Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(herre så dødt det er her på forumtråden) 

Hva skjer i 2020 når nikotin blir å selge over disk? Det blir jo kun 10 ml som vil bli solgt? 

Vil de samme merkene være fremdeles aktuell? Hvordan vil dette skje i praksis? Noen som vet? 

Frykter 2020. Bestiller 10mg 20mg nic salt fra vapeclub.co.uk. Sånn som det ser ut så må jeg begynne å snuse for en kostnad på 3000,- i måneden!

Lenke til kommentar

Hallo, hva er dette for dommedagsprofetier? Det er jo bare å bestille som før, men da til en litt høyere pris!!! Det vil fra 2020 fortsatt være billige og bedre å dampe enn å røyke.

Litt høyere pris? Da har du aldri måtte betale for nikotin som var over tollgrensa. Sjekk tollgebyret for nikotin så skjønner du.

Lenke til kommentar

Nikotin er dessuten det eneste man trenger å kjøpe fra utlandet. Alt det andre får man her. Hvis man lager sin egen e-væske altså.

Dermed blir det for meg i hvert fall, ikke noen katastrofe med de nye tollreglene. Men jeg kommer til å hamstre batterier og nikotin ut året da.

Lenke til kommentar

Her ligger det allerede 1L+ 100mg i fryser'n, pluss litt 220mg og en del hundre ML smakskonsentrat.  Ved siden av står en dunk med ca.3.7L ferdigblandet base og i boden står 5L hver av VG og PG.  Alt i alt godt forberedt på den nye virkeligheten og jeg behøver strengt tatt ikke tenke på å handle de neste fire årene eller så.  Innen da er sikkert reglene forandret uansett.

Lenke til kommentar

Her ligger det allerede 1L+ 100mg i fryser'n, pluss litt 220mg og en del hundre ML smakskonsentrat. Ved siden av står en dunk med ca.3.7L ferdigblandet base og i boden står 5L hver av VG og PG. Alt i alt godt forberedt på den nye virkeligheten og jeg behøver strengt tatt ikke tenke på å handle de neste fire årene eller så. Innen da er sikkert reglene forandret uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...