Green_Monster Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Puffpuff 555 - hmm.. mja, denne kan smake litt som en blanding av Tribeca og Longhorn. Litt tørr tobakk smak med en søt ubestemmelig ettersmak på vei ut. Langt tykkere røyk fra Pink Spot enn fra Halo. Denne var ikke helt feil i alle fall, ganske okey. Det smaker faktisk tobakk og er ganske kraftig. EDIT: Problemet med å teste alle de som ikke er tobakk i en Boge LR, er at de setter seg så innmari og er vanskelig å bli kvitt. Den jeg testa Summer Breeze på kan jeg bare kaste tror jeg. Nesten helt umulig å brenne ut smaken og det er vanskelig å bruke de til noe annet etter at man har prøvd en smak på dem. Endret 26. desember 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tar du å ''dry burner'' cartomizers?? Det er jo å svi fyllet med vilje. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er vel en fin balanse mellom det og svi den helt. Jeg legger dem i en liten pakke og tenkte koke de 2x15 min for å se om det "renser" dem fullstendig. Såd et på noe YT Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Har sett på nett at man får kjøpt en sånn sprøytelignende ting for å få ''skylt'' fyllet ordentlig. Selv syns jeg det blir for mye styr for noen få kroner.. Denne her var det! : http://www.smoktek.com/CartomizerAtomizer-Cleaning-Kit--With-10ml-Control-Syringe-Luer-lock-compatible-wcleaning-tubes-and-instructions_p_107.html Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ja det er for mye greier for noen småkroner. Tenkte teste det koke greiene, nå har jeg spart opp nesten 15 stykk som skal kokes. Ikke noe tap om det ikke funker, som sagt så er det ikke så ille dyrt å bare kjøpe nye egentlig Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Lykke til! Fortell om hvordan det går. Har bare gjort det med atomizers selv, og det funket greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg har til nå klart å brunsvi fyllet i to av cartoene mine, usikker på hvordan. Tror det skyldes veldig mye vaping i veldig trett tilstand, hvor jeg ikke har merket at jeg har gått tom. Det er også det jeg ser for meg kan bli et problem om jeg tar med meg en mørk tank på fylla. Plutselig er jeg tom og jeg er for full til å merke at jeg dryburner attyen min i flere timer. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vanilje og Cappucino falt i smak hos min for, som fikk dette i julegave. Både hun og tanta mi fikk ett sett hver, og dette var de veldig fornøyd med. Personling har jeg fortsatt Banan som favoritt, men ikke fått testet alle enda pga jule-stresset. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Tester banan double flavour fra juicycigs nå på min nye ego c. Smaker helt ok, men tror ikke jeg skal shoppe mye av det i fremtiden. Ser fram til å teste de andre smakene, golden virginia, cinnamon, å cherry. Vapa siden jeg henta starter pakka mi på posten tidligere idag, men så langt er jeg veldig imponert! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Spre ordet! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Pink Spot G-spot Pink Spot G-spot trallala Denne var god, anbefales - nå må jeg få testa Strawberry Bublegum snart, men ble helt fortrlottet inn i G-spotten Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg er sjokkert over at ingen engang hevet et øyenbryn mens jeg dampet på flyet for litt over en uke siden. Eller på trikken/bussen/butikker/oslocity/osv. Par kassedamer som har spurt om der var elektrisk, og en servitør på TGIF som gav meg et "dude wtf!?" blikk, parert med en "dont worry about it" håndgest fra meg uten videre etterforskning fra TGIF. Ellers har jeg nytt 510ene mine, men er spent på 808ene som ligger klar når jeg kommer hjem i morgen . 2 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Var en tur på solkysten (syd spania) og så flere som puffet på ecigg. Satt en utenfor en bar med tank utstyr og greier og greier Mye britiske turister og fastboende der og har hørt det har tatt helt av i england. Jeg turte ikke ta den frem på flyet, men hadde med meg min ut. Går jo ikke å drikke øl uten å puffe litt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg er sjokkert over at ingen engang hevet et øyenbryn mens jeg dampet på flyet for litt over en uke siden. Eller på trikken/bussen/butikker/oslocity/osv. Par kassedamer som har spurt om der var elektrisk, og en servitør på TGIF som gav meg et "dude wtf!?" blikk, parert med en "dont worry about it" håndgest fra meg uten videre etterforskning fra TGIF. Ellers har jeg nytt 510ene mine, men er spent på 808ene som ligger klar når jeg kommer hjem i morgen . Seriøst?? Skal prøve på det samme! Trakk inn rett før jeg gikk inn i ett kjøpesenter engang, så tenkte jeg ''OH SHIT!'', holdt pusten lenge, og blåste ut sånn til siden og nedover for at det ikke skulle bli merket.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tror hjernen til folk filtrerer det bort pga at det skaper kognitiv dissonans, delvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg ble bedt om å gå ut da jeg dro opp e-siggen på bar her i Stavanger. Og da jeg dampa inne på Kvadrat for å roe nervene under siste liten julegaveshoppinga på Julaften. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Seriøst? Har dampet tonnevis på kvadrat og rundt i Sandnes (vågen osv) uten et eneste blikk :| Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva slags greier bruker dere? Kan være der forskjellen ligger? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Mulig det. Bruker sort 510 med cartos. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Juicycigs sendte meg banana 24mg istedet for 12mg 3-5 trekk føles ut som en hel sig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå