Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva bruker du den på? Som jeg har sagt flere ganger så anbefaler jeg cartomizers, de runder av smaken så den ikke blir så sterk. Jeg taklet ikke vermillion river overhode på 510 t systemet, smaken ble for ''intens'' og konsentrert.

 

Derfor jeg heller aldri bruker VR på vivi nova'en. Ville blitt for sterkt.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hva bruker du den på? Som jeg har sagt flere ganger så anbefaler jeg cartomizers, de runder av smaken så den ikke blir så sterk. Jeg taklet ikke vermillion river overhode på 510 t systemet, smaken ble for ''intens'' og konsentrert.

 

Derfor jeg heller aldri bruker VR på vivi nova'en. Ville blitt for sterkt.

 

2 Ohms cartomizer, 3.6V. French Vanilla var bedre, men fortsatt ganske "konsentrert".

Lenke til kommentar

mitra; 808, 901, 801 =P ?

 

bra og informativ liste =) !

Har vurdert det og skal gruble lit på det på jobb i dag.

Kanskje bare fjerne eGo og 510 som de står nå, så bare skrive

 

Gjenger - eGo, 510, 808, 901, 801, 501, 402, 502 osv. Uansett hvilken type gjenger du velger på batteriet så må du velge det samme på Atty. Det finnes overganger mellom noen av disse gjengene også, så man er ikke helt låst til en type.

 

Noe sånt kanskje.. Men nå må jeg ut å måke snø for å komme meg på jobb.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer faen meg de mest utrolige ting.

Nå har mitt 900 mAh VV-batteri røket i to. Skulle dampe litt og tok det ut av frakkelomma, hvor det har stått store deler av dagen, og fant to løse deler.Tanken med toppen av batteriet, og resten av batteriet. Knappen jeg trykker på for å fyre opp lå gjemt inni masse lo, og en av ledningene var røket.

 

Jeg har jo passthrough VV-batteriet, men det er bare 650 mAh, og siden jeg reiser på juleferie neste uke, tviler jeg på at Posten Norge klarer å få et nytt batteri fra England og hit før jeg drar.

 

Hva er oddsen for at de selger batterier med eGo-gjenger i fysiske tobakksjapper i Stavanger? :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer faen meg de mest utrolige ting.

Nå har mitt 900 mAh VV-batteri røket i to. Skulle dampe litt og tok det ut av frakkelomma, hvor det har stått store deler av dagen, og fant to løse deler.Tanken med toppen av batteriet, og resten av batteriet. Knappen jeg trykker på for å fyre opp lå gjemt inni masse lo, og en av ledningene var røket.

 

Jeg har jo passthrough VV-batteriet, men det er bare 650 mAh, og siden jeg reiser på juleferie neste uke, tviler jeg på at Posten Norge klarer å få et nytt batteri fra England og hit før jeg drar.

 

Hva er oddsen for at de selger batterier med eGo-gjenger i fysiske tobakksjapper i Stavanger? :p

 

Ecigwizard har ''the day after'' delivery, du kan også bestille med kjapp frakt på norske ecigsider! Viktig med batterier!

 

Vil også meddele at jeg fikk i meg altfor mye nikotin i går, og det begynte å prikke i begge hendene mine. Må være litt mer forsiktig i fremtiden.. :p

Lenke til kommentar

Joda, men day after innebærer at jeg eller noen andre må være hjemme når de kommer, og det går ikke når alle jobber. :p

Det jeg har bestilt så langt fra ecigwizard har brukt 8-9 dager på å komme, men jeg tar likevel ingen sjanser. Det er jo jul snart, og det gjør posten tregere enn normalt. Får heller bestille når jeg er i Stavanger, slik at det venter på meg når jeg kommer hjem eller noe. Eventuelt på nyåret.

 

Alternativt kan jeg prøve å fikse batteriet. Få en kompis til å hjelpe meg med å lodde på ledninga. :p

 

Hvordan er det å frakte med seg dette på fly og sånn forresten? Regner med jeg må slenge det i ziplock-bag gjennom sikkerhetskontrollen, og håpe at de godtar det. Jævlig surt om jeg må legge det igjen på Værnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...