ProphetSe7en Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Denne kanskje? http://www.cremedevape.com/K-GR Spørs om det ikke er like enkelt å bruke toppfylling. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Ja, mye enklere med toppfylling på nye Kayfun. Buffy tenker nok på Kayfun Lite eller noen av de andre eldre modellene, og på de var det egentlig bare et skruehull i bunnen man skulle fylle gjennom. Eventuelt kunne man fylle gjennom toppen, men det var aldri meningen man skulle gjøre det, da det fort ble overfylt i kammeret hvis man ikke gjorde det på en helt spesiell måte. Heldigvis har Svoemesto gått vekk fra dette skruehullet på de nyeste modellene sine. Endret 7. august 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Denne kanskje? http://www.cremedevape.com/K-GR Spørs om det ikke er like enkelt å bruke toppfylling. TAKK JEG ELSKER DEG. Jepp, er en eldre kayfun lite, jeg sa det var noen år siden Slutta å bruke fyllehullet i bunnen fordi det faktisk lakk hvis jeg skrudde den opp, så jeg endte opp med å tette igjen med tanntråd (rundt skruen for så å skru den ned) og det løste lekkingproblemet, men jeg klarte heller aldri å fylle fra toppen uten å få halve tanken av juice i fanget, så jeg tøy til ghost ringen. Skal så ha en ny en, ett av de beste kjøpene jeg har gjort, livet ble så mye enklere! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Har prestert å skru fast clapton for hardt i det ene hullet på decket til griffinen min, så nå kan jeg ikke bruke vanlig k1 coils. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Noen som vil dele oppskrift på en god juice, gjerne en med god vaniljesmak uten å bli for søt eller for fylding, men tar i mot tips for alt av oppskrifter egentlig. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Bruk vertikal coil hvis du ikke vil at den skal spytte. Jeg oppdaget at det fulgte med en horisontal coil til cubisen, har vært fornøyd med den vertikale, men nå er den sotet, eller brent og bomullen ble for brent i toppen, å træ bomull gjennom den horisontale virket veldig greit, trenger ikke så mye bomull heller. Har bare testet 10 min , og den virker bra, hvor mange ganger skifter dere bomull på wiren før dere bytter wire ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Du kan ha en coil i flere måneder, så lenge du rengjør den. Skyll, tørk og glød. Gjenta en gang eller to. Sørg for at decket og 510-tilkoblingen er helt tørr før du gløder. Edit: Dette er selvfølgelig uten bomull. Endret 21. august 2016 av Dragen 1 Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Du kan ha en coil i flere måneder, så lenge du rengjør den. Skyll, tørk og glød. Gjenta en gang eller to. Sørg for at decket og 510-tilkoblingen er helt tørr før du gløder. Edit: Dette er selvfølgelig uten bomull. Den er god, det skal jeg gjøre neste gang. Bruker cubis med rba, fins det noe liknende system der man bytter ut coilen på samme måte, og med ferdig viklede wiere som følger med? http://dampoteket.no/joyetech-cubis-bf-rba-base.html Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Vel, de fleste større tanker har mulighet for RBA-adaptere. Men hvorfor ikke bare kjøpe en RTA? Griffin 22 eller 25, for eksempel? Du kan kjøpe både wirerull og bygge selv, og ferdige coils. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Vel, de fleste større tanker har mulighet for RBA-adaptere. Men hvorfor ikke bare kjøpe en RTA? Griffin 22 eller 25, for eksempel? Du kan kjøpe både wirerull og bygge selv, og ferdige coils. Takk. Trengte den, nå er den bestilt griffin 25. Hentes i butikk.Så får bare se, det blir spanande Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Må bemerke at 25 er kresen på vekinga, men når du får den til så er det en veldig god tank. Kjører 0.5ish ohm på dualcoil med 3 mm i den. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Høres ikke bra ut dette, følger det med noe ferdig i eska? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nei. Men du finner gode fremgangsmåter på youtube. Øvelse gjør mester. Og ikke stram for hardt når du fester coilen. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Nei. Men du finner gode fremgangsmåter på youtube. Øvelse gjør mester. Og ikke stram for hardt når du fester coilen. Får ikke skrudd av toppen, ikke sjanse, bruker 2 tenger Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Legg den i kjøleskapet i et par timer, eller over natta. Og bruk gummi til å skru med, ikke metall. 2 Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Så hvor (og hva) kjøper jeg ferdig coiler og bomull? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Bomull Jeg kan anbefale denne coilen i dobbelbygg (2 x coiler). Motstanden blir da ca 0.5 ohm. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nei. Men du finner gode fremgangsmåter på youtube. Øvelse gjør mester. Og ikke stram for hardt når du fester coilen. Får ikke skrudd av toppen, ikke sjanse, bruker 2 tenger Det er toppfyllinga du sliter med, ja? Ikke toppluftinga? Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nei. Men du finner gode fremgangsmåter på youtube. Øvelse gjør mester. Og ikke stram for hardt når du fester coilen. Får ikke skrudd av toppen, ikke sjanse, bruker 2 tenger Det er toppfyllinga du sliter med, ja? Ikke toppluftinga? det stemmer, ser ikke ut som denne har topplufting Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Legg den i kjøleskapet i et par timer, eller over natta. Og bruk gummi til å skru med, ikke metall. fikk den av nå, burde kanskje smøre gjengene ? med juice? :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå