mellowman Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Squonking bruker også latterlig mye juice. Det kan jeg være enig i, men så får man en mye kraftigere smak! Endret 29. august 2019 av mellowman Lenke til kommentar
Bergen5222 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvor ofte må dere lade batteriene på modene deres? Har kjøpt en ijoy shogun og må lade CA 5 GANGER daglig! Bruker 2x18650 batterier Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Lader mine ca. daglig. Modden holder ca. en dag for meg, morgen til kveld, før den trenger lading. Dette har vært vanlig for min bruk med flere forskjellige modder de siste årene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Lader mine batterier annenhver dag. Moden bruker 2 batterier, og har alltid to ekstra batterier i batterilader. Praktisk og jeg slipper å lade via usb. Om du lader din fem ganger for dagen damper du enten konstant, eller så høres det nesten ut som det er noe feil på din. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Kommer an på hvor høy effekt jeg damper på. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hver 3-5 dag kanskje. Siden jeg stort sett har 6-7 forskjellige mods i bruk til enhver tid. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 To ganger om dagen. Enten 2x25R eller 2x40T. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Hei folkens Noen som har kjøpt nikotinvæske 10% fra Sverige? Det går greit eller? Noterte meg at det står på nettsida at de ikke sender til svensker, av en eller annen merkelig grunn. (ismokeking tror jeg de heter) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Såvidt jeg har forstått det kan de selge til nordmenn men ikke svensker.. enn så lenge. Får se hvor lang tid de bruker på å fjerne den muligheten for oss også. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Ok, Buffy. Det går greit mao. Takk. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Det later til at Trump planlegger å totalforby e-sigaretter med smakstilsetning i USA etter dødsfall som ifølge ferske undersøkelser hevdes å mest sannsynlig være forårsaket av damping av CBD-holdig e-væske med "vitamin E acetat" som en av ingrediensene. Denne finnes ikke i nikotinholdig e-væske, men brukes i væske med CBD som er et cannabis-ekstrakt. Det er mye mangelfull informasjon i nyhetene rundt dette, med det resultat at det advares mot all vaping i denne sammenhengen. Ifølge en pressekonferanse i WH i dag kan et forbud bli iverksatt i USA innen uker, og gjelde all e-veske som inneholder andre smaker enn tobakk (som er en smakstilsetning). Det ble nevnt at det kan søkes om dispensasjoner fra forbudet.Trump administration readies ban on flavored e-cigarettes amid outbreak of vaping-related deathshttps://www.cnbc.com/2019/09/11/trump-to-consider-e-cigarette-policy-amid-outbreak-of-lung-disease.html"The Trump administration is readying a ban on flavored e-cigarettes, HHS Secretary Alex Azar said.President Donald Trump held a policy meeting on Wednesday to discuss vaping.An outbreak of a vaping-related lung disease has sickened hundreds and killed at least six people." Endret 11. september 2019 av xRun Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Det var ikke brukt e-væske i noen form overhodet. Det var brukt cannabisolje. Det er en grunn til at vi ikke bruker olje i esigaretter. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Det er en distinksjon de ikke gjør i nyhetsdekningen i USA. De fleste gangene jeg har sett dette dekket i amerikanske nyhetskanaler spesifiseres det ikke at dette gjelder vaping av væske med cannabis-ekstrakter. Det har vært nevnt noen få ganger når de har en lege til å snakke om det, men oftest nevnes det ikke. Mye skremmeri akkurat nå, alt slås over samme kam. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Amerikanske nyhetskanaler.... Uansett, jeg tenker det er rimelig trygt å fullstendig overse hva som skjer eller ikke skjer i USA. En ting er hva de døde og døende har dampet, en annen ting er hvor de har fått tak i det. Markedet i junaiten er i praksis helt uregulert og hvem som helst kan koke i hop noe gugge på kjøkkenet eller i garasjen og selge det til gud og hvermann uten at det i praksis er noen kontroll på hva som selges. I tillegg har den amerikanske tobakksindustrien lagt *mye* penger i å sabotere damping på generelt grunnlag, siden de har hatt null suksess med å entre dampearenaen og dermed blør penger på hjemmemarkedet.. Forskningsrapporter og bloggere som er kjøpt og betalt, fake news og who knows what. Om folk begynner å daue som fluer i Europa og seriøse europeiske forskningsinstitusjoner roper varsko så vil det derimot være på tide å tenke seg om. Enn så lenge er det lite å se av denslags..... Endret 12. september 2019 av Belfaborac Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Dette er hvorfor dampere er så kåte på å påpeke at det ikke er OLJE vi damper men EJUICE. Sett veldig mange godt voksne norske mennesker som har blitt til trassige 2åringer så fort de blir irettesatt i at det ikke er olje men ejuice. Folk er helt på trynet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Tenk om de kunne vært like proaktive når det kommer til farligere ting? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jesus visste dessverre ikke om damping da han steg ned og ga dem grunnloven. Gønnere derimot..... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Hvorfor har ungdommer i USA blitt rammet av akutt lungesykdom? Nikan har intervjuet Forsker Karl Erik Lund https://www.nikan.no/2019/09/hvorfor-har-ungdommer-i-usa-blitt-rammet-av-akutt-lungesykdom/ Endret 12. september 2019 av Flodec Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Det er allerede fastslått at skadene kom fra supervarm cannabisolje. I motsetning til alkoholene vi bruker, så fordampes ikke olje. Oljen binder seg til vannmolekyler, og olje bruker lang tid på å utveksle varme. Dette gir store varmeskader i lungeveggene. En frityrkoker varmer gjerne opp til 180 grader, og de fleste vet hva den oljen gjør med kjøtt. Cannabisoljen som blir brukt av disse idiotene holder gjerne en temperatur på 250-300 grader. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jau. Vanskelig å ha særlig medfølelse med folk som er så til de grader blåste. Natural selection in practice. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå