (hvor lange må de være?) Og feste veggfeste i det. Er dette en bra plan eller er det noen som har en bedre ide? Takk for att du ikke henviser meg til søkefunksjonen som jeg ikke fant svar på. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Min far kjøpte veggfeste med arm som festes i én stender. Den henger enda. Kjøpte i lokal Euronics-butikk. Vil tro de har hos andre butikker som Elkjøp, Lefdal, Expower etc. Lenke til kommentar
machoman Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Jo, jeg er enig, har sett på alternativet. Men 17 kg 60 cm ut fra en stender? Er det bare jeg som er pysete? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Tror det festet var godt for 40kg. Det henger en svær 65" 4K-TV i den nå. Men det var noen skikkelig voksne skruer som fulgte med. Krevde forborring og kraftig verktøy for å skru fast. Nytta ikke med puslete batteridriller. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Du vil bli overrasket over hvor effektive riktige skuer er i skikkelig treverk. Det er stresset på gipsen som må fordeles bra. Fikser du dette er du home free. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 https://www.euronics.no/Produkter/TV-Bilde/Veggfeste/VogelsWall-Wall-2450-Veggfeste Lenke til kommentar
machoman Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Kanskje jeg skal slippe frykten litt å se på et par vogels get en gang til, massive skruer i en stender. Thanks fellas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå