Lunalotic Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hvor lenge holder fryst nikotinvæske seg tro? Regner med man får kjøpe inn noen liter før direktivet blir innført. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Skal det være nødvendig å fryse det ned da? Burde være relativt lang holdbarhet på pg/vg uten smak Lenke til kommentar
xRun Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Hvor lenge holder fryst nikotinvæske seg tro? Regner med man får kjøpe inn noen liter før direktivet blir innført. Noen artikler om oppbevaring og utløpsdato på e-væske: http://blog.vaporfi.com/does-e-liquid-expire/ http://ecigarettereviewed.com/e-liquid-expiration http://besteliquidinfo.com/does-e-liquid-go-bad/ Endret 25. januar 2016 av xRun Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Noen som har forslag til tanker jeg bør prøve? Atm. så har jeg kun prøvd GS Air M tanken. Er ute etter mye smak, mye damp er også fint ^^ Modden jeg bruker er en iStick TC40W. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) ok Endret 29. april 2016 av Membership Expired Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Uwell Crown. Kanontank. Både når det kommer til damp og smak. Men 40w kan bli litt pinglete på den. Tørst tank, men absolutt verd det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 En bestilling fra fasttech jeg gjorde på torsdag, kom fram i dag. Det er ekstremt raskt. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Uwell Crown. Kanontank. Både når det kommer til damp og smak. Men 40w kan bli litt pinglete på den. Tørst tank, men absolutt verd det. Tror du det vil fungere greit med 0,5ohm på 30-40w? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Uwell Crown. Kanontank. Både når det kommer til damp og smak. Men 40w kan bli litt pinglete på den. Tørst tank, men absolutt verd det. Tror du det vil fungere greit med 0,5ohm på 30-40w? Ja det fungerer det. Akkurat nå damper jeg 0.25 ohm på 40w (3,29v) Men det er mer fordi det passer denne juicen best. På den andre crown'en min har jeg en juice som liker det best på 45w. Men nå er jeg en som liker lav watt. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 ^Flott, da går jeg for denne! Blir spennende å få prøvd sub-ohm også, aldri vært borti før Takk for hjelp! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Må nesten vurdere å hamstre opp med vg/pg, smak og utstyr nå som det spøker for muligheten til å imponere slikt utstyr selv Noen som har forslag til bra tråd og bomull? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Må nesten vurdere å hamstre opp med vg/pg, smak og utstyr nå som det spøker for muligheten til å imponere slikt utstyr selv Noen som har forslag til bra tråd og bomull? Kilder for det med vg/pg og smak? Smak brukes til mat. VG brukes mye til såpelaging etc. Ser ikke hvordan noen av de kan bli forbudt. Angående tråd og bomull bestiller jeg det fra fasttech. Puff cotton (stor) og kanthal a1. Funker utmerket Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 La inn en ordre hos fasttech på wire, masse bomull og litt annet snacks. Får se hvor lang tid det tar, et av produktene var 7 dager unna lager. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Noen som vet om det er planer om å gjøre det lovlig å selge dette i butikkene? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 La inn en ordre hos fasttech på wire, masse bomull og litt annet snacks. Får se hvor lang tid det tar, et av produktene var 7 dager unna lager.Da er det ikke vits. Tar gjerne lenger tid. Finn noe de har på lager eller ships next day. Og bestill med singapore post. I det siste har det tatt 5-7 dager fra bestilling til den havner hos posten. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Noen som har noen forslag til batteri? Jeg bestilte nettopp en Smok Xpro M65, og den trenger et 18650 batteri. På toppen av mod'n har jeg en Kanger Subtank, Kanger Subtank Mini og en nylig bestilt Kanger Topfil Mini. Damper normalt på 20-25W (0,6ohm egenmekka coil). Leveringstid er ikke spesielt interessant, har fortsatt en uke eller 3 igjen før Fasttech leverer. Pris er som alltid interessant, gidder ikke betale mer enn nødvendig (det gjelder frakt også). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 http://www.nosmoke.no/samsung-inr18650-25r-2500mah-20a.html 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Noen som vet om det er planer om å gjøre det lovlig å selge dette i butikkene? Høringsforslaget gikk ut for snart 2 uker siden. Nå skal stortinget behandle dette. Mest trolig blir EU direktivet innført. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Noen som vet om det er planer om å gjøre det lovlig å selge dette i butikkene?Høringsforslaget gikk ut for snart 2 uker siden. Nå skal stortinget behandle dette. Mest trolig blir EU direktivet innført. Tipper de tar en snartitt på høringsnotatene og ler mens de innfører. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Har lest flere av disse notatene. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Fy faen så mye idiotisk folk klarer å skrive. De folkevalgte er jo de verste. Hadde vært greit om de hadde satt seg inn i sakene før de uttaler seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå