Dragen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 PG-allergi, da?Aldri reagert på det tidligere. Allergier kan utvikles raskt. Prøv en juice med mye VG og se om det går. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 PG-allergi, da?Aldri reagert på det tidligere.Allergier kan utvikles raskt. Prøv en juice med mye VG og se om det går.Funket ikke det heller dessverre. Lenke til kommentar
rekk Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Har det kommet noen nye regler ang. import av nikotinholdig e-væske eller dampeutstyr? Har hatt en liten pause, men tenker å kjøpe inn noe nå før evt. nytt regelverk. Men ønsker ikke å ta sjangser med å importere selv hvis det i det hele tatt er risiko ang. ulovlighet. Edit: Spør blandt annet fordi det er nevnt noen sider tilbake i tråden her at tollerne har begynt å be om lisens hvis de finner e-væske med nic... Endret 7. juni 2016 av rekk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Tok noen trekk i sta. Mistet nesten pusten som førte til panikkanfall som førte til besvimelse. Hmm. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Dagens vapemail: Kanger Protank 4 Evolved. Kommer med en dual-coil mini velocity-style RBA-seksjon som visstnok skal være litt kresen på wickingen (fort gjort å ha for tjukt med bomull i). Får se hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Liten update til Protank 4.Bruker den nye Pro RBA delen, men etter å ha prøvd etpar dager med 2 coils (26g 316L, 6 wraps) i den som er standard, var jeg ikke helt fornøyd. Har forøvrig aldri vært helt overbevist av dual coil på TC, blir ofte litt pussig i smaken og fiklete å finne en god temp innenfor noe jeg er vant med. Så jeg fant ut jeg skulle teste med single coil, som betyr litt triksing. Denne RBA'en har en velocity layout og er da bygd for dual coil, det er 2 luftehull og 4 juicekanaler. De to juicekanalene og luftehullet som er overflødig for single coil tettpakket jeg med organisk bomull. Nok til at det ble tett og ganske fast, men slik at det er greit å nappe dette ut igjen med et pinsett.Så satte jeg i en enkel coil av 24g 316L med 7/8 wraps på 3mm, og endte opp med 0,38Ω. Litt små marginer plassmessig på dette, så sjekket grundig at det var trygg klaring mellom coil, poster og chimney. Kjører dette på tempkontroll og mtl, har noe annet for dl. Wicket den, primet med min vanlige juice, og monterte alt for testing. Hva skal jeg si... herlighet for en vape! Glimrende smak, fyldig damp, og ingen flooding, lekkasje eller gurgling. Antagelig det beste jeg har vært borti så langt, og det er ikke fleip engang. Har nok vært litt heldig med builden, men dette var virkelig bare lekkert! Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Har det kommet noen nye regler ang. import av nikotinholdig e-væske eller dampeutstyr? Har hatt en liten pause, men tenker å kjøpe inn noe nå før evt. nytt regelverk. Men ønsker ikke å ta sjangser med å importere selv hvis det i det hele tatt er risiko ang. ulovlighet. Edit: Spør blandt annet fordi det er nevnt noen sider tilbake i tråden her at tollerne har begynt å be om lisens hvis de finner e-væske med nic... Jeg hentet en pakke nå med 2x30ml 12mg, den har vært åpnet, og stemplet "ikke tollpliktig". Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fått meg vape nå eleaf istick 100w og tfv4 ismok mini full kit. Med forskjellige smaker. Vet ikke hvilken watt og temperatur jeg skal ha? Og har bare i fordamperhodet som fulgte med, men har to til. Noen som vet hvorfor jeg begynner å hoste så jævlig? Har røyket før, og bruker snus "aktivt". Takk for svar Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvilken ohm er fordamperhodene på? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Begynn på lav watt og øk til det føles bra. Tipper det er en plass mellom 3 og 4.3 volt (avhengig av hvilket fordamperhode du bruker). Temperaturkontroll krever fordamperhode med nikkel-coil eller titanium-coil. Noen mods kan også bruke temperaturkontroll med stainless steal-coils. Grunnen til at du hoster er fordi du ikke er vant med å trekke ned damp. Grunnen til at du ikke hoster når du trekker ned røyk er fordi det er hostedempende middel tilsatt i tobakken. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Ja du vil hoste i ca en uke Før det gir seg. Det er lungene dine som prøver å bli kvitt tobakken. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Nei, det er fibrene i luftveiene som tilvenner seg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Nei nå gir jeg opp. Har dampa i over et år og de siste par mnd har jeg nesten ikke greid det. Prøver jeg en gang å dampe nå, har jeg en helt forjævlig hoste som tar knekken på meg resten av dagen. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Har du forsøkt å dampe ren VG og ren PG? Altså helt uten aroma og nikotin. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Har du forsøkt å dampe ren VG og ren PG? Altså helt uten aroma og nikotin.70% vg og 70% vg. Samme greia. Samme med 0 nikotin. Samme med 12 og 40w. Sigaretter er null problem. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Prøv ren base. 100% vg og 100% pg. Ikke mix av de. Det er en liten andel av befolkningen som er allergisk mot PG. Det er utrolig sjelden at folk er allergisk mot VG. At du er allergisk mot begge deler er å anse som ikke trolig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Prøv ren base. 100% vg og 100% pg. Ikke mix av de. Det er en liten andel av befolkningen som er allergisk mot PG. Det er utrolig sjelden at folk er allergisk mot VG. At du er allergisk mot begge deler er å anse som ikke trolig.Jeg har aldri reagert på det før, hvorfor skal dette plutselig skje etter et år? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg var aldri allergisk da jeg var yngre men nå renner øya hver vår. Er visst vanlig å bli allergisk til ting i voksen alder. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg var aldri allergisk da jeg var yngre men nå renner øya hver vår. Er visst vanlig å bli allergisk til ting i voksen alder.Har visst blitt allergiker i år og. Men har dessverre ikke mulighet til å kjøpe mer juice på en god stund, så jeg får ikke testet noe annet. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Du bør prøve rein base. Altså ikke juice. Men kun base. I både rein VG og rein PG. Base er billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå