Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla dritt-Chrome. Kræsjer når jeg skriver lange innlegg :angry:

 

Oppsummering:

Fly i Norge: Flere ganger i år - aldri blitt tatt ifra Ego batteri og clearomizere i sikkerhetsjekken. De lå løst i sekken min. Aldri vapet på selve flyet og føler ikke noe behov for å gjøre det. Kanskje jeg gjør det en dag, men sannsynligvis vil jeg holde dampen lenge nok inne til at det ikke er synlig.

 

Fly til London med Ryan-Air: De solgte e-sigg på flyet. Jeg hadde med min egen ;)

Lenke til kommentar

I førstepost er den en liten liste over steder som selger utstyr og juice.

 

Vermillion River er mitt favorittmerke av juice og de selges i EØS av ecigwizard.co.uk og uk-eliquid.co.uk. Kan godt hende de blir solgt av flere også, men det er disse to jeg har kjøpt fra. Noe jeg har merket meg er at UK-eliquid oftere har mer på lager enn ecigwizard. Pink Spot er også er veldig godt merke. De selges i EØS av f.eks Liberty-Flights.

 

 

--------

 

Jeg oppdaterte forresten førsteposten for noen dager siden, men trenger litt hjelp. Trenger å fylle ut "Uttrykk, navn og betegnelser innenfor vaping" samt å komme frem til noen starterkits som vi alle kan være enige om at er gode.

Det hadde vært greit å fått med noe info ifra joyetech og da :-)

 

Videoer

http://www.joyetech....pport/video.php

 

JoyeeGo-c.jpg

 

Mer bilder

eGo-C_Twist_XL_700.JPG

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Velkommen til et (mye) bedre alternativ til sigg: Vaping!

 

Bra post!

Men denne linken fungerer ikke

Forslag 3: Litt dyrere, men helt klart mest brukbar og den mest universale. De fleste vapere har en variasjon av denne batterimodellen.

Ego med VV og passthough.

 

Var litt nysjerrig på denne saken :-)

Lenke til kommentar

Kattungen: Liker Cinnamon Rolls og KY4 fra Vermillion River (fås på ecigwizard.co.uk og uk-eliquid.co.uk).

 

De fleste har vel sagt at Vermillion River sine smaker er veldig gode alle sammen.

Er ikke UK-Eliqid eid av Ecigwizard?

De har nøyaktig samme utvalg, virker det som, og da jeg sendte mail til kundesupporten deres, fikk jeg svar tilbake fra Ecigwizard sin. :p

 

De har også samme kontaktadresse.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer dette med tollen egentlig. Er det forskjellige avdelinger i landet som tar imot utenlandsk post som så sender det videre innenlands? Eller er det ètt enkelt sted som tar imot alt og sender det videre?

 

Jeg gjetter på at det er flere mottakspunkter for utenlandsk postog at du er uheldig med de som er nær deg.

Lenke til kommentar

Vel, begge har så langt vært i Oslo.

 

Det har det også vært de gangene jeg har kjøpt et par kilo billig godteri fra utlandet, eller dingser (fra ThinkGeek) eller klær, og det har blitt stoppa i tollen. Tidvis tror jeg bare de ser navnet mitt på pakken og stopper den, til tross for at jeg aldri har kjøpt noe som har vært ulovlig å ta inn i landet.

 

Enten det ellers så er det en konspirasjon mot meg, siden jeg har for vane å bli stoppet i sikkerhetskontrollen på flyplasser og få bagasjen sjekket og meg selv tatt til side. Har til gode å bli stripsearcha, men det kommer vel snart det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...