Datasmurf Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Tenkte å se etter noe annet enn eLeaf for én gangs skyld. Har en grei samling av GS-Air, GS-Air M, og GS-Air 2. Er iJust S et kit, eller? For jeg er ikke direkte interessert i nye batteri. Har 3x 30w og 1 100W (sistnevnte står og støver ned med en ubrukelig Triton på toppen, jeg er smålei Aspire og tanker som lekker og knuser innpakka i glapak, tørkepapir, bomull, og en sokk, mens den ligger godt pakka i en toalettmappe uten harde ting i, og uten å få noe særlig hard medfart, siden toalettmappa lå på toppen av en sekk, som sto rett opp og ned mellom beina mine en tretimers kjøretur) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ijust S er både tank og kit, hvis jeg husker riktig. https://www.nosmoke.no/eleaf-ijust-s-tank.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Ah. Hva er greia med sub-ohm, egentlig? Lages det ikke noe for oss MTL-er som koser vårs på 1.5 - 1.8 ohm og 5 watt, og ikke nødvendigvis jakter på skyer o.l.? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 1,8 ohm på 5 watt vil da ikke gi noe damp? Personlig finner jeg 0,6 ohm på 25ish watt til å gi best damp/smak forhold. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg damper mest på 11 watt med Squape R. Knall tank som har vart lenge. Runder vel tre år i november. Til sub-ohm bruker jeg en Petri RTA 24mm. Kjører den på 40 watt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 1,8 ohm på 5 watt vil da ikke gi noe damp? Personlig finner jeg 0,6 ohm på 25ish watt til å gi best damp/smak forhold. Jeg får mer enn nok damp ut av det. Og ikke smaker det brent heller, som det gjør med en gang jeg går på noe annet enn 1.5 - 1.8 og prøver å gå over 5.2 watt. Uavhengig av juice, og utstyr. Also: Snakker om juice. Går de ut på dato etter hvert? Driver og går gjennom en del av de mange flaskene med juice jeg har kjøpt opp gjennom åra, og ikke alt smaker like godt som jeg husker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Also: Snakker om juice. Går de ut på dato etter hvert? De forringes absolutt, hvertfall etter åpning. Seriøse produsenter har utløpsdato på flaskene. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Utløpsdato kan ta rennfart rett til helve**. Så lenge juicen smaker godt og ikke har fått usmak i seg, eller dårlig lukt, så er den dampbar. Smak og nikotin kan riktignok forsvinne bittelitt med langtidslagring. Det er juicer der ute som krever 12-18 mnd lagring for å få fram riktig smak. Utløpsdato er ofte bare et krav fra styresmakter. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Har en del gammel juice fra 2012 og 2013, og den smaker absolutt ikke bra lenger. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hvordan lagret du den? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ok nå trenger jeg noe nytt. Har brukt Nautilusen lenge og er ikke lenger fornøyd med den over hele linja egentlig. Men jeg er håpløst lite oppdatert på nye tanker på markedet nå. Vil ha noe enkelt, ala Nautilus, som er tett og produserer masse damp. Tips? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Eleaf Ijust S hvis du liker åpen lufting. 1 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) https://www.elektroniske-sigaretter.no/products/joyetech-cuboid-mini-svart-startpakke-e-sigarett Brukt over 1 år, 15-30w på filtere... Ble anbefalt av en selger, disse filterene varer lenge. Er supert fornøyd med den, kansje litt tung.Men og solid. Blir ikke særlig varm slik som mange gjør. Knall produkt. Du får nok trekk på 2 sekund om morningen til å bli svimmel hvis det var ønskelig... Det er lungedrag type.http://www.joyetech.com/?age-verified=7b7c98e8c2https://www.joyetech.co.uk/bf-atomizer-heads.htmlss 316 0,5ohm Endret 17. august 2017 av pizzafordi 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Du linker til en mod, ikke tank. Og esigaretter bruker ikke filter. Endret 17. august 2017 av Dragen Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Du linker til en mod, ikke tank. Fikk rettet på d nå, utsolgt... Tenneren der er topp. ss 315 0.5 ohm Er veldig fornøyd med nikotin ifra Liqueen iforhold til andre merker jeg har prøvt... Endret 17. august 2017 av pizzafordi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Kansje litt bedre oversikthttp://www.joyetech.com/e-cigarette/ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Eleaf Ijust S hvis du liker åpen lufting. Åpen lufting er fint det. Hvordan fordamperhode foretrekker du til denne? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 1,8 ohm på 5 watt vil da ikke gi noe damp? Personlig finner jeg 0,6 ohm på 25ish watt til å gi best damp/smak forhold. Enig der Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Eleaf Ijust S hvis du liker åpen lufting. Åpen lufting er fint det. Hvordan fordamperhode foretrekker du til denne? Jeg bruker noname .5 ohm fra Fasttech. Ellers støtter den det meste til MELO 2, Atlantis og Triton. Så du får alt fra .2 ohm til 1.8 ohm, men kan ikke anbefale munntrekk med Ijust S. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Hva er det som skjer med dampshop.no???De har gått bananas på facebook! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå