Dragen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg lader i hovedsak med USB fra PC. Men veggadapter (med USB-microUSB) funker også fint, så lenge output ikke går over 1A. Laderen til Galaxy S5 og 6 anbefales ikke. S5 er vel 2A, og 6S er vel 2.5A. Ved 2A blir modden så varm at den er ubehagelig å holde, og 2.5A er direkte vondt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hva slags mod er det du har som ikke begrenser strømmen fra veggadapteret? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Smok Xpro M65 og Eleaf Istick TC40W. Og en Istick 10W, men den bruker jeg bare hjemme ved PCen. Endret 28. februar 2016 av Dragen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ok. Mine to USB mods, en SXmini og en Vaporshark, har innebygde ladere som begrenser strømmen. Det er jo i modden laderen sitter. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Endret 29. april 2016 av Membership Expired Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Endret 29. april 2016 av Membership Expired Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Her er siste min Jeg måtte bytte mod fordi istick tok kvelden Men jeg er egentlig glad for det, fordi denne var mye bedre. Gav en helt annen smak - skikkelig digg. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Her er siste min Jeg måtte bytte mod fordi istick tok kvelden Men jeg er egentlig glad for det, fordi denne var mye bedre. Gav en helt annen smak - skikkelig digg. Vurderer en sånn selv. Kjærringa har en sånn, og er fornøyd. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Ja den virka digg denne. God produksjon og smak. Justerbar temp også, den var litt kul. Og så er det jo firmware til den http://www.joyetech.com/mvr-software/?sid=155 Slik gleder et gammelt nerdehjerte Forøvrig solid, metal baby Og godt batterideksel, likte det designet med magnet. Endret 3. mars 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Smaker du på mod'en? Hvordan gjør du det? Suger på batteriet eller displayet 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Hø-hø -- Forskjellig mod = forskjellig smak Mest pga effekten vil jeg jo tro. Skrudde på Triton 2 på en eGo C. Så ut som et oppsvulmet kukhue på en fyrstikk. Batteriet klarte ikke engang produsere damp. Endret 3. mars 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hø-hø -- Forskjellig mod = forskjellig smak Mest pga effekten vil jeg jo tro. Må jo være noe galt med en av dem, da, om de ikke gir samme smak på samme instilte effekt. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Forskjellig smaksopplevelse kan iblant oppstå når effekten tilføres og oppvarmingen skjer på litt forskjellig måte. Noen smeller rett opp i effekt, andre følger en eller annen kurve eller øker ila. rundt 0.1-0.8 sekunder, som kan gi forskjeller i opplevelsen. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Nice. Så på den i går når jeg skulle ha meg ny mod. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 God mod det ja. Tar TPD veldig med ro nå. Føler mindre og mindre avhengighet til det og kan gå mange timer uten damp nå. Har noen litere bse og skal kjøpe noen til, gidder ikke kjøpe høy styrke og styre med det når avhengigheten ikke er fullt der. Så får jeg bare slutte helt når jeg går tom. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Dampe eller røyke? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg har masse problemer med at nautilus lekker og er absurd vanskelig å åpne. Bruker den med en eleaf istick. Nå vil jeg ha noe nytt. Har tittet litt på topbox mini kitet, men vet ikke om det er noe poeng med masse fancy greier som temperaturkontroll og slikt, jeg er ikke spesielt dypt inne i dette her, jeg er egentlig mest på jakt etter noe som funker, muligens trenger jeg bare en annen tank som funker bedre? Så da tenkte jeg ramle innom igjen her og spørre om hjelp til å finne noe nytt =) . Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Kan ihvertfall anbefale Aspire Cleito. Denne tanken er helt fenomenal på smak, og lager greit med damp. Bruker da 0,4ohm coil. Toppfylling, og har ikke hatt lekasje på min. Litt tørst på juice, men det er vel de fleste tankene når det kommer til subohm? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå