Brosmen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) @Buffy: hvor kjøpte du den Coca Cola væsken fra, evt. hvilket merke? Jeg har en 10ml. og føler at det nesten ikke er smak på den (den lille smaken som er, minner mer om Tab Xtra) @Lakus: tror moralen er å ikke kjøpe kvanta før man har prøvd først. French Vanilla syntes jeg var ok. Ikke super, men fullt ut brukbar. Men, så har jeg ikke dampet mer enn noen dråper av den foreløpig, så har ikke enda bestemt meg for om jeg skal kjøpe mer av den eller ikke. Endret 23. desember 2012 av Brosmen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) @Buffy: hvor kjøpte du den Coca Cola væsken fra, evt. hvilket merke? Jeg har en 10ml. og føler at det nesten ikke er smak på den (den lille smaken som er, minner mer om Tab Xtra) Kjøpt fra www.ejuiceuk.com. Har også prøvd deres Berry Crumble (kjedelig i starten og lengden, men en god juice med mild smak!), Raspberry (veldig god!), Strawberry (anbefales å styre unna den! all strawberry juicer jeg har prøvd smaker rart og altfor kunstig) og banana split (god!). Jeg har alltid bestilt Coca Cola i 18 mg for jeg vil ha vape jeg kan gå tilbake til når jeg virkelig savner vanlige sigaretter, jeg syns den er veldig god i 18 mg og alle som har prøvd den av venner lyser opp og er helt ''Wow! Smaker Cola jo!'', er ikke sikker på om styrken vil ha noe å si på smaken. Endret 23. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Kan sikkert ta den jeg.. Hvordan vil du ha betalingen? PayPal? Hvilken styrke er det? Kan sikkert ta det på PayPal ja. [email protected]. Er 30ml med 10mg. @Lakus: tror moralen er å ikke kjøpe kvanta før man har prøvd først. French Vanilla syntes jeg var ok. Ikke super, men fullt ut brukbar. Men, så har jeg ikke dampet mer enn noen dråper av den foreløpig, så har ikke enda bestemt meg for om jeg skal kjøpe mer av den eller ikke. Jeg pleier vanligvis å kjøpe 10ml av nye smaker, men den hadde fått så mye skryt at jeg tenkte jeg sikkert likte den Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Beklagelig at du ikke likte den Lakus, hadde ikke noen andre ønsket å ta over den så skulle gjerne jeg har gjort jeg, jeg elsker omtrent alt som er vanilje! Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Takker for tips Buffy. Blir nok til at jeg slenger inn en bestilling iløpet av dagen. Jordbærsmaker har jeg bevisst styrt unna, for alle erfaringer med godterier med "jordbærsmak" tilsier at dette er en smaksvariant som mærmest ikke lar seg gjenskape på kunstig vis. Etter litt mer testing av French Vanilla, tror jeg at det er noe jeg kommer til å kjøpe mer av også. Skal teste den på AGA'n først Ellers vil jeg si at Hot Cinnamon virkelig lever opp til navnet sitt. Det er den eneste væsken hvor jeg kjenner smaken på tungen umiddelbart når jeg begynner å trekke... Nesten som å sutte på en kanelstang Endret 23. desember 2012 av Brosmen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Må nesten få prøvd hot cinnamon snart. Jeg ELSKER cinnamon rolls og det er synd på grunn av at jeg alltid ender opp med å bestille den istedet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg sitter å lurer på hva jeg skal gjøre klart til julaften her.. Noen som har planlagt hva de skal vape på etter julemiddagen? (Hvilket batteri, atty og juice) Har fylt en Boge LR med Cinnamon Rolls og ser frem til å bruke den på passthroughet mitt mens jeg ligger på rommet mitt sent på kvelden etter gavene er åpnet. Familien min godtar det, men farmor truer med å gjøre meg arveløs, siden for henne er dette som en sigarett, uansett hvor mye jeg forklarer det for henne. Det går 5 minutter, og så er det på'n igjen, så da er det like greit å gjøre det i skjul for henne. Forresten, når det kommer til å bestille juice fra over dammen, går det greit om jeg bestiller uten nikotin, eller er det også risky? Vet at å bestille med nikotin kan være risky. Fant ei ny side (VaporSwag) med noen svært interessante smaker og ganske gode reviews. Samt en fabelaktig kundeservice. Av typen med masse bonuser, bestillingen din blir laget og testdampet samme dag som den sendes osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ang. jordbær må jeg ha hatt flaks med den flaska jeg kjøpte fra MistELiquid, for den smaker som jordbærene vi har i hagen. ˆˆ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ang. jordbær må jeg ha hatt flaks med den flaska jeg kjøpte fra MistELiquid, for den smaker som jordbærene vi har i hagen. ˆˆ Takk for tipset! Ang. jordbær må jeg ha hatt flaks med den flaska jeg kjøpte fra MistELiquid, for den smaker som jordbærene vi har i hagen. ˆˆ Finner ikke.. Help Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg linka til den og banan for noen sider siden. Prøv 80-82. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116&view=findpost&p=20045257 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg linka til den og banan for noen sider siden. Prøv 80-82. http://www.diskusjon...post&p=20045257 80-82? Finnes de kun i 5 ml? Hater 5 ml flasker. Er synd hvis det er en god juice.. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kan sikkert ta det på PayPal ja. [email protected]. Er 30ml med 10mg. Jeg pleier vanligvis å kjøpe 10ml av nye smaker, men den hadde fått så mye skryt at jeg tenkte jeg sikkert likte den Jeg overfører penger når jeg kommer hjem. Er ute og juleshopper litt i siste liten.. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Må nesten få prøvd hot cinnamon snart. Jeg ELSKER cinnamon rolls og det er synd på grunn av at jeg alltid ender opp med å bestille den istedet Bare vær forberedt på at smaken er KRAFTIG. Jeg har alltid digget kanel. Tygge på kanelstang var populært da jeg var yngre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 80-82? Finnes de kun i 5 ml? Hater 5 ml flasker. Er synd hvis det er en god juice.. Trodde jeg posta det på sidene 80 til 82, men det gjorde jeg jo ikke, som fremgår av linken. Trøblete å fikse på sånt når man poster med mobil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Om du får den i større flasker vet jeg ikke, men det er mulig. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Så ikke ut til at den var tilgjengelig i noe annet. Den ligger ikke i det "vanlige" sortimentet heller, så jeg. Fant den kun i "Sales" listen. Ser det er Dekang væske basert på URL'en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Hmm, kanskje den er på vei ut av sortimentet deres. Fant den blant den vanlige e-juicen da jeg bestilte den i slutten av november. Forøvrig har jeg kommet frem til at Citrus Explosion gjør seg utmerket med 26 år gammel portvin. e: Så ... Jeg får ikke til å skru fra hverandre min Vision eGo CE5 lenger. Skulle vaske den og fylle den med chocolate mint, men den sitter dønn fast og lar seg ikke rikke. Har prøvd å ha den i kokende varmt vann (bare den nederste delen som ikke lar seg skru opp) i 10 minutter, men det hjalp ikke, og tomlene mine er svært såre etter å ha prøvd og skru den fra hverandre de siste timene. Tips? Endret 24. desember 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Med tanke på at metall utvider seg når det blir varmt så vil det bli trangere å få den av om man varmer den opp. I teorien iallefall. Nå virker du som en fyr som klarer det helt utrolige (no offence intended) så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal foreslå. Også det at jeg er litt opptatt med julaften. 20mg Cinnamon Rolla var perfekt nå. Passe styrke etter å ha spist seg oversett Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Mulig du kan prøve å legge den i kjøleskapet og kjøle den ned, for å se om det hjelper. Ellers blir vel eneste utvei (med tilhørende risk for å ødelegge den) å bruke vannpumpetang på den nedre delen og holde rundt tanken med hånden for å spre trykket og maksimere friksjon. Om du har et stykke anti-gli matte kan du ha det inni hånden. Håper det ordner seg. Ellers har det gått en del både Cinnamon Rolls (på eGo tank) og French Vanilla (på AGA-T) i dag. Perfekt både etter pinnekjøttet og til kaffe senere på kvelden. Fortsatt dampende god jul til alle Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) WTF!!!!!!!!! Nå må jeg innrømme at jeg ikke forstår noen ting... Hverken nerden i meg eller noe annet innenfor logikk i hodet mitt kan forklare helt hva som skjedde nå nettop.. Jeg bytta atomizer hode på ViviNova'n min på mårra'n i dag/går. (Jule morgenen) Jeg har dampa kanskje 6ml Cinnamon Rolls siden da på ProVari'n min @3,9V på et 2,4Ohm hode.. Alt her fungert fint hittil, men nå plutselig mens jeg ikke var tilstede så har noe rart skjedd..? I en radie av 2m er det nå små flekker av juice all over the place.. Det er lukta av kanel snurr når jeg har tørka av flekkene, så det er ikke tvil om hvor det kommer fra.. WTF happened here? Når jeg drista meg til å ta noen nye trekk av oppsettet mitt nå, så er det ingenting i veien med smak eller trekk, så jeg bare lurer på om noen har et godt og teknisk eksempel på hva som egentelig kan ha skjedd når jeg ikke var til stede.. Det her har vært en laaaang dag fra før, så å rydde opp i detta trengte jeg egentelig ikke nå.. Edit: Det har skjedd i en 180 grader omkrets. Ikke 360.. Skjønner virkelig ingenting nå.. Endret 25. desember 2012 av Mitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå