BuffyAnneSummers Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg får samme ''strimlet bomull'' om jeg tar frem saksa Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Geekvape kommer med nye RTA, Griffin 25 med 6ml og 6,2ml tank. Muligher for Single og dual coil. 6ml tank med top airflow. https://www.fasttech.com/search?griffin%2025 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Ble mye bedre med et 1,2ohms fordamperhode. Og enda ingen problemer med lekkasje i toptank mini. So far so well! Endret 15. mars 2016 av Slai 1 Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hva slags verktøysett bruker folket, til vikling av egne coiler? Så ett hos min lokale forhandler, men synes prisene er noe stive. Forstår jo at de må tjene penger og men. Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Siden jeg ikke hadde noe særlig av verktøy i det heletatt så gikk jeg til innkjøp av et komplett sett fra CoilMaster http://esmokes.se/avancerat-tillbehor-atomizer/avancerat-tillbehor-atomizer-ovrigt/coil-master-diy-kit-v2 Edit. 319,- eks. mva når de skal sendes til norge. Fikk den levert uten problemer med toll Endret 15. mars 2016 av horrorr Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg bruker bare ett sett med sånne små skrugreier til klokker og sånt. Koster nesten ingenting. Vikler rundt den tykkeste, syns jeg får perfekt coil hver gang. Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Da jeg har ca. "9 og en halv" tommeltotter så fant jeg det lettest å hente et fult sett som inneholdt alt jeg trengte, inkl. det coil verktøyet, men joda - det meste kan nok brukes for å vikle rundt - bare å finne noe som resulterer i det man ønsker å oppnå Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Bare ikke bruk skrujern og sånne ting da tuppen ofte er litt tykkere enn resten, så du får den ikke av. Lærte det på den harde måten Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Hva slags verktøysett bruker folket, til vikling av egne coiler? Så ett hos min lokale forhandler, men synes prisene er noe stive. Forstår jo at de må tjene penger og men. Endret 29. april 2016 av Membership Expired Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Siden jeg ikke hadde noe særlig av verktøy i det heletatt så gikk jeg til innkjøp av et komplett sett fra CoilMaster http://esmokes.se/avancerat-tillbehor-atomizer/avancerat-tillbehor-atomizer-ovrigt/coil-master-diy-kit-v2 Edit. 319,- eks. mva når de skal sendes til norge. Fikk den levert uten problemer med toll Jeg kjøpte dette rett fra Coil Master når det ble gitt ut. Jeg er veldig fornøyd. Jeg reiser en del i jobben, og da er det veldig kjekt å ha alt samlet på ett sted slik at jeg bare kan slenge det i kofferten. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ferdigcoiler er så billig nå at jeg har nesten helt sluttet å lage egne coiler. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Men slipper du mer eller mindre å justere coilene da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg synes fortsatt at 30 kroner er dyrt for en coil, og det er ikke så mye jobb å bytte bomull. Er jo ikke sånn at jeg bytter selve coilen så ofte. Den holder i flere måneder. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg surrer bare ståltråd rundt skrutrekker som fulgte med Subtank, og en liten tang jeg har i verktøyskapet... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Den Geekvape-tanken så interessant ut. Litt synd den er 25mm bred (detaljer detaljer) men 6ml og dual coil velocity-dekk er interessant. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg synes fortsatt at 30 kroner er dyrt for en coil, og det er ikke så mye jobb å bytte bomull. Er jo ikke sånn at jeg bytter selve coilen så ofte. Den holder i flere måneder. Skiller mellom coil og fordamperhode jeg da. Kjøper 5 stk ferdige geekvape coiler for 29 kr. Men 30 kr for et fordamperhode er så absolutt ikke dyrt. Å kjøpe sigaretter og snus for 2500 kr i mnd var dyrt. Å kjøpe fordamperhoder for 3-400 kr i mnd er billig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor ofte bytter dere fordamperhoder? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Bytter når det smaker dårlig eller blir misfarget. Det kommer an på hodet, hvilken temp. det er brukt på, tykkelse og type juice (noen er kulørt) osv. Så det varierer, alt fra 5 dager til 2 uker. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg synes fortsatt at 30 kroner er dyrt for en coil, og det er ikke så mye jobb å bytte bomull. Er jo ikke sånn at jeg bytter selve coilen så ofte. Den holder i flere måneder. Skiller mellom coil og fordamperhode jeg da. Kjøper 5 stk ferdige geekvape coiler for 29 kr. Men 30 kr for et fordamperhode er så absolutt ikke dyrt. Å kjøpe sigaretter og snus for 2500 kr i mnd var dyrt. Å kjøpe fordamperhoder for 3-400 kr i mnd er billig. Å ja, du mener ferdige coiler, ikke fordamperhoder. Ja, det er ikke så veldig dyrt. Du har rett i at det er mye billigere enn å røyke, men det er digg å slippe fordamperhoder som ikke virker, og "stresset" med å bestille før man går tom. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Vi må heller ikke glemme at en egenprodusert coil med bomull gir bedre smak. Etter jeg startet å rulle egne var det som å komme til en annen verden. Har nok testet 30+ ferdigtanker, og ingen har kommet opp mot Squape Rs, Hurricane, Pico eller Evl Reaper. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå