mellowman Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Skulle ikke ikke nikotin bli lovlig i Norge år? 'Privatpersoner kan fremdeles importere e-sigaretter med nikotin fra utlandet, men da som legemiddel.' Håper virkelig det! vapeclub.co.uk!!! https://www.tv2.no/a/8343370 Endret 25. juli 2019 av mellowman Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg har ikke hatt noe problem med bestillingene mine fra England. Handler fast hos Mystic Juice. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Skulle ikke ikke nikotin bli lovlig i Norge år? 'Privatpersoner kan fremdeles importere e-sigaretter med nikotin fra utlandet, men da som legemiddel.' Håper virkelig det! vapeclub.co.uk!!! https://www.tv2.no/a/8343370 Den nye tobakkskadeloven trer ikke i kraft før neste år. 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) Må jo betale tollavgift og MVA. fra neste år. Hva gjør dere i januar 2020? Jeg begikk en tabbe en gang og bestilte for over tollgrensen med juice med nic, og det ble DYRT. Tollbehandlingsgebyret er mye høyere for nic enn for sokker. Endret 30. juli 2019 av mellowman Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Hva gjør dere i januar 2020? Bestiller tilstrekkelig før januar 2020 til å ha et anseelig lager? Selv har jeg nikotinbase nok i fryseren til å holde meg med damp årevis fremover, mens glyserin og propylenglykol uansett bestilles innenlands. Lenke til kommentar
Bergen5222 Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 hvor anbefales det å kjøpe store mengder kvanta med nikotin ifra da? og evt juice? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg bruker Mixnmatcheliquids for 100mg og har i tillegg kjøpt noen flasker 220mg fra Pink Mule. Pink Mule ser imidlertid ikke ut til å tilby denslags lengre. Juice lager jeg selv, med unntak av juice fra The Druid's Brew og Pipe Sauce fra ePipeMods. Sistnevnte kjøper jeg i 0mg og tilsetter 220mg selv for å komme opp i ønsket styrke. 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg bruker Mixnmatcheliquids for 100mg og har i tillegg kjøpt noen flasker 220mg fra Pink Mule. Pink Mule ser imidlertid ikke ut til å tilby denslags lengre. Juice lager jeg selv, med unntak av juice fra The Druid's Brew og Pipe Sauce fra ePipeMods. Sistnevnte kjøper jeg i 0mg og tilsetter 220mg selv for å komme opp i ønsket styrke. Har du ikke problemer med oksidert nic derfra? Blandet ei 100ml flaske med 15mg nic, og den smakte grusomt. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Har ikke opplevd noe slikt så langt, etter 30+ kjøpte flasker med 100mg over flere år. At nikotinen oxyderer er selvsagt uunngåelig, men jeg har aldri opplevd at den har "smakt grusomt". Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Gikk over til 316L wire, 30 AWG, etter å ha brukt khantal A 1 før. (de var utsolgt for khantal) Men,----har noen andre opplevd dette?----nå kortslutter coilen gang på gang. Jeg ga opp etter 4. forsøk. Dessuten, med khantal-tråd kunne jeg bare vrikke fram og tilbake en stund, så røyk tråden akkurat så langt inne at enden ikke stakk ut. Med 316L tråd går ikke det, dvs den ryker, men ikke langt nok inne. Ps. jeg brukte negleklipper og dytta dessuten enden innover til den ikke lenger skulle ha vært et problem, og likevel kortslutta coilen gang på gang. Ergelig. (og litt mystisk....) Tlbake til Khantal. Man lærer så lenge man lever!!! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Det hele kommer vel gjerne an på hvilken RDA/RTA du bruker. Jeg bruker 316L i mine Dead Rabbit, Acevape MK, Ammit 25, Bachelor X, Zeus og flere andre RTAer, stort sett enten som Alien, Fused Clapton eller enkel 22AWG tråd. Har aldri hatt mer problemer med stål enn med Kanthal, som jeg sluttet å bruke for flere år siden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 SS kan ikke bli tørr, så du kan ikke gløde den. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Hæ? Jeg har glødet hver eneste coil jeg har bygd siden jeg over til SS. Lenke til kommentar
Bergen5222 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Er det slik at alle tanker og alle coiler fungerer på alle de nyeste modene? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 De fleste regulerte modder i dag støtter K1, Ni og SS. Lenke til kommentar
Bergen5222 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Hva vil det si? Jeg er ny på dette Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Ja, de støtter så og si alt. Bare husk å velge riktig modus på modden. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Hæ? Jeg har glødet hver eneste coil jeg har bygd siden jeg over til SS.Jeg også. Må jo gjøre det uansett hvis man skal få bort alt når man vasker den og bytter bomull. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg gløder egentlig bare coilen når jeg først monterer den. Når det er tid for nybygg går coilen i søpla siden det er like tidkrevende å brenne den ren som å montere en ny - og jeg har alltid 20-30 coiler liggende klar. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg slutta å tørrbrenne, da jeg fant ut at det var like effektivt å bare børste coilen med en liten børste i kaldt vann. Tørrbrenning førte dessuten til vond smak, usj av meg. Skjønner ikke hva jeg holdt på med. Hadde selvfølgelig plukka det opp på youtube.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå