Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Da vet jeg hva jeg skal bestille i romjula.

Har forøvrig ikke fått sansen for Florida Citrus. Har prøvd den i Vivi Nova, Vision eGo C5 og Boge LR carto (skifta til og med atty hode i Vivi Novaen), men får liksom ikke noe smak.

Tror jeg må bestille mer Cinnamon Rolls og Chocolate Mint, da. Så kan jeg teste ut den bananaspliten og andre søte ting, også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vet jeg hva jeg skal bestille i romjula.

Har forøvrig ikke fått sansen for Florida Citrus. Har prøvd den i Vivi Nova, Vision eGo C5 og Boge LR carto (skifta til og med atty hode i Vivi Novaen), men får liksom ikke noe smak.

Tror jeg må bestille mer Cinnamon Rolls og Chocolate Mint, da. Så kan jeg teste ut den bananaspliten og andre søte ting, også.

Det var veldig rart - jeg elsker Florida Citrus nettopp fordi den gir MYE smak.. Hvor mange amper kjører du den på?

Et generelt tips for svake smaker: Ha noen rene smaksessenser stående. Jeg har Lemon, Triple Zest(mandarin-aktig) og lime - ca to dråper av hver i en tank så har man MYE ekstra smak. Smaksessensene er kraftige.

Lenke til kommentar
"Nettstedet http://ecigwizard.co.uk ber om brukernavn og passord. Nettstedet sier: «Password Protected»" Wtf?

Hva med (dot)com ?

Etter websikfte må du resette passordet også.

EDIT: VR Summer breeze - gud vet hva dette er... hmmm. Den var god, men rett fra start må jeg nesten si den minner om en toalett friskner eller en tøymykner? LoL Noen andre som har testen denne?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

EDIT: VR Summer breeze - gud vet hva dette er... hmmm. Den var god, men rett fra start må jeg nesten si den minner om en toalett friskner eller en tøymykner? LoL Noen andre som har testen denne?

Ja, jeg kjøpte den for litt siden. De første minuttene tenkte jeg som deg; "hva faen er dette?". Men den er knallgod synes jeg :D

Lenke til kommentar

hei der, bestillte meg eet startkit i fra madvapes og har prøvd det ut et par dager nå. det tok litt lang tid for levering men det var verdt det.

Det var enormt anderledes enn vanlig røyk, det skal være sikkert :p

men det fungerer og var godt, har ikke klart å legge fra meg tobakken helt enda, morrans røyken og etter middag og de vitkigste røykane har jeg enda vanlig tobakk men ser fint for meg at det kan bli slutt bare om noen dager.

Glad jeg snubla over denne tråden her og leste om dette og fikk anbefalinger i fra dere ;)

ville bare si takker og anbefaler dette til alle som røyker, mye sunnere alternativ som faktiskt fungerer.

har aldri prøvd nikotin plaster eller tyggis så vet ikek hvordan det er i forhold men dette her tar iallefall alle områdane som vanlig røyk går på og det uten all crappen som er inni tobakken.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sitter her å "feirer" 24-timers jubileum... For 24 timer siden ble ordrestatus på bestillingen min hos vaper endret fra "Processing" til "Pakking"... Står fortsatt som "Pakking" :p

I morgen kveld er det uke-jubileum på bestillingen :fun:

Vaper.no ?

Ok.. da vet jeg å ikke bestille derifra. Da går det faktisk raskere fra USA, gjennom tollen og rett i postkassen.'

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Vaper.no ?

Jepp.

Det er bare snakk om noen eGo C atomiser hoder og ikke noe jeg har akutt behov for, men av alle nettbutikker jeg noen sinne har handlet på, har jeg aldri vært borti makan til treg utsendelse. Spesielt siden nettsiden deres hevder at de har det på lager og jeg har ikke hørt noe fra dem som skulle antyde noe annet. Er nok første og siste bestilling derfra, ja. ihvertfall innen de evt. skjerper seg eller kommer med et tilbud som er så bra at det ikke gjør noe å vente.

Akkurat nå fokuserer jeg bare på underholdningsverdien av denne bestillingen. Prøver å se for meg hvor heftig innpakning de har fikset siden det har tatt over ett døgn å pakke :grin:

Lenke til kommentar

Til dems forsvar, så kan det være at vaper.no har blitt superpoppis som julepresang. Men da burde de i det minste ha en notis på nettsiden som forklarer at det tar lang tid. Om det er slik, så kanskje vi får en haug med nye inn her da. Synes egentlig jeg får mest hjelp og innsikt her, enn noe annet sted. Dessuten så får man jo svar ganske fort også, og en variasjon av butikker og erfaringer :)

Lenke til kommentar

Ja, det er salvfølgelig mulig, men mitt ordrenummer er på 400-tallet... Og basert på egne erfaringer med plukking, pakking og sending, så klarer man noen hundre på en kveld om man legger opp til det (regner med de som driver vaper.no har vanlig jobb i tillegg). Kan liksom ikke helt se for meg at ordrenumrene ble nullstilt sånn nylig.

Dersom en eksplosjon i bestillingene nå i julerushet skulle være årsaken, så ville en enkel standardmail med informasjon være alt som skal til. Men det eneste som kommer fra dem er en mail om status endring på ordren... som ikke akkurat kommer ofte.

Problemet her er at det er mange tilbydere der ute. Ikke så mange i norge, men med netthandel er det jo en no-brainer å handle fra utlandet. Å bruke evigheter på å sende ut varer uten å gi noen annen indikasjon på status enn at alt er "business as usual", vil drive kunder bort fra butikken. Det er det siste de burde gjøre.

Til sammenligning la jeg inn en ordre på en Joyetech eVic (forhåndsbestilling) og en Vivi Nova sist fredag hos eliqcig.com grunnet uslåelig pris på eVic'en og gratis frakt. Tenkte ikke i "gjerningsøyeblikket" på å legge inn kommentar at varene kunne sendes samlet siden jeg hadde de på samme ordre og i og med den frie frakten... men mandag ettermiddag lå Nova'en i postkassen.

Lenke til kommentar
RAWR vapor juice came in today, give us a couple of days and it will all be on the website. It's very good stuff.

Liberty Flights Facebook

Bare de får inn litt Alien Vision snart også, så slipper man bestille det fra USA :)

Har en Boba's (Boba Fett) i postgang fra USA, men det er jo langt bedre å kunne bestille fra Liberty

Ser ut til at dem har fått flere VR smaker også

• Georgia Peach
  • K-Max
  • ... Pomegranate
  • Butter Rum
  • Texas Water Melon

BTW: Testa den Classic Blend fra VR (og summer breeze, som sagt). Synes ikke noen av dem var noe å rope hurra for. Det er KY4 og Premium som er best, da blir det vel citrus explotion som må testes neste gang.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Så, hvordan vet jeg når cartoen er tom og jeg må fylle på mer?

Cartomizeren? Det er bare å ta en titt nedi i ny og ne..Når jeg åpner en ny pakke med en ny carto så kaster jeg den hvite plastikkdingsen med en gang, bare peller den av med neglen og så fyller og setter på en drip tip for behageligere vaping samt at det er enklere å bare sjekke om fyllet er blitt tørt med en drip tip istedet for å ha den skrekkelige hvite greia på.

*snip*

Gratulerer! Husk å anbefale det til andre røykere, jeg har selv prøvd både tyggis og piller til å slutte å røyke, av og til bare sluttet jeg uten videre, men jeg gikk alltid tilbake pga vanen ved å ta seg en røyk.. Den elektroniske røyken funker STRÅLENDE og gir deg handlingen, noe disse andre erstatningsproduktene på markedet ikke gjør overhode på samme måte!!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Ja, jeg bruker bare den tuten fra den første Vivi-en min. Har vurdert å kjøpe noen nye, men det får bli i romjula, om det blir igjen noen penger etter fyrverkerikjøp. :p

Aberet med e-sigg, er at jeg har mine tvil om at det fungerer like godt å tenne på fyrverkeri med de som med sigaretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...