Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Det er ikke tilfeldigvis noen i oslo (evt stavanger/jæren) som har én eller to 808-cartomizers til overs som jeg kan få kjøpe?

Venter en pakke på 15 LR-cartos i posten, men redd den ikke rekker frem i dag/morgen, og jeg reiser fra Sandnes til Oslo tidlig på mandagsmorgen.

Rar ting å spørre om muligens, men er litt desp :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg klart å helt og holdent ødelegge det ene batteriet mitt, det som ble sånn halvveis ødelagt tidligere her.

Fungert greit hele dagen, legger det i lomma mens jeg går hjem (ikke faen om jeg fjerner varmende klær fra rundt munnen i -18 bare for å dampe litt), kommer hjem og det er i to deler igjen, med begge ledningene røket, Prøver å bare stappe de inn i eventuelle kretser og metall, men dessverre fungerer det ikke lenger.

Og nå som jeg har funnet ut at tollen stopper alt utstyret, men ikke noe av juicen jeg bestiller fra UK, får jeg heller se om jeg ikke finner noen norske sjapper som selger (overprisa) eGo-batterier med variabel volt. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg klart å helt og holdent ødelegge det ene batteriet mitt, det som ble sånn halvveis ødelagt tidligere her.

Fungert greit hele dagen, legger det i lomma mens jeg går hjem (ikke faen om jeg fjerner varmende klær fra rundt munnen i -18 bare for å dampe litt), kommer hjem og det er i to deler igjen, med begge ledningene røket, Prøver å bare stappe de inn i eventuelle kretser og metall, men dessverre fungerer det ikke lenger.

Og nå som jeg har funnet ut at tollen stopper alt utstyret, men ikke noe av juicen jeg bestiller fra UK, får jeg heller se om jeg ikke finner noen norske sjapper som selger (overprisa) eGo-batterier med variabel volt. :p

Tollen stopper e-ciggen, men ikke nikotin flaskene?! Hvordan kan de stoppe par batterier å no metall?

Lenke til kommentar

Spør du meg så spør jeg deg.

E-væsken har alltid gått rett gjennom. Har fått 2 pakker i postkassa og plukka opp tre på postkontoret uten noe dilldall. Batterier og slikt derimot, full stopp. :S

Så nå er det å rushe til å finne ei norsk side å kjøpe noen eGo C-batterier fra og som også kan sende de så jeg har de innen en uke. :p

e: Da har jeg bestilt et eGo C 1000 mAh og et eGo C VV 2200 mAh fra eliqcig, uten å vite noe mer om dem enn at en fyr reklamerte for de på norsk dampselskap og sa de hadde gratis frakt og at det kom frem på 1-2 dager siden det ble sendt som a-post. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

hehe, hadde vært kult med en pipe :wee:

Men... nå tror jeg at jeg skal gå i sparemodus... Det var jo meningen å spare penger (i tillegg til helsen, seff) ved å bytte til damping, men det har gått mye i diverse investeringer i det siste. Men slik er det jo når man skal teste alt mulig :D

Lenke til kommentar

PinkSpot har vært oppe i tråden et par ganger, men hvilke smaker derifra er verd å få med seg ? Har egentlig gått gjennom alt på Halo og en lang rekke på VR, så tenkte prøve noe annet.

Til alle som liker HALO, Vermillion River og ellers er opptatt av kvalitetsjuice:

Jeg må bare igjen få skryte av LIQUA - smakene er så spot-on som det kan bli. Prøv en 10ml og se!

http://www.goritchy.com/e-liquid

Skal teste bestille litt derifra også, noen spesielle som er verd en anbefaling?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte faktisk en del 10ml flasker av dem (og Decadent vapors) i dag. Husker ikke hvilke det var i farta, men jeg kan jo si noe om de får meg til å smile, le eller gråte når jeg får dem ^^

Kikker litt rundt på Pinkspot's nå. Tror det blir en Outlaw 555(må alltid prøve den mest populære tobakksmaken) i alle fall også er jeg nysgjerrig på goodteriet dems. Jeg mener med tittler som Hubba Bubba Grape og Nutty Buddy Cookie, G-spot og Bikini Martini .....hvem har ikke lyst til å vape det i jula liksom. Cartos.. der sa du noe Slai !!!

Lenke til kommentar

Knappen er nok dessverre bare en knapp. Synes jeg så noe om noen som lagde knapper med lys, men det er ikke førstepri for min del.

Og nei, det kommer ikke damp fra koppen. Dampen dannes jo ikke der og det ville nok vært ganske klumsete å dirigere deler av dampen dit. Du kan jo alltid blåse inn i cartoen litt samtidig som du trekker inn. Da vil det sive ut damp. Men det vil jo fremdeles bare komme damp ut ved gjengene og ikke ut av koppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...