Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at metall utvider seg når det blir varmt så vil det bli trangere å få den av om man varmer den opp. I teorien iallefall. Nå virker du som en fyr som klarer det helt utrolige (no offence intended) så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal foreslå. Også det at jeg er litt opptatt med julaften.

Godt poeng, tenkte mer at det var pga. klissete juice at det hadde satt seg fast. Fikk det nå til uansett, etter at jeg hadde prøvd i to timer, og så typen til søss, og så til slutt pappa, klarte vi endelig å få rikke den løs slik at jeg fikk fylt den med Cinnamon Rolls. Irriterende nok, smaker det nå bare brent. Jeg fatter ikke hva som er galt. :S

Men til et viktigere spørsmål, kan jeg importere juice fra USA hvis det er 0 mg nikotin i, eller vil det fortsatt bli stoppet i tollen? Dette er viktig å få svar på, før jeg bestiller meg noen milliliter elvis, blue og andes mint. :p

Lenke til kommentar

Det jeg akkurat nå sliter med å forstå, er hvorfor Vision eGoen jeg har fylt med Cinnamon Rolls smaker Citrus Explosion. Til tross for at jeg ikke har hatt sistnevnte oppi siden jeg fikk den for en uke eller to siden, og har skylt den gjentatte ganger og har hatt hatt mye annet oppi som ikke har smakt sitrus. :S

Lenke til kommentar

Juicen kan renne ut hvis du har den ''på hodet''?

Den stod rett opp og ned.

Ser nesten ut som det har vært et e-juice utbrudd da det er små flekker av juice flere steder..

La først merke til det på noen papirer som ikke ligger så langt unna ProVari'n, så så jeg det på sida av skittentøyskurven min som er 2 meter unna og sist men ikke minst så var det mande flekker i senga mi og på veggen bak der igjen.. :p

Jeg skjønner ingen verdens ting nå.

Er det noen i huset som lukter kanelsnurr? :p

Var aleine her hjemme...

20121225_051836.jpg

Sånne små juice flekker all over.. :eek:

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Innsåg nettopp at vi har fylt i feil ende. -_-

Viss vi følger denne videoen så er vi safe? http://www.youtube.c...&v=CeaqRV4PmzA#!

Jepp ser ganske greit ut det. Jeg har bare dårlig tålmodighet og syns at det hjelper med å få fyllet mettet med juice hvis du tar å rister greia så juicen blir tvunget inn i fyllet. Har opplevd at cartomizere ellers blir veldig tørre og svir seg fort. Er også lurt å kjøpe en drip tip hvis dere skal fortsette med cartomizers så du kan kaste den hvite greia med en gang.

Dette er drip tips:

http://www.ecigarette-mods.com/images/mods/drip-tips.jpg

Det er mye enklere å da åpne og fylle på mer, og det anbefales (ihvertfall fra meg!) å ''toppe'' cartomizeren i ny og ne. Da vil den vare mye lenger. Også er det mer behagelig å ha drip tip, syns jeg da.. :)

Lenke til kommentar

Kan jo prøve Pink Spot fra Liberty Flights. Kom hjem fra julefeiringen og her lå det en forsendelse med G-spot, Water Melon, Outlaw og Buble Gum Strawberry.

Driver å puffer på G-spot nå..LOL.. dette var jo litt spesielt, men en bedre erfaring enn Summer Breeze fra VR. Denne smakte faktisk litt godt og kan bli en god variasjon til alle tobakk smakene jeg har. Merkelig nok så er den nesten sort når man skulle tro at den var rosa, men men....puff puff :)

Lenke til kommentar

Kan jo prøve Pink Spot fra Liberty Flights. Kom hjem fra julefeiringen og her lå det en forsendelse med G-spot, Water Melon, Outlaw og Buble Gum Strawberry.

Driver å puffer på G-spot nå..LOL.. dette var jo litt spesielt, men en bedre erfaring enn Summer Breeze fra VR. Denne smakte faktisk litt godt og kan bli en god variasjon til alle tobakk smakene jeg har. Merkelig nok så er den nesten sort når man skulle tro at den var rosa, men men....puff puff :)

Hva er den beste tobakks smaken du har å anbefale?

Jeg prøver å få en kar til å legge fra seg siggen, men han føler han må ha tobakks smak..

Jeg har lyst til å anbefale noe fra Halo eller L Strike fra ukecig..

Lenke til kommentar

Fra VR: KY4 og Premium - mine favoritter

Fra Halo: Turkish og Tribeca. Tribeca kan ligne litt på Premium og KY4 - RY4. Men alle fra Halo tror jeg er PG.

Dette er i alle fall de jeg kommer tilbake til og bestiller igjen og igjen. Kanskje Torque(litt pepperminte aktig - for den som liker det, helvettes TH og kiler i halsen)

Tester Pink Spot sin Outlaw 555 nå (vissnok er 555 smaken kjent og finnes hos andre merker?) og foreløpig smaker den helt greit, må prøve den mer.

Forsåvidt har jeg testa alle tobakk smakene fra Halo og flere av dem er gode, men ikke så gode som de jeg nevnte.(skrev et kort sammendrag i noen poster tilbake) Longhorn og Freedome kommer nærme, men det er nok litt smak og behag. Jeg styrer unna mint og peppermint, dog har en kompis som ble helt hekta på Torque og han har aldri vært noen mint/peppermint fan da han røyka vanlig sigg.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...