Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Gratulerer, kjempebra. :thumbup:

Ja dette er helt fantastisk. Jeg har tatt EN prince i dag. Og jeg har faktisk aldri hatt lyst til å slutte engang..

Er sååå glad i røyken. Men nå tror jeg allerede at jeg liker vaping mer.. :grin: Trodde jeg ikke var mulig.

Jeg bruker joyetech ego-c 650. I dag fikk jeg ce5 cartomizer. Sånn uten synlige veker. Liker den. Har hatt i rawr Poison og dampet masse i dag. Syns den erstatter, eller rettere sagt overgår prince. God smak av tobakk og kanskje litt kirsebær eller karamell.. Vanskelig å definere.. Venter på mange flere smaker.

Det er helt fantastisk herlig. Velkommen til vapernes verden! Husk å spre ordet til andre røykere :) Selv om du kjøper masse forskjellige batterier og juicer så vil det i lengden bli billigere enn røyken når du har funnet frem til smakene og batteriene og oppsettene du syns funker for deg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener :p

Jeg vurderer å slenge inn noen flere bestillinger på juice. Venter fortsatt på RAWR juicene samt en 125ml 54mg PG nikotinbase (tenker å teste hjemmeblanding, men vil motta nikotinbasen før jeg skaffer resten).

Jeg har fortsatt en del juice her, men klør i fingrene etter å teste noe nytt. Skal jeg være like uheldig med leveringstidene på kommende bestillinger må jeg begynne å handle etterhvert :p

Huff ja, du venter vel enda du.. Den må jo snart dukke opp. Hvis den ikke har havnet sammen med nissens post. Til Nordpolen.. :huh:

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Om det er snakk om eGo C cone og tank så kan det være verd å nevne noen småting jeg har erfart med den.

Ettersom dampen kommer ut på undersiden av atomizer hodet, beveger seg opp mellomt tanken og innsiden av conen for deretter å gå inn i munnstykke-delen av tanken, samler det seg en del kondens langs innsiden av cone og på utsiden av tanken. Denne kondensen kan lekke ut om det blir for mye av den.

Jeg pleier alltid å tørke både av tanken og inni conen når jeg fyller væske.

Man kan ha et dårlig atomizer hode som væsken klarer å lekke igjennom. Prøv isåfall å bytte hodet.

Det kan være at det er lekkasje mellom tanken og tuppen på atomizer hodet. Sjekk at tanken er presset skikkelig på plass når den er satt inn og evt. prøv å bytte tank.

Lenke til kommentar

Etter å ha svidd en ny cartomizer i går ved kun 4 volt, fylt godt med Antidote og etter å ha latt den få stå i noen timer for å ''suge'' til seg alt, så har jeg prøvd igjen på kun 3 volt og jobber meg sakte oppover, og vapet rett etter å ha fylt den. God damn den gir ett helvetes throat hit kun på 3,2 volt.

RAWR Antidote smaker veldig friskt. Klarer ikke helt forklare hva den smaker.. den lukter og smaker det samme, på en måte bittert og syrlig. I like it.

Legger ved..:

Tror ikke juicen egner seg spesielt for cartomizers alikevel. Juicen er veldig rennende og klar, og jeg hadde samme opplevelse med VR sin florida citrus. Flaska blir mest sannsynlig borte på to-tre dager som følge av dette.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Legger ved..:

Tror ikke juicen egner seg spesielt for cartomizers alikevel. Juicen er veldig rennende og klar, og jeg hadde samme opplevelse med VR sin florida citrus. Flaska blir mest sannsynlig borte på to-tre dager som følge av dette.

Noe å putte på Nova'en?

Lenke til kommentar

Putt de på en Nova eller en rebuildable atomizer, som Cobra ol.. :)

Jeg har fått pakka mi med RAWR selv nå.

Den hadde blitt åpna i tollen, så det er vel derfor det har tatt så lang tid.

Detta smakte ikke som det har smakt når jeg har bestillt direkte fra RAWR.. :p

Jeg lar dem modne ei uke før jeg prøver igjen.

Mener å ha lest at de blir lagd ferske når du bestiller fra RAWR, så jeg har en liten misstanke om at det kanskje ikke blir helt det samme når de mixer en større batch og sender til et mellomledd som LF..

Men så er det mange som skriver at RAWR juicene må modnes før de smaker knallbra også, så jeg får bare vente å se..

Lenke til kommentar

Da håper jeg inderlig at de er kommet når jeg kommer hjem i dag (om en times tid), ellers blir jeg grinete....

Med tanke på modning, har de nå hatt plenty tid på seg å modne hos tollvesenet... Med mindre man kan si at det er en instans "med bismak" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...