ProphetSe7en Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 En skal selvsagt ikke bruke Idun sine essenser til damping! Olje, fargestoffer og sukker er noe av det en finner i Idun sine essenser, og det bør en selvsagt ikke dampe! 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Propylenglykol, vann, aroma (etylvanillin), farge (E150d). Ikke mye olje og sukker i den. Etylvanillin er vanlig i vaniljesausjuice. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 De oppgir ikke alt innhold, bare spør dem selv om å få vite resten av innholdet i essensen så får du svarer selv om du ikke tror meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er lett å se om det er dritt i aromaen deres, vil ta livet av coilen din relativt kjapt, men jeg anbefaler ikke å dampe sukker, høres ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Det er ikke sukker i den da Buffy. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Ikke olje heller. Testet den i vann. Den løste seg fullstendig opp i vannet. (ikke noe fettlag på toppen) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nå har jeg ikker testet idun sin "juice" men kan ikke se for meg at det er noe lurt å dampe. Mye som løser seg opp i vann, vil ikke bety at det er bra at dampe det fordi. Men.... Det er også bevist at det er farlig å røyke, men folk gjør det fordi. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Dere gjør nå som dere selv ønsker, men det er da skrevet om mange ganger at essensener beregnet til mat ikke skal dampes. Dere kan jo ta et søk på Idun inne hos dampekjøkkenet på facebook og se hva som blir skrevet om det der. https://www.facebook.com/groups/1492219901007762/ 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvorfor ikke bare bestille litt skikkelige varer på Molinshop eller andre steder? Koster ikke såååå mange euro for en liten flaske med smak. Man skal tross alt inhalere stoffet, som millisekunder tidligere har blitt varmet opp av noen rødglødende varmetråder... 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Aroma er ikke det stedet man bør spare penger når man damper. 2 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg venter på en masse e-juice og e-essens som tar en forferdelig lang tid i postgangen. Det var derfor jeg kom opp med vaniljessensen til idun. Hadde en noe smakløs e-juice som trengte oppfiffing. Har ikke daua enda Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Det er forresten ingen e-juice-leverandører som jeg har sett, som legger ut informasjon om hvilke stoffer deres e-juice inneholder. Molinshop fx, skriver bare "pg-basert smaks-essens" og det er det. Hvorfor skal jeg tro at deres juice er så mye tryggere enn idun vanilje-essens, der innholdet står opplyst på flaska? Meget mulig at det finnes mange e-juice leverandører som gir nøyaktig innholdsdeklarasjon, men jeg har ikke sett det hittil. (og jeg gidder ikke å sette i gang noen leteaksjon heller) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Det sier folk som vokste opp med asbest overalt også. Man kan røyke en god del sigaretter før man dauer. Ville ihvertfall sjekket det ut skikkelig før man dampet videre på vaniljeessens ment til kakebruk Lenke til kommentar
xRun Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hos endel e-juice leverandører får man testrapport for visse uønskede stoffer, som viser om disse er tilstede i uakseptable mengder. F.eks. acetoin, diacetyl, og acetyl propionyl, som her hos Liberty Flights: https://www.liberty-flights.co.uk/upload/mediaupload/productgroup/1/1132.pdf Juicen bør være designet for lavest mulig innhold av slike stoffer, noe som ikke nødvendigvis gjelder ting som Iduns vanilje-essens og lignende som ikke er beregnet for damping overhodet. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som vet hvor jeg kan få tak i D'oh Nuts nå? Fantastisk e-juice! Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tror nok at kake-essens i brunn og grunn er det samme som e-juice- essens i mange tilfeller. Et annet spørsmål: Blir det god tobakk-essens av Petterøes 3? Har sett en del videoer med instruksjon i hvordan lage sin egen. Har tilfeldigvis litt tobakk igjen siden røykestopp. Å røyke den kommer ikke på tale, da selv den verste e-juicen smaker bedre enn vanlig røyk nå. (og det er jo bare bra da) Lenke til kommentar
theshepherd Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Husker jeg kjøpe juice med nikotin fra danmark i 2014 og noen ganger i 2015 uten problemer Er det nylig at det ikke er lov fra danmark? Har aldri vært lov å kjøpe nikotin fra Danmark. Du kan kjøpe fra alle EU land for unntak av Danmark, Finland og Ungarn. Jeg handlet flere ganger fra Danmark før m/nikotin ble klassifisert som legemiddel. De selger sprit øl og hele døgnet, men e-sigaretter er vel blitt strengt for å beskytte tobakksindustrien de har. Det er typisk! Lenke til kommentar
theshepherd Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Trenger mer juice, og tenkte å bestille fra sverige. Har lest en eller annen plass om en svensk vapeshop som automatisk trekker fra svensk mva på prisen når de sender til norge. Og sparer man moms så er jo det hyggelig. Noen som vet hvilken nettbutikk det er som trekker fra svensk moms? Esmokes Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Trenger mer juice, og tenkte å bestille fra sverige. Har lest en eller annen plass om en svensk vapeshop som automatisk trekker fra svensk mva på prisen når de sender til norge. Og sparer man moms så er jo det hyggelig. Noen som vet hvilken nettbutikk det er som trekker fra svensk moms? Esmokes Disse også http://www.cigge.no/ 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Er det noen som har tips til munstykke til mine to produkter tenker da munstykke lik en pipe. gjerne link til produktet og fin pris hadde vært hyggelig. Bruker disse to.. http://www.cigge.no/startpakke/ijust-s-eleaf.html http://www.cigge.no/startpakke/eleaf/ijust2-startkit-2600mah.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå