Dragen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 De er bare lei hykleriet og korrupsjonen i NDS. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Er lei hykleriet selv. Derfor meldte jeg meg ut av gruppa. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Ny Kayfun lansert i dag for de av oss som foretrekker MTL: https://pgvg.no/produkt/tanker/tanker-1/kayfun-prime-svomesto Endret 23. september 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Sitter her med ferdigblandet pg/vg/nik. Får en kjøpt ferdigblandet essenser som er å anbefale noen sted? Gjerne mørke bær, fersken, eple og div andre blandinger Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 PGVG er vel den beste norske når det kommer til konsentrater og essenser. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 PGVG har mye bra, ja. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 PGVG var ikke spesielt billige. De tar 59kr for 10ml smak fra Molinshop.com. Bestiller man direkte derifra koster det €1,80 ex.vat. Tredoblet pris fornå kjøpe i Norge høres lite økonomisk ut 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Da får du bestille fra molinshop da. Folk bruker PGVG til å kjøpe konsentrater, som er gjerne billigere enn fra produsenten/britiske butikker. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 https://pgvg.no/produkt/aroma/aroma-molinberry-1/mexican-cactus https://vapemolin.com/en/fruits/137-mexican-cactus-10ml.html 59kr i Norge. €1,90 hos produsenten. De selger også nikotinholdig væske til Norge, i beholdere over 10ml. EU gjorde det ulovlig å selge flasker med mer enn 10ml nikotinholdig væske mellom ulike land. €2,64 for 100ml 6mg 70VG/30PG Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Har aldri forstått hvorfor folk handler noe som helst damprelatert innenfor landets grenser med de ågerprisene og det minimale utvalget som finnes her. At konsentratene er billigere enn fra produsenten er selvsagt langt fra tilfellet, de ender heller på dobbel pris eller mer. Det samme er tilfelle når det gjelder mods og tanker, 2X eller verre. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 30 ml Red Astaire-konsentrat direkte fra T-Juice: 180,-. Fra PGVG: 165,-. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har tidligere brukt Pink Mule når jeg har kjøpt 100 mg nikotin, og da leverte dem på 5 dager. Nå er det plutselig 3 uker. Vet dere om andre som sender 100 mg til Norge relativt kjapt? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Molinshop/Vapemolin bruker stort sett rundt en uke Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Og der får du kjøpt 100 mg uten at det blir stoppet i tollen om du ikke har legeerklæring på at du prøver å slutte å røyke? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg bestilte en 500ml og en 100ml flaske med 3mg derifra igår, samt 3 små flasker med smaker. Totalt endte det på €24 inkl. porto Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Har noen noengang blitt spurt om en legeerklæring? Jeg har mottatt minst et dusin ordrer med 100mg nikotin fra Mix match uten at tollen har brydd seg det minste. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Og der får du kjøpt 100 mg uten at det blir stoppet i tollen om du ikke har legeerklæring på at du prøver å slutte å røyke? Det finnes ingen garanti for at du ikke får sendingen stoppet og spørsmål om legeerklæring. Det er forbudt å importere nikotin (uansett mengde) uten legeerklæring i dag. MEN tollere har gått ut og sagt at dette ikke er noe de prioriterer å stoppe, men fra tid til annen er det noen som får forespørsel om legeerklæring. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er ikke forbudt å innføre nikotin uten å ha en legeattest pa forhånd, men en legeattest kan kreves når varene ankommer tollen. I tillegg er man begrenset til tre måneders forbruk, hva nå enn det måtte være. For min del er det typisk tilstrekkelig nikotin til å blande 2-3 liter ferdig vare, om man skal dømme etter de siste bestillingene mine. https://legemiddelverket.no/import-og-salg/import-og-grossistvirksomhet/import-og-medbringing-av-elektroniske-sigaretter-e-sigaretter Lenke til kommentar
xRun Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Da jeg gikk over til damp for noen år siden skaffet jeg meg en legeerklæring for privat import av nikotin, men aldri fått spørsmål om den. Nå sist bestilte jeg 2x100mL PG NicBase 36mg fra molin, gikk igjennom med posten uten noe kluss, og tok rundt 10 dager, som er typisk min erfaring derfra. Er pgvg.no den nye favoritten til folk? Erfaringer med service og levering derfra? Er litt higen på Kayfun Prime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå