xRun Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Hei folkens Noen som har kjøpt nikotinvæske 10% fra Sverige? Det går greit eller? Noterte meg at det står på nettsida at de ikke sender til svensker, av en eller annen merkelig grunn. (ismokeking tror jeg de heter) Kan svare ja på denne nå, bestilte en med 100ml 100mg/ml ca. kl. 13 mandag denne uken, fant den i postkassen i morges. Den ser rimelig klar ut, ikke synlig oksidert. Fant ikke produktfoto på siden deres så jeg legger ved 2 bilder av den jeg mottok. Endret 13. september 2019 av xRun Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 URL på label på flasken. Nærmere bestemt: https://ismokeking.se/shop/diy-2/nicotine-100mgml/ 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Kjøpte en slik flaske der selv. Fikk mørkebrun væske. 1 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Mørkebrun væske kan ikke brukes? Fint Xrun. Verdt et forsøk.... Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Mørkebrun væske har jeg aldri sett eller mottatt, men lysebrun væske har jeg aldri opplevd problemer med. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Mørkebrun væske kan ikke brukes? Fint Xrun. Verdt et forsøk.... Andre ordre fra iSmokeKing, bestilt mandag formiddag, fant den i postkassen i morges. Tilsynelatende like lite oksidasjon som avbildet i innlegget om forrige ordre, klar og fin i fargen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Klart de kan. Det har bare med oksygen å gjøre. Juicen kan også forandre smak over tid. Edit: Mine favoritter var blant annet vermillion river før USA gikk insane og de hadde veldig mørke væsker. Mye smak da! Endret 20. september 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Andre ordre fra iSmokeKing, bestilt mandag formiddag, fant den i postkassen i morges. Tilsynelatende like lite oksidasjon som avbildet i innlegget om forrige ordre, klar og fin i fargen. Flotte greier! Et fullgodt alternativ til pink mule:)puh... Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Men jeg liker ikke at jeg må oppgi personnummer etter å ha handlet med dem. Betyr det at de ikke sender varen før jeg har oppgitt nummeret til det selskapet som jeg ikke husker navnet på men som er det svenske svaret på paypal? (brukte debet kort) Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Aner ikke. Jeg oppga ikke personnummer. Har et sekundært mastercard jeg sjelden bruker med lav grense. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Personnr er ikke privat så er bare å slappe av. https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/attester-og-opplysninger/folkeregisteropplysninger/private-personer/ Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Best å bruke kredittkort ja.. Skal slappe helt av. Takk:) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Noen som har hørt om noen som har fysisk negativ erfaring med vape? Syns selv jeg kan bli "tungpustet" om jeg damper mye. Er jo selvfølgelig en selvfølge. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Om jeg damper mye så får jeg lett hodepine, fanden ta den deilige dampen. Det er bare for mye nikotin på en gang, men kan ikke sammenlignes med feks nikotintyggis som ga meg konstant nikotinsjokk under normal bruk. Derfor det er kjekt å ha noe juice med veldig lav nikotininnhold, for de gangene du bare fyller på hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Bergen5222 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) coilen min har begynt å svikte, bomullen er blitt svart og dette påvirker juicen. er det farlig å dampe "forurenset" juice?? Får ikke kjøpt ny coil før mandag.... Endret 27. september 2019 av Bergen5222 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Ja. Hvis bomullen er svart, så har ikke coilen begynt å svikte. Den er død for for lenge siden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Ja slutt å bruke coils når de smaker brent, kast den i søpla. Det er skadelig å fortsette å bruke brente coils, du bare brenner den mer og mer og du puster inn gassene fra brent fyll i coilen. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 coilen min har begynt å svikte, bomullen er blitt svart og dette påvirker juicen. er det farlig å dampe "forurenset" juice?? Får ikke kjøpt ny coil før mandag....Jeg pleier å børste coilen under vann, deretter bytter jeg veke (bomull). Funker for meg. Selvfølgelig bare et visst antall ganger da. Ellers lager jeg mine egne coiler. Bruker en type som er lett å lage. Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 VI MÅ BESTILLE NIC FRA UTLANDET. Om de fra neste år pålegger oss megatoll for nic, da vil jeg ta en dram! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå