bojangles Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hei:) Har lyst å kjøpe meg en rda og evt en rta. Dette fordi det blir billigere enn å kjøpe coiler, og fordi det ser kult ut å lage egne. I tillegg ser jeg at det blir enda mer smak og vape:) Har noen noen anbefalinger å komme med? Fikk for et par dager siden en ny tank OBS Engine, og det er en RTA. Super enkel å veke opp. Og enkelt å fylle/etterfylle. At den er så enkel samt at den har luftinntak på toppen av tanken gjør at det aldri blir søl, tanken lekker ikke og selv om den ligger sideveis i lomme så renner ikke noe juice ut. Fantastisk bra og rimelig tank. Når en skal fylle så bare skyver man ned en luke og fyller gjennom den. Ingenting som skrues av. Stor flate å jobbe på når en skal justere og brenne rene coilene, samt god plass når en stapper inn bomull. Jeg har Velocity 2 fra Fasttech, og en GeekVape Griffin 25. Velocity er helt latterlig enkel å veke. Griffin, not so much. Ser den. Har selv en Gemini RTA som lekker som en sil. Har tfv4 micro som fungerer helt fint med originale coiler, men når en forsøker å bygge egne og bruker Smok RBA for tfv4 mirco så blir det søl og lekkasje. Tfv4 micro med originale coiler er bra, veldig lommevennlig og har fantastisk smak og dampproduksjon. Men når en må kjøpe originale coiler for at den skal virke bra så blir det fort en tank som er kostbar i drift. Veldig synd jeg ikke oppdaget OBS Engine tidligere, hadde spart kroner på det. Nå har jeg en handfull tanker som jeg ikke bruker pga lekkasje, putring, dårlig smak eller lite damp. Aldri hyggelig å kaste vekk penger. Endret 20. oktober 2016 av bojangles 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg kommer nok til å gå squonk med en Wraith og Velocity 2. Synd det ikke finnes rimelige squonks med dual eller triple batteri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fett. Pakka opp kofferten nå nettopp, etter å ha landa i San Francisco. Glasstanken, innpakka i glapak og bobleplast, og lagt inni en sokk i en solid sko, har knust i tusen biter. Får satse på at jeg finner ei brukbar sjappe i San Jose, ellers blir det noen jævlige uker. Pes at det skjedde med en flett ny tank, òg. >< Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fett. Pakka opp kofferten nå nettopp, etter å ha landa i San Francisco. Glasstanken, innpakka i glapak og bobleplast, og lagt inni en sokk i en solid sko, har knust i tusen biter. Får satse på at jeg finner ei brukbar sjappe i San Jose, ellers blir det noen jævlige uker. Pes at det skjedde med en flett ny tank, òg. >< Skal være mulig å finne en sjappe der: https://www.yelp.com/search?find_desc=Vape+Shop&find_loc=San+Jose%2C+CA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja, har rota rundt på Yelp litt allerede, får se hva jeg finner ut av i dag. Satser på å finne en eLeaf GS Air M, siden jeg har med 15 eLeaf-hoder hit, just in case. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Fant ikke noe eLeaf her i Vegas, men etter å ha inntatt noen øl, noen drinker, og et par glass rødvin i går, gikk jeg ut og kjøpte meg en Kanger AeroTank Turbo til $78. Tung faen, dette. Og lekker og gurgler allerede. Herlig. Mulig den ikke passer seg helt på en iStick 50W, siden den kjører dual dual coil, altså quad, så med mine to 1.8 ohm-hoder, blir det 0.9 ohm. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Har falt tilbake til analoge pinner i der siste så måtte ha litt motivasjon til å starte på igjen med damping. Mener selv at jeg fikk en bra deal her:) Noen som har erfaring på noen av disse produktene? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Aldri hørt om det batteriet før. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Batteriet der er nok rewrap. Anbefaler absolutt at du bestiller deg noen batterier fra en norsk forhandler. Velg anerkjente batterier som F.eks Samsung og Sony. Det er så utrolig mange rewraps der ute, og de er ikke nødvendigvis trygge for deg som forbruker. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vet om rewrap men har det blitt så utbredt at jeg må være obs på sider som ukecigstore? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vel. Jeg hadde aldri presset 22A på det. Mest trolig er det nok en 20A celle som er blitt brukt. Men ville nok ikke ha presset det heller just in case. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg holder meg til Samsung IMR 25R. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Kommer nokk ikke til å dampe så lavt uansett. Derfor 75w er mer enn nokk Lenke til kommentar
theshepherd Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Dette haster! Har falt tilbake i nikotinavhengighet. Trenger e-juice raskt, og hvor bør jeg bestille fra da? Skal kjøpe en tank som er egnet mellom ca. 0.8 og 1.2 Ohm til å bygge selv, men også til ferdige coiler. Hva bør jeg kjøpe da? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Sverige er vel raskeste, teoretisk sett. Tror jeg ikke har sett noen tank som er gode på både DIY- og ferdigcoils på pro-ohm. Jeg har endelig fått meg squonker, og kan anbefale CoV Wraith. Kjører den på .8 ohm. Kommer med både mod og RSA (Rebuildable Squonk Atty). Squonk gir deg det beste fra begge verdener, smaken fra RDA og mengden juice fra RTA. 1 Lenke til kommentar
theshepherd Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Sverige er vel raskeste, teoretisk sett. Tror jeg ikke har sett noen tank som er gode på både DIY- og ferdigcoils på pro-ohm. Jeg har endelig fått meg squonker, og kan anbefale CoV Wraith. Kjører den på .8 ohm. Kommer med både mod og RSA (Rebuildable Squonk Atty). Squonk gir deg det beste fra begge verdener, smaken fra RDA og mengden juice fra RTA. Takk for hjelpen. Esmokes fikk det avgårde raskt, og samme gjorde Dampshop. Ble i første omgang en Eleaf Pico 75w og en Uwell Crown. Cov Waith virker spennende, så får se senere. Mitt forrige oppsett var en Istick 50w og en mekanisk. Hadde en Kanger Subtank, Kayfun Lite og Triton. Sistnevnte var jeg ikke fornøyd med! Vanskelig å bygge og de ferdige coilene synes jeg ikke var bra. Endret 9. november 2016 av theshepherd Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Triton har vel det dårligste RBA-hodet som finnes. Men ferdigcoilene er ved ansett som noen av de beste. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Billigste e-juice aroma: Idun's vanilje-essens fra Coop. Kr 11. (koster av en eller annen grunn det dobbelte noen andre steder) for 15 ml. Ville ikke ha brukt den som eneste aroma i en hjemmelaget e-juice, men det er en smakssak. Har ikke prøvd de andre smakene, som er mandel og rom. Frister ikke helt. Et spørsmål: Hvor stor sjanse i prosent, for at e-juice m nikotin som er bestilt fra henholdsvis USA og Singapore, kommer gjennom tollen? Lenke til kommentar
theshepherd Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Triton har vel det dårligste RBA-hodet som finnes. Men ferdigcoilene er ved ansett som noen av de beste. Var nok fordi jeg bygget selv, men Triton virket spennende, og tenkte det var greit med ferdige coiler på turer til utlandet, men sammenlignet med selvbygg var de ikke noe særlig. RBA-dekket kostet en hundrings utenom, så det var penger i dass i tillegg. Hadde ikke vært borti Aspire før, og det var kjent som noe det beste på den tiden, så ble fristet da den kom. Endret 9. november 2016 av theshepherd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Billigste e-juice aroma: Idun's vanilje-essens fra Coop. Kr 11. (koster av en eller annen grunn det dobbelte noen andre steder) for 15 ml. Ville ikke ha brukt den som eneste aroma i en hjemmelaget e-juice, men det er en smakssak. Har ikke prøvd de andre smakene, som er mandel og rom. Frister ikke helt. Et spørsmål: Hvor stor sjanse i prosent, for at e-juice m nikotin som er bestilt fra henholdsvis USA og Singapore, kommer gjennom tollen? Er det noe jeg har gått glipp av, eller mener jeg å huske at Iduns essenser osv ikker anbefalt/trygge i dampform? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå