Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ajesto: KY4 fra Vermillion River er knall, de fleste fra VR er ganske populære ettersom jeg har forstått. Har et lite lager her selv, men har kun smakt KY4 (slags karamellaktig smak, men veldig god) og Cinnamon Rolls (god, men litt for mye smør-smak etter min mening til å være noe jeg blir å dampe mye av i slengen).

 

Sjekk ecigwizard.co.uk og uk-eliquid.co.uk for Vermillion River sine juicer :) .

Lenke til kommentar

Jazz pipene blir fort veldig dyre med alt ekstra som skal til for å få den helt rå.

Men når du har fått på carto tank og batteri med en Kick, så har du ei helt rå pipe med VW. :)

Må beregne noen ekstra batterier hvis man skal ha den med ut da,

 

Edit Lakus slo meg med info om Kick ja. ;)

Men nå blei jeg happy når jeg så at banneren min plutserlig funker.. :D

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Dessverre må jeg be deg fjerne den igjen. Er ikke lov med bilder i signaturen på dette forumet :(.

Huh.. :eek:

Men noe må jo ha skjedd siden linken til banneren plutselig funker.....

Jeg har hatt linken der i lange tider nå, men uten bilde.

Er du sikker på at det ikke har skjedd en regel-endring siden noen må ha endra på noe i en kode her på diskusjon.no?..

Litt kjipt å fjærne den kule banneren min da, men må jeg så må jeg. Skal ikke være vrang. :p

Lenke til kommentar

Det har sikkert en sammenheng med hva som skjedde i Juleavatar-konkurransen tidligere i dag.

 

Linker til bilder av avatarene som var med i kvalifiseringen dukket ikke opp i avstemningen som de egentlig skulle. Jeg vet at det tidligere var mulig å ha bilder som alternativer i en avstemning ettersom jeg selv har hatt flere avsteminger med bilder i dem. Samtidig vet jeg at det før gikk helt fint å ha bilder i signaturen (selv om det var "ulovlig" var det teknisk sett mulig), men som du selv sier har jeg lagt merke til at linken i signaturen din ikke fungerte. Bilder i signatur og avstemning var med andre ord no-go. Kort sagt så ba jeg trådstarteren om å sende en PM til admin etter at mitt eget forslag til hvordan å løse det ikke virket, og admin fikset biffen med noen tastetrykk. Jeg mistenker at den samme funksjonen som "disabler" bilder i signaturer også "disabler" bilder i avstemninger og når bilder i avsteminger ble "enablet" igjen ble de det i signaturer også ;)

 

Men dessverre er det ikke noen endringer i reglene, bare i funksjonen.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, håper Posten finner ut at det ikke er noe og fortolle og sender cartoene mine videre i morra, slik at jeg har de til helgen, eller i alle fall neste mandag. :p

 

Herregud, skjønner ikke at dine ting blir stoppet hele tiden! Kanskje de bare går gjennom noen karer hos tollen som er ekstra strenge.. virker sært. Har kun fått stoppet to pakker, og de var fra USA og det sto på pakken at de innholdt nikotin.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet med tollen.

Jeg har også vært inne på tanken om at de må ha meg på ei svarteliste.. :p

Skal jeg spekulere litt i hvorfor, så kan det være fordi at jeg ikke holdt meg under 200,- grensa i starten (heller nærmere 1000,-) og at de tror de kan få noen lett tjente t®oll kroner når de ser navnet mitt..

Det skal sies at det har gått litt bedre etter at jeg begynte å holde meg slavisk under 200,-

 

@Lakus: Skal gjøre det. :)

Lenke til kommentar

Kastet meg på e-cig bølgen for to uker siden nå, med et eGo-c Upgrade sett samt en CE5 fra esug.dk og har ikke savnet de analoge sigarettene en eneste gang siden (testet å ta en "god" gammeldags sigg på fredag og det smakte fryktelig dårlig, så det er det definitivt slutt på nå) :)

 

Har testet et lite utvalg av esug sine smaker og fant Ice-mint til å være min absolutte favoritt så langt.

 

Kom så over denne tråden forleden dag, i min leten etter litt norske communities for e-sigg og det har vært veldig lærerikt å lese igjennom tråden. Så basert på hva jeg har lest måtte jeg bare slenge inn en bestilling på Cinnamon Rolls og litt andre VR juices fra UK-eliquid... Nå bare gleder jeg meg til de ankommer :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...