Brosmen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Takker Ser forøvrig at Liberty Flights har fått inn et sortiment av væsker fra RAWR. Tror jeg skal slenge inn en bestilling for å teste Link Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har de fått helt ny adresse eller?? Ser ut som om de bare har et problem med å å koble porten fra .co.uk adressa over til serveren. Så tipper de beholder den adressa, men har et iriterende newbie problem 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ser ut som jeg må slenge inn en bestiling til LIberty Flights og se om jeg kan få noen godsaker på nyåret. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Slengt inn bestilling på de RAWR smakene som var lagerførte. Ny rabattkode for i dag; "facebook2012" som gir 24% rabatt. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Takker for den Brosmen! Er fort vekk ei gratis flaske når man bestiller 5 stk, den koden der. Hadde egentlig ikke tenkt til å bestille green peach tea, siden den bare var inne i 6mg, men når jeg får den med gratis så.. Jeg veit den er god fra før også, så kan jeg blande i litt mer nikotin når den kommer. Skal bli smooth med litt Rawr juice igjen snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg savner butikker i UK som selger større flasker. Når jeg først finner en smak jeg liker godt vil jeg helst ha 50ml om gangen. 30ml forsvinner jo så fort Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Så, hvilke skal jeg bestille Mitra? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg savner butikker i UK som selger større flasker. Når jeg først finner en smak jeg liker godt vil jeg helst ha 50ml om gangen. 30ml forsvinner jo så fort Kjenner meg igjen.. Så, hvilke skal jeg bestille Mitra? Jeg bestillte en av hver, av de som er på lager nå.. Varelageret blir vel oppdatert i mårra, så da får de sikkert inn av det som står som N/A nå tenker jeg. Av de som var å velge i der, så har jeg kun testa grean peach tea og den kan anbefales.. Men den er i 6mg styrke bare.. (Resten hadde de i 12mg også.) Håper de får et større utvalg når de ser at det går unna på juicene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ser ut som om de bare har et problem med å å koble porten fra .co.uk adressa over til serveren. Så tipper de beholder den adressa, men har et iriterende newbie problem Ikke fått noen mail eller noe sånt om det heller.. det syns jeg er skrekkelig dårlig! Jeg bestillte en av hver, av de som er på lager nå.. Varelageret blir vel oppdatert i mårra, så da får de sikkert inn av det som står som N/A nå tenker jeg. Av de som var å velge i der, så har jeg kun testa grean peach tea og den kan anbefales.. Men den er i 6mg styrke bare.. (Resten hadde de i 12mg også.) Håper de får et større utvalg når de ser at det går unna på juicene. Hva slags feeding system anbefaler du? Cartomizers eller Vivi Nova'en? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nå bruker jeg bare ViviNova-ene mine og Cobra'n min, så jeg anbefaler jo ViviNova. Men jeg har så mange cartomisere liggende så jeg får vel finne fram glass tank og dremmel en dag igjen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Da har jeg bestilt..: Antidote - 10ML - Medium - 12MG Cinnamon Strapple - 10ML- Medium - 12MG Dawn of Truth - 10ML - Medium - 12MG Green Peach Tea - 10ML - Low - 6MG Hawaii Sunrise - 10ML - Medium - 12MG Endret 20. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 samme som meg da, men jeg kasta på et 2,8 vivinova hode. Da blei det nærmere 200,- Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Best for deg at det smaker godt *Hytte med neven* Endret 20. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Best for deg at det smaker godt *Hytte med neven* Haha. Ta deg sammen!.. Det er ikke godt, det er Rawr! Vanvittig smooth vaping. Green Peach Tea er en sånn jeg godt kunne tenke meg i større flasker enn 30ml. 1 Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg bestilte det samme. En av hver av de som var på lager. Skulle gjerne hatt sterkere Green Peach Tea, men funker nok å blande opp styrken, ja Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Funker fint med 6 mg.. må bare vape dobbelt opp, og jeg ser ikke egentlig det dårlige i det når jeg har fått ''nikotinsjokk'' flere ganger av 18 mg nå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ble kjøp her også. Hadde egentlig ikke tenkt å handle noe. Skulle bare kikke. Lett å bli revet med. Premier Banana Split - 10ml - 11mg Premier Green Cow (Caffeinated) - 10ml - 11mg Premier Tiramisu - 10ml - 11mg Dawn of Truth - 10ML - Medium - 12MG Caramelized Cappuccino - 10ml - 10mg Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jøss, mine varer fra vaper.no ble sendt i går......... Med DHL fra Hong Kong.... OK, skjønner da hvorfor de ikke brukte Posten, men dette faller ikke helt innenfor hva jeg vil definere som "På lager"... Ikke en gang som fjernlager. På den positive siden er varene alt kommet til Bergen, men jeg er ikke hjemme.... Tror ikke vaper.no skal regne med meg som kunde i fremtiden. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ja ja, om noen timer skal jeg gå gjennom sikkerhetskontrollen med batteri og en carto, satser på at det går greit. I verste fall får jeg legge cartoen i en ziplock-bag. Resten av utstyret går i kofferten, i egen bag, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jøss, mine varer fra vaper.no ble sendt i går......... Med DHL fra Hong Kong.... OK, skjønner da hvorfor de ikke brukte Posten, men dette faller ikke helt innenfor hva jeg vil definere som "På lager"... Ikke en gang som fjernlager. På den positive siden er varene alt kommet til Bergen, men jeg er ikke hjemme.... Tror ikke vaper.no skal regne med meg som kunde i fremtiden. vaper.no er åpenbart en bestillingstjeneste/agentur. De tar bestillinger i Norge på norsk, og når du har betalt, bestiller de varene i ditt navn fra utlandet, og beholder mellomlegget. En helt grei og vanlig måte å drive business, men du er veldig veldig avhengig av å ha en pipeline som fungerer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå