Trene Arnholdt Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skulle vært i begynnelsen av Desember.. Jeg ser ikke spor av Rawr der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er delen du bytter ut. Jeg bytter min sånn ca hver 5 bruksdag, på grunn av at smaken ''forringes'' etterhvert. Er lite som er like godt som en fersk carto eller atomizerhead på vivi nova'en.. Jaså. Da får jeg bytte den ut når jeg har vapa opp denne omgangen med CR. Lar ikke god vape gå til spille fordi om det smaker mindre enn vanlig. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ok, da er det denne det er snakk om? https://www.vaper.no...-atomizer-heads 10stk til 230kr + frakt Da er det vel dyrt? Vil påstå at dette faktisk var billig. esug.dk tar 150 danske kr + frakt for 5 og liberty flights tar 16,99 (kr. 154) + frakt for 5... Tror faktisk jeg skal kjøpe noen slik at jeg har en stund fremover Jeg har brukt samme atomiser hode i over to uker og har ikke opplevd noen problemer med smaken. Det er heller ikke så vanskelig å demontere hodet og rengjøre veken i enden som ligger mot coilen, samt ta en dry burn mens toppen (som veken er festet i) er fjernet, før man setter den sammen igjen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jaså. Da får jeg bytte den ut når jeg har vapa opp denne omgangen med CR. Lar ikke god vape gå til spille fordi om det smaker mindre enn vanlig. Ikke mindre smak som er problemet, men ''sur'' smak.. man smaker at det er gammalt Eneste negative med å få bedre smaksløker tenker jeg Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Skal kjøpe noen ekstra tanker til min ego vvc, men er forvirra.... Skal jeg ha tanks for cones eller sylindere? Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Skal kjøpe noen ekstra tanker til min ego vvc, men er forvirra.... Skal jeg ha tanks for cones eller sylindere? Slik jeg har forstått er eGo VVC det samme som en standard eGo C med VV batteri. I så tilfelle skal du ha tank for cones (Type A). Tanks for sylindere (Type B) er større (mer kapasitet) og vil ikke passe i en standard eGo C. Det er forøvrig mulig å bytte ut conen til sylinder slik at man kan bruke de større tankene. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Slik jeg har forstått er eGo VVC det samme som en standard eGo C med VV batteri. I så tilfelle skal du ha tank for cones (Type A). Tanks for sylindere (Type B) er større (mer kapasitet) og vil ikke passe i en standard eGo C. Det er forøvrig mulig å bytte ut conen til sylinder slik at man kan bruke de større tankene. Takker for raskt svar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke mindre smak som er problemet, men ''sur'' smak.. man smaker at det er gammalt Eneste negative med å få bedre smaksløker tenker jeg Ah, nei, for min del er det bare mindre smak. Skulle tro smaksløkene ble verre av dette. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet sånn cirka hvor lenge de atomizerne som følger med ego-c varer? Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Tror det kan variere veldig både ved hvor mye du vaper hver dag og hvilken juice du bruker. Jeg har totalt sett brukt 3 stk siden jeg fikk mine for 2,5 uker siden. En i hver av de to eGo-C'ene som var i startpakken, hvorav jeg klarte å herpe den ene slik at jeg byttet den ut... Men en av dem har jeg altså brukt siden jeg fikk settet og den funker helt fint fortsatt [Edit]: Når det er sagt, så veksler jeg mellom dem og CE5 clearomiseren gjennom hver dag, da jeg har forskjellige smaker på de. Endret 13. desember 2012 av Brosmen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hmm, tok av "lokket" (den delen med tuten) på Vivi Novaen og rensa denne og tuten med en drøss q-tips, samt så at det hadde samla seg væske på toppen av atty hodet. Etter at jeg fjerna alt dette, fungerer Vivi Novaen som før igjen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hmm, tok av "lokket" (den delen med tuten) på Vivi Novaen og rensa denne og tuten med en drøss q-tips, samt så at det hadde samla seg væske på toppen av atty hodet. Etter at jeg fjerna alt dette, fungerer Vivi Novaen som før igjen. Så du må ikke bytte ut vivi nova atomizerhodet i det hele tatt? Jeg må, ellers får jeg en svidd smak etterhvert. Jeg kan umulig vape SÅÅÅ mye i forhold til andre..? 2 ml (+/-) om dagen. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ser det er mye snakk om vivi nova her... Vurderer veldig å slenge inn en bestilling på en for å se hvordan den er i forhold til hva jeg har fra før. Forresten, noen som har erfaring med direct dripping? Er det verd å "styre med"? Noen anbefalt atomiser for dette? Har sett litt på Cisco attys, men ser at de kan drepe ego batteriene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kanskje best å begynne med vanlige 510 atomizers for å se om du liker det? Jeg har aldri syntes noe særlig om det. Prøvd det og det ble med det.. orker ikke å sitte å dryppe for hvert tredje trekk. Forresten så roterer jeg på Boge cartomizers og vivi nova.. vivi nova'en er strålende god. Holder masse juice og er av god kvalitet. Min har ikke lekket i det hele tatt og jeg har hatt min i flere måneder. Eneste som er er at det er lurt å ''tippe'' og rulle på den innimellom så vækene blir ordentlig våte, dette er noe som det blir en ''automatikk'' i etterhvert. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 @Brosmen De to mest fornuftige oppgraderingene du gjør er å teste en ViviNova og få deg et VV batteri. @Buffy Jeg damper vel ca 3 ml om dagen, så det er nok ikke problemet.. Jeg passer alltid på å tilte batteriet nok til at veika er våt helt opp mot atomiser'n, så blir ikke coilen og veika brendt på noen måte.. Passer også på å skru den på med veika mot powerknappen, for den har jeg alltid enten mot meg eller fra meg da det er den mest natulige måten for meg å holde batteriet. Jeg ser ikke noe annen grunn til at det skal starte å smake rart av atomiseren enn at du tørrbrenner coil/veike.. Det eller at du har overfølsome smaksløker.. Uansett så er jo ikke hodene så dyre å bytte ut. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) @Buffy Jeg damper vel ca 3 ml om dagen, så det er nok ikke problemet.. Jeg passer alltid på å tilte batteriet nok til at veika er våt helt opp mot atomiser'n, så blir ikke coilen og veika brendt på noen måte.. Passer også på å skru den på med veika mot powerknappen, for den har jeg alltid enten mot meg eller fra meg da det er den mest natulige måten for meg å holde batteriet. Jeg ser ikke noe annen grunn til at det skal starte å smake rart av atomiseren enn at du tørrbrenner coil/veike.. Det eller at du har overfølsome smaksløker.. Uansett så er jo ikke hodene så dyre å bytte ut. Det er så rart for jeg gjør det samme. Noe av det ekleste er jo en ''dry hit'' som smaker svidd, så jeg tipper og ruller og til og med roterer på hvilken av vækene som skal være på bunn når jeg vaper så det skal unngås og har derfor vendt meg til at knappen på batteriet befinner seg forskjellige plasser. Fremdeles så vil det smake svidd eller ekkelt før eller siden.. Endret 13. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, jeg tipper/ruller på CE5'en også, av samme grunn. Dry hit er rimelig nasty. Det hender på ego-c av og till også, men det smaker ikke på langt nær like fælt. Da pleier jeg bare ta 2-3 litt kraftige trekk uten å trykke på knappen, så pleier coilen å være fuktet igjen. Tenker å gi drippingen et forsøk... Er nerden i meg som falt litt for Cisco attys, siden jeg sitter med fullt av Cisco rutere rundt meg på jobb hver dag (ja, vet at atomiserne ikke er fra Cisco Systems, men it's all in the name ) Har VV i form av et ego twist, men samme nerden i meg har veldig lyst å bestille en eVic.... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Så du må ikke bytte ut vivi nova atomizerhodet i det hele tatt? Jeg må, ellers får jeg en svidd smak etterhvert. Jeg kan umulig vape SÅÅÅ mye i forhold til andre..? 2 ml (+/-) om dagen. Nei, det ser ut som jeg klarer meg enn så lenge. Tror ikke jeg vaper mer enn 1,5 ml om dagen. Må bestille en større flaske med CR etter jul. Hva er maks volt jeg bør bruke Vivi Novaen på? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, det ser ut som jeg klarer meg enn så lenge. Tror ikke jeg vaper mer enn 1,5 ml om dagen. Må bestille en større flaske med CR etter jul. Hva er maks volt jeg bør bruke Vivi Novaen på? Det bestemmer du jo selv, og spørs hvilken ohm atomizerheadet er på. Jeg bruker kun det midterste på 2,4 ohm, og jeg tør ikke ha den på mer enn 3,5 for å være ærlig. Ellers blir det lite smak og ikke langt unna svidd smak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ah, jeg ligger vel på rundt 3,7. I alle fall når jeg vil kjenne at jeg damper / lever. Glemte selvfølgelig å skifte hode i morges. Hadde skylt den, latt den tørke natta gjennom, skifta tank og fylte på ny væske, før jeg kom på at jeg skulle skifte hode. Ja ja, får skifte til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå