RRhoads Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg gløder egentlig bare coilen når jeg først monterer den. Når det er tid for nybygg går coilen i søpla siden det er like tidkrevende å brenne den ren som å montere en ny - og jeg har alltid 20-30 coiler liggende klar. Kommer litt an på hvilken tank det er. Er det to coiler, synes jeg det er stress å lage nye coiler, spesielt hvis det er slik at du må stikke endene inn i et hull. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Kun enkle coiler her. Jeg går gjennom nok juice som det er takk. Lenke til kommentar
-Audun- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Lenge siden jeg vapet, men det blir for dyrt å snuse nå til dags, så jeg er tilbake. Hva er den beste plassen å kjøpe 12mg e-juice på nett nå til dags? Og har dere noen anbefalinger (enten søt/fruktsmak eller myk tobakksmak)? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 The Druid's Brew har spesialpriser for nordmenn (i forhold til moms-grensa) og "Bread of Heaven" er en smak alle burde teste ut før eller siden. For å sitere: "It subtly combines sweet dessert, dried fruit and citrus notes with a very mild tobacco". Har brukt den i årevis og den er like god fremdeles. "Snow Queen" er også ypperlig om du liker mentol/tobakk. 1 Lenke til kommentar
-Audun- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Tusen takk! Beskrivelsen hørtes veldig god ut og prisen jo ganske bra. Bestilt en Lenke til kommentar
xRun Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Bestiller tilstrekkelig før januar 2020 til å ha et anseelig lager? Selv har jeg nikotinbase nok i fryseren til å holde meg med damp årevis fremover, mens glyserin og propylenglykol uansett bestilles innenlands.Interessant, har noen spm. om dette. Hvordan er det med frysing av nic-veske. Regner med at den blir til is, hvilke flasker bør en ha dette i? Er det hensyn å ta til hvor full flaskene bør være før frysing? Hvor lenge kan dette ligge fryst uten å bære preg av å være eldet etter tining? Vedr. oksidert nic-veske fra mixnmatch, fikk en som var noe beige derfra sist men det er kanskje innafor? Du som har handlet flere ordre derfra, hvordan ser nic fra mixnmatch vanligvis ut, litt kulørt? BTW: Har noen erfaring med https://smash-eliquid.com/ ? Skal være i UK, men finner ingen uavhengig info om dem, ser ut til å være en ny sjappe opprettet i våres. Selger 72mg/ml i 100ml flasker, men kjenner meg litt skeptisk. Endret 12. august 2019 av xRun Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Nikotinbase fryser ikke ved -20c. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) Hvordan er det med frysing av nic-veske. Regner med at den blir til is, hvilke flasker bør en ha dette i? Er det hensyn å ta til hvor full flaskene bør være før frysing? Hvor lenge kan dette ligge fryst uten å bære preg av å være eldet etter tining? Vedr. oksidert nic-veske fra mixnmatch, fikk en som var noe beige derfra sist men det er kanskje innafor? Du som har handlet flere ordre derfra, hvordan ser nic fra mixnmatch vanligvis ut, litt kulørt? BTW: Har noen erfaring med https://smash-eliquid.com/ ? Skal være i UK, men finner ingen uavhengig info om dem, ser ut til å være en ny sjappe opprettet i våres. Selger 72mg/ml i 100ml flasker, men kjenner meg litt skeptisk. Hverken VG eller PG fryser ved vanlig fryser-temp (-18C). Husker i farten ikke hva frysepunktet er, men det kan jo googles. Hvor lenge det kan oppbevares i fryser vet jeg ikke, men vi snakker om flere år. Skal jeg tippe vil jeg si 10+. PG og VG er seg selv svært lite reaktivt og kan i utgangspunktet oppbevares hvor lenge som helst. Nikotinen reagerer med oksygen, men så lenge flaskene er fulle vil de inneholde minimalt med oksygen nikotinen faktisk kan reagere med. Nedkjølingen gjør også at reaksjonen skjer langt langsomere enn ved normal innetemperatur. Nic-base fra MM har som regel, men ikke alltid, vært svakt brunfarget ved ankomst. Som nevnt har jeg aldri opplevd noen usmak i løpet av 30+ ordrer og jeg har heller ikke ikke funnet noen andre bakdeler i løpet av de 5-6 årene jeg har handlet der. Ingen erfaring med andre enn MM og Pink Mule når det gjelder kjøp av baser, med unntak av noen firma som forlengst er borte. Når det gjelder smakstilsettninger bruker jeg kun FlavourArt (UK). Endret 12. august 2019 av Belfaborac 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Vil dere savne Fasttech f.o.m neste år? Det vil jeg! Om du squonker så anskaff deg et par Ulton Citadel cloner. Kan greie meg med Citadel resten av mitt liv. Endret 17. august 2019 av mellowman Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Hva? Forsvinner FT i 2020? 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Hva? Forsvinner FT i 2020? Forsvinner ikke, men moms og tollavgift! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Hvorfor skulle noen savne FT av den grunn? Jeg kommer til å handle det jeg har lyst på derfra akkurat som jeg gjør i dag. Ellers har jeg til gode å betale toll på noe jeg har handlet så langt og det forandres ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Han mener Postens behandlingsavgift, som er på 150,-. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Forskjell på den og toll..... Uansett, eneste forskjell for min del blir å samle opp til større ordrer istedet for å handle etter innfallsmetoden. 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Din favorittbutikk i Norge? Min er PGVG. Kjempegodt utvalg, og god service! Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Din favorittmod for tiden? Mine er Tovopo Topfill single and dual. Lenke til kommentar
-Audun- Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Tror ikke e-sigaretten jeg har nå er særlig bra, eller kanskje det har noe med coilene å gjøre. Mister smaken ekstremt fort og blir en brennende smak raskt med alle coils (som jeg vaper innenfor anbefalt watt). Både på 50/50 pgvg og 30/70 pgvg. Innokin Kroma-A med Zenith tank heter den. Har dere noen anbefalinger til en enkel og grei vape med toppfylling og minst 3ml kapasitet? Helst noe som har coils som funker med 70% VG. Endret 26. august 2019 av -Audun- Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Det eneste som garanterer et godt resultat uansett variabler er å gjøre alt selv. Jeg har sikkert testet 50+ forskjellige ferdige coiler i 12-15 tanker uten å finne noe som har vært i nærheten av ytelsen og påliteligheten en får med DIY. Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 DIY er squonking. Får alltid maks smak. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Squonking bruker også latterlig mye juice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå