Alleta Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg bestilte TFV8 i går. Virker bra fra nettstedet kommentarer. Gleder meg til å motta den. Var det noen som har en? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg har mistet både kayfun og provari utallige ganger, til og med klart å knuse plastglasset foran skjermen men funker fortsatt perfekt. En kompis kjørt over sin provari, fikk ett par merker men var like god som ny den og. Provari og kayfun er noe dyrere ja, men du får hva du betaler for, spesielt i dette tilfellet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Om noen er interessert har jeg 2x30ml Cola (TopVapor, fra MadVapes) stående. Jeg likte den ikke særlig, så de kan fåes til en billig penge inkl post Smaker den cola? hvor mye penger .. Du svarer på en 4 år gammel post..Men hvis du vil ha colasmak kan jeg anbefale Liqua Cola. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Alle disse cola-juicene smaker godteri-cola, ikke drikke-cola. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Alle disse cola-juicene smaker godteri-cola, ikke drikke-cola.HadDe en som smakte veldig likt som Pepsi, men ettersmaken var jo godteri cola. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Enda en liten update til K5-erfaringene mine. Airflow... fant ut jeg skulle prøve å få redusert litt mer, slik at den blir mer lik tidligere kayfuns som har så bra rykte for MTL. Nærmere inspeksjon av mekanismen viser at på laveste setting er det 1 lite hull på den ene siden, og 2 like små hull på motsatt side. Når en justerer er det forskjellige kombinasjoner av 1 eller 2 hull på hver side, i 3 forskjellige hullstørrelser. Så laveste airflow er 1+2 små hull, neste er 2+2 små hull osv. Tittet på youtube der en fyr hadde brukt tape rundt hele innsiden og punktert foran det hullet han ønsket. Jeg testet, dette gir lite frihet, ingen justeringsmuligheter, og virker lite praktisk. Så da tester jeg en annen metode. Tette for ventilen på den ene siden, og lar den andre være urørt. Hullene ligger ut mot en AFC-ring med en utsparing på hver side av ringen, som i sin tur har åpning ut gjennom en vinklet slot. Når en justerer AFC så er det løft, vri, og senk i ønsket posisjon. Jeg tettpakket utsparingen i ringen på den ene siden med bittelitt bomull slik at den henter luft bare fra hullene på den ene siden. Det er ikke synlig fra utsiden, så estetikken er intakt. Justering av ringen (løft, vri, senk) funker akkurat som før, men alle justeringene gir litt lavere airflow enn om begge sider hadde vært åpen. Faktisk er den nå veldig komfortabel på MTL, perfekt for meg på nest laveste setting, og har da mulighet til å gå enda et trinn lavere. Kjennes mye bedre. Følte meg nesten litt genial et øyeblikk (slapp av, gikk fort over), så bra ble det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Kayfun er fortsatt bedriten på luftkontroll, ser jeg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Lettere fortvilet her nå i min jakt på en bra MTL tank med toppfylling. Kjøpte Cubis Pro og Nautilus X her om dagen i håp om at disse kan bli en fin erstatter for Naut Mini. Nautilus X hoster jeg meg halvt ihjel av uansett hvilken juice og W jeg damper på, Naut mini hoster jeg av innimellom, men ikke så ofte at det er noe stort problem. Cubis Pro er ikke dette noe problem med, men her mangler det så mye i smak fra både Naut X og Naut Mini at den ikke er aktuell som fast tank. Tidligere blitt tipset om at det er nikkel i coil som får meg til å hoste, men forhandlere skriver jo ikke noe om hva coil til Naut X, Mini og Cubis inneholder så det er ikke lett å velge riktig da og finne ut hva som egentlig er problemet. Noen gode tips her? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Lettere fortvilet her nå i min jakt på en bra MTL tank med toppfylling. Kjøpte Cubis Pro og Nautilus X her om dagen i håp om at disse kan bli en fin erstatter for Naut Mini. Nautilus X hoster jeg meg halvt ihjel av uansett hvilken juice og W jeg damper på, Naut mini hoster jeg av innimellom, men ikke så ofte at det er noe stort problem. Cubis Pro er ikke dette noe problem med, men her mangler det så mye i smak fra både Naut X og Naut Mini at den ikke er aktuell som fast tank. Tidligere blitt tipset om at det er nikkel i coil som får meg til å hoste, men forhandlere skriver jo ikke noe om hva coil til Naut X, Mini og Cubis inneholder så det er ikke lett å velge riktig da og finne ut hva som egentlig er problemet. Noen gode tips her? Kanthal- og titaniums-coiler er de eneste coilene uten nikkel. Jeg er ikke så inne i ferdigcoil-tanker, siden det er en stund siden jeg gikk over til RBA. Bruker selv Rose, Kayfun og Squape, og alle disse fungerer veldig bra til munn-til-lunge trekk. Squape er forøvrig den letteste å bygge. Endret 24. juli 2016 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Egentlig bestemt meg for å styre unna å måtte bygge selv, men kanskje jeg skal gi det et forsøk og satse på en kayfun mini v3 klone. Noen kloner av denne som er kjent for å være bra? 1000 kroner for en tank blir for mye før jeg vet om den faller i smak eller ikke. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Kan jo prøve en Cloupor Z5, jeg er veldig fornøyd med den. Skikkelig behagelig luftkontroll, fungerer både til direkte lungedrag og mellomlanding i munnen. Prisen på $25 er ikke direkte avskrekkende den heller. Enkelt å vikle egne coiler, og man får kjøpt ferdige også. http://m.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_268719.html Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Z5 virker å bli litt i største laget for min del. Noen som har testet denne? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Ikke kjent med Corolla RTA, men her er et tips hvis du skal begynne med RBA og foretrekker MTL. Kjøp en som er beregnet på single coil. For det første så er det mye enklere å bygge, siden du slipper å tenke på at du skal lage to helt identiske coiler som har helt lik motstand. For det andre så er det bortkastet med dual coil når du skal ha MTL. Har sett på videoen nå. Den ser ut som den er rimelig enkel å bygge, så det er et pluss. Jeg er ikke overbevist over måten den fylles på. Smaken tror jeg er bra, men selv ville jeg styrt unna, siden jeg er veldig lat, og vil ha ting så enkelt som mulig. Sjekk ut denne: https://dampshop.no/ehpro-bachelor-rta-tank-2ml.html Endret 25. juli 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
xRun Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Kan ta en titt på Kanger Protank 4. Den kom i vår, og er på tilbud nå. https://dampshop.no/kangertech-protank-4-5ml-solv.html På den kan du bygge selv, dual coil RBA følger med, eller kjøp en single coil rba for Subtank. I tillegg kan den bruke alle typer ferdighoder for hele subtank-serien, ink. keramiske, SSOCC, vertikale, horisontale, TC med diverse metaller, clapton osv osv. En del av disse fås kjøpt i 10-pack med lavere stk-pris. Den har toppfylling, rommer 5mL, eller ca. 4mL med RBA, funker fint til MTL, og er ok til DL også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Sjekk ut denne: https://dampshop.no/ehpro-bachelor-rta-tank-2ml.html Er dette en miniutgave av den som er i videoen du linket til? Har du noen erfaring med denne selv? Er det et bra valg for MTL og for selvbygging? Synes dette virker interessant med tanke på størrelse, og at den skal virke til både MTL og DL i følge produsenten selv. Kan ta en titt på Kanger Protank 4. Den kom i vår, og er på tilbud nå. https://dampshop.no/kangertech-protank-4-5ml-solv.html Litt i største laget ser det ut til for å gå på istick 40W og pico. Om jeg nå velger å gå for en der jeg må bygge selv, for eksempel EHPRO BACHELOR RTA som linket til over her. Hva trenger jeg da å kjøpe inn i tillegg for å være i gang? Kan ta en titt på Kanger Protank 4. Den kom i vår, og er på tilbud nå. https://dampshop.no/kangertech-protank-4-5ml-solv.html Litt i største laget ser det ut til for å gå på istick 40W og pico. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Sjekk ut denne: https://dampshop.no/ehpro-bachelor-rta-tank-2ml.html Er dette en miniutgave av den som er i videoen du linket til? Har du noen erfaring med denne selv? Er det et bra valg for MTL og for selvbygging? Synes dette virker interessant med tanke på størrelse, og at den skal virke til både MTL og DL i følge produsenten selv. Jeg har ikke erfaring med denne, men den ligner litt på min favorittank, Rose V2. Denne ser dog lettere ut å bygge, samt at den er enklere å fylle. Det ser ut som at du kan stille trekket slik du ønsker det, så det skal gå fint med MTL. Ja, ser nå at det var miniutgaven jeg linket til. Dampshop har også 4ml utgaven: https://dampshop.no/ehpro-bachelor-rta-tank-4ml.html Endret 25. juli 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Og noen hundre for tank. Og noen hundre/tusen for mod. Kroner da, selvfølgelig. Folk som klager på prisen på damping er idioter. Det man har brukt på utstyr har man spart inn etter ei uke uten røyk. Gir ingen mening. Det er ikke slik at damp er kun for tidligere røykere, og da blir det direkte tåpelig å sammenligne prisene på damp mot røyk. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Og noen hundre for tank. Og noen hundre/tusen for mod. Kroner da, selvfølgelig. Folk som klager på prisen på damping er idioter. Det man har brukt på utstyr har man spart inn etter ei uke uten røyk. Gir ingen mening. Det er ikke slik at damp er kun for tidligere røykere, og da blir det direkte tåpelig å sammenligne prisene på damp mot røyk. Direkte tåpelig er det å starte å dampe for dampens skyld, hehe dvs uten nikotin er det nok uproblematisk Endret 25. juli 2016 av wyswyg Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 cubis pro , fulgte med rba coil, nuch coil, megabra, men går mye væske og batteri, men moro er det Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Og noen hundre for tank. Og noen hundre/tusen for mod. Kroner da, selvfølgelig. Folk som klager på prisen på damping er idioter. Det man har brukt på utstyr har man spart inn etter ei uke uten røyk. Gir ingen mening. Det er ikke slik at damp er kun for tidligere røykere, og da blir det direkte tåpelig å sammenligne prisene på damp mot røyk. Man kan ikke akkurat si imot at ecigaretter primært blir brukt for å slutte å røyke, så derfor er det også helt kurant å påpeke hvor billigere det er i forhold til røyk. Det at dampen er ett mye billigere og bedre alternativ kan vi jo enes om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå